30

75 2 0
                                    


Ertesi gün.

Vivian konağın önünde bekleyen arabaya bindi. Getirdiği cübbenin başlığını giyerken Roger da ortaya çıktı.

"Gitmemizin bir sakıncası var mı?"

"Hayır."

Vivian yapmıyormuş gibi yaptı ama bu geziyi dört gözle bekliyordu. Arazinin bir kısmı hayvanlar tarafından yok edilmiş olsa da, geçmişte Batı mülklerinin değerlendirilmesi çok iyiydi. İnsanların yaşaması için iyi olan verimli bir toprak olan Batı halkı burada canlılık dolu yaşıyordu. Vivian her zaman başkentte yaşadığı için, bunların hepsi ona yabancıydı, bu yüzden kalbi çarpmaya devam etti.

Arabacıyla kısaca konuşan Roger arabaya bindi. Kapı kapandı ve arabanın tekerlekleri yavaşça köye doğru dönerek dönmeye başladı.

"Bu oldukça ciddi."

Pencereyi açan Roger başını Vivian'ın sözlerine çevirdi. Gözleri bir araya gelir gelmez Vivian ağzını tekrar açtı.

"Dürüst olmak gerekirse, gerçekten malikaneye kadar geleceğimi bilmiyordum. Nişanımız sadece sahte olduğu için."

İnsanların gözlerinden saklanmak için Batı Bölgesini gezmek için bekledi ama bu bahaneyle ne yapabileceğini gerçekten bilmiyordu. Vivian bunun garip olduğunu düşündü ama düşüncelerini kendine saklamaya karar verdi.

Onun sözleriyle Roger yavaşça gözlerini kırpıştırdı. Kısa bir süre sonra ağzını 'ooh' bir bakışla açtı.

"Düşününce, henüz Bayana henüz söylemedim."

"Ne?"

Açık pencereden serin bir esinti esti ve yüzünü fırçaladı. Serinletici bir esintiydi. Roger sakince ağzını açarak rüzgarda savrulan tozu sildi.

"Bu görevi başarıyla tamamlarsak, bu Batı topraklarına sahip çıkacağım."

Vivian boş boş Roger'a baktı ve ağzını açtı.

"Evet? Efendim?!"

Bu toprak ona verilecek. Bu, Roger'ın bu yüksek değerli arazinin sahibi olacağı anlamına geliyordu. Tabii ki, toprak şu anda kısır olabilirdi, ama imparatorun dediği gibi, eğer düzgün bir şekilde yönetilirse, toprak hayata dönecekti. Dolayısıyla, dibe vuran Batı'nın değeri gelecekte iyi yönetilirse, itibarı geçmişte olduğu gibi, hatta muhtemelen daha da yükselecektir.

Ona toprak verileceğini öğrenirken Vivian'ın kafasından binlerce düşünce geçti.

"O zaman evlenmen gerekecek ..."

En zor şey toprağı almanın şartıydı. Başkalarının gözünden kaçmak için kullandıkları angajman, bir mülk edinme şartını yerine getirmede biraz yetersizdi. Resmi gereklilik evlilikti.

Vivian, Roger'ın başka bir kadınla evlenebileceğini düşündüğünde aniden göğsünde bir taşın çarptığını hissetti. Şok nedeniyle bilinçsizce göğsüne dokundu.

"Başlangıçta evet."

Vivian'ın şüphelerini fark edercesine Roger sözlerini kesti.

"Durum ertelendi çünkü şu anda hiçbir fikrim veya planım yok."

"Evliliği mi kastediyorsun?"

"Başlangıçta bir mülk almak için evlenmek zorunda kaldım ama şimdi önce mülkü almam sonra şartları yerine getirmem gerekiyor."

Koşullar sadece ertelenmişti ama durum evlenmek zorunda olduğu gerçeğini değişmedi. Vivian başının arkasında sanki bir şey çarpmış gibi bir karıncalanma hissetti.

Vivian'ın KoşullarıWhere stories live. Discover now