Karan Bozkurt
Ecrin tıpkı adının anlamı gibi bana Allah tarafından verilen bir hediyeydi bu sahip olduğum eşsiz hediye ise ikimize ait olan bebeklerimizi sayılı günler sonra bana armağan edecekti işte o zaman gözüm de değerli bir pırlantadan bile daha kıymetli olacaktı.
Yeraltının acımasız,kalpsiz,zalim sahibi Karan Bozkurt'un karanlık dünyasına adeta bir güneş gibi doğup aydınlatmasının yanı sıra bebeklerimizin varlığı ile adeta o uçsuz bucaksız aydınlığı daha çok güçlendirecekti.
Kısa süreliğine de olsa Ecrin'i salonda bırakıp ikimize ait yatak odamıza çıktığım da ona söz verdiğim gibi biran önce onunla spor odam da doktorun dediği gibi egzersiz yapmak için giyinme odama doğru adımlarımı ilerlettim.
Nede olsa doğumuna sayılı günler kalmıştı biran önce bebeklerimize kavuşmak için adeta deli oluyordum Mert ne yazıkki ben den önce baba olup kızı Peri'yi kucağına alıp bu duyguyu tatmıştı Ecrin her ne kadar bu süreçte doğum dan korksada gerekirse tüm imkanlarımı sonuna kadar onun için seferber edip ona ve bebeklerimize bu süreçte her hangi birşey olmaması için elimden gelen ne varsa yapmaya hazırdım.
Gerekirse bu uğurda kendi canımı dahi gözümü kırpmadan verebilirdim giyinme odasına girer girmez üzerimdekileri bir çırpıda çıkarıp tamamen baksırımla kalınca kendime ait özel dikim takım elbiselerimin ve spor kıyafetlerimin olduğu kısma doğru ilerleyip hemen elime bir eşortman altı alıp hiç vakit kaybetmeden bacaklarımdan geçirip daha sonra ise beyaz bir tişört elime alıp başım dan aşağıya geçirip heybetli bedenimi tamamen sarmasına izin verdim.
Giyinme odam da işim tamamen biter bitmez ise köşede bulunan ceketimin iç cebinden cep telefonumu hemen alıp giyime odamdan çıktım her ihtimale karşı telefonum yanımda olsa iyi olurdu bu süreçte her ne kadar şirketime gitmesem de sonuçta yeraltında tüm olan bitenlerle ilgili bilgi almam da şarttı.
Orayı bu süreçte boşlamam demek hemen ardım dan çakallar sürüsünün devreye girip arkamdan tamamen iş çevirmeleri için onlara zemin hazırlamalarına yardımcı olmam demekti ne yazıkki bu kurduğum düzen de onlara bu hazzı tattıracak değildim.
Her an onların ensesinde tıpkı bir ölüm meleği gibi olacağımı akıllarının bir köşesine yazsalar iyi ederlerdi yatak odam dan çıktığım da elimde ki cep telefonumun çaldığını duyunca ister istemez ekranına bakınca sağ kolum Emir'in aradığını görünce hemen çağrısını yanıtlayıp kulağıma doğru götürdüğüm de ,
"Abi rahatsız ettiğim için kusura bakma bu gece senin emrinle düzenlenecek yeraltında ki toplantıyı her ihtimale karşı hatırlatmak için aramıştım gerekli düzenlemeler yapıldı sadece senin gelmeni bekliyor olacaklar."
Her ne kadar Ecrin'den bu gece ayrı kalmak istemesem de mecburen de olsa,
"Tamam koçum herkese tam vaktin de toplantıya gelmelerini biran önce tekrar söylesen iyi edersin bilirsin ki bir saniye bile dahi onları beklemeye hiç niyetim yok."
"Abi sen nasıl istersen tıpkı dediğin gibi herkes zamanın da orda olacak gelmeyeceklerin de başlarına ne geleceğini bildiklerin den buna cesaret dahi edemezler ."
Telefonumu kapatır kapatmaz bu gece ki toplantıya her ne kadar istemesem de katılmak zorunda olduğum dan isinirlensem de biran önce katılıp orada ki işim biter bitmez ise Ecrin'in yanına gelmek için elimden ne geliyorsa yapacaktım .
Merdivenlerden iner inmez salona doğru ilerlediğim de sadece aklım da güzelim vardı bakalım tamamen baş başa yapacağımız egzersizler de bana bu süreçte katlanabilecekmiydi het ne kadar beni bu konuda baştan çıkarmaya çalışsada bu kararım dan geri dönmeye hiç niyetim yoktu.
YOU ARE READING
ÇIKMAZIMDAKİ BOZKURT
RomanceKes lan sesini sana kim konuşman gerektiğini söyledi.Hem suçlusun hemde utanmadan cevap veriyorsun.Ben birşey yapmadım herşey Mert abi ile ablamın suçu lütfen beni bırak sana yalvarırım.Beni salak mı zannettin aklın sıra beni kandıracaksın Mert'i su...