23

81 2 0
                                    


"...... Evet."

Vivian'ın dudakları doğal olarak açıldı. Su altında kalmış gibi hissederken arkasından yumuşak bir gülümseme hissedebiliyordu. Vivian gözlerini kapadı, puslu zihnini düzeltmeye çalıştı.

Göğsünü belli belirsiz ovalayan şüpheli yılan değil, büyük eldi. Sadece dokunarak Vivian'ın göğüslerinden biri neredeyse gizleniyordu.

"Hhh ......."

Büyük el tırnaklarını kaldırdı ve hassas ve zayıf meme uçlarını çizdi. Uçları sanki hemen emilmek istiyormuş gibi şişti. Eklemler kalın astarlı uçları ovalamaya devam etti. Göğsünün erojen bölgesi olduğunu iyi bilen birinin işi gibi görünüyordu.

"Evet, ah."

Bu bir rüyaydı, bu yüzden ayak parmaklarının ucundan daha hızlı bir heyecan duygusu kaynadı. İki bacağı kaşınmaya başladı. Kalçalarını birbirine yapıştırdı ancak aralarında kalın bir şey girdi. Güçlü kaslardan oluşan bir uyluktu.

"Yalnız eğlenmeye çalışmamalısın."

Arkasından gelen alçak bir ses, bir şelale gibi kulaklarından aşağı indi.

Ancak o zaman Vivian bunun tanıdık bir adamla yuvarlanma hayali olduğunu anladı. Farkına varır varmaz, sağlam uyluğu Vivian'ın yapraklarının üzerine sürtünmeye başladı.

"Ah .....Roger."

İsmine karşılık kulağını dikkatlice çiğnedi. Vücut ısısı onu yemek istercesine yuttu. Vivian'ın alt karnı, kulak memesini çiğneyerek, göğüslerini kıstırarak ve girişini ovalayarak ısındırdı.

"Haah."

Meme uçları, onlara ne kadar inatla zorbalık ettiğini gösterircesine kızarıp şişmişti. Sonra, sanki istediğini elde etmiş gibi tereddüt etmeden elini indirdi.

Parmak uçlarının ulaştığı bir sonraki yer onun altındaydı, bu da ısınıyordu.

Parmakları, uyluklarıyla ovaladığı yaprakların üstündeki klitorise dokundu. Bu sefer yine bir amacı varmış gibi elleriyle sinsice davrandı. Perdeyi kırdıktan sonra, aralarında küçük olan klitoriste bastırdı. Vivian, bükülmüş sırtından geçen bir ürperti ile gözlerini kapattı.

Uçlarında bile kaslardan oluşmuş gibi görünen sert parmaklar, çiçek tomurcuğuna işkence etti. Hatta diliyle okşuyormuş gibi sürtünerek, kıstırarak ve döndürerek başını döndürdü.

Altını dürtmek ve suyun dökülmesine neden olmak güzeldi ama bu yöntem aynı zamanda çok uyarıcıydı.

Vivian sürekli okşamadan dolayı dudaklarını ısırdı. Çok geçmeden bacaklarının arasında bir şeyin patladığı hissi geldiğinde ön kolunu tuttu.

"Oh, çok sıcak. Roger, dur ......."

"Durmamın sakıncası olmayacağına emin misin? Deliğin daha fazla dokunmamı istiyor."

Duyduğu alçak ses çok yakındı. Çünkü kafası tam onun arkasındaydı.

Diye sorarken klitorisine durmadan dokundu. Vivian ıslak gözlerle başını ona doğru çevirdi. Bugün, puslu gözler tıpkı rüyasındaki ilk karşılaşmaları gibi tutkuyla parlıyordu.

"Ellerinle değil.........."

Vivian eliyle çene çizgisini süpürdü. Roger dilini dudaklarının arasına soktu, belki artık dayanamıyordu. Dudakları kısa sürede birbirine kenetlendi. Evet, evet İnlemeleri nefesi tarafından ezildi.

Aceleyle kazılmış olan dil, duygusallığını hiç tereddüt etmeden karıştırdı, sonra kaçtı.

"Ellerimle değilse."

Vivian'ın KoşullarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin