Yemekten sonra Vivian odasına geri döndü. Birden önünde koridorda bir kapının açıldığını duydu. Başını kaldırdığında Daniel'in o hafta ilk kez odasından çıktığını gördü. Vivian'ın gözleri genişledi.
Gözlerinin altındaki gölgeler kalınlaşmış gibiydi. Bu ona daha kasvetli bir hava vermişti.
Görünüşüyle meşgul olan Vivian dudaklarını yalarken Daniel onu selamlamak için çabaladı. Gözlerinin altındaki karanlık gölgeler daha netleşti.
"Patronun nerede olduğunu biliyor musun?"
Daniel hevesle sordu. En az üç gün uyumadığı açıktı. Vivian, sersemliğinden sıyrılarak aşağıya doğru işaret etti.
"Birinci katta. Daniel... İyi misin?"
"Evet. Sadece biraz yorgunum ama keyfim yerinde."
Vivian'ın durumunu neden sorduğunu biliyormuş gibi kuru bir şekilde cevap verdi. Tavrının aynıydı neyse ki hala aklı başındaydı.
Daniel omuz silkti ve merdivenlerden aşağı yürümeye başladı. Roger'ı arayacak gibiydi.
"Neden Sir Orpheus'u arıyorsunuz?"
Vivian onunla yürüdü ve sinsice sordu. Daniel ile doğrudan odasına gitmek yerine yürümesinin nedeni, cevabını merak etmesi değil, kendisinin fazla çalışacağından korkmasıydı. Uyku yoksunluğu ciddiydi.
"Köye gitmem gerekiyor çünkü satın almam gereken şeyler var."
"Kasabaya gitmeni gerektirmeyen türde şeyler mi?"
"Evet. Sıradan şeyler. Çok çılgın veya nadir değiller."
Birlikte merdivenlerden aşağı inerken Roger'ın koridordan geçtiğini gördüler. Roger sanki onların varlığını sezmiş gibi başını kaldırdı.
"İşin bitti mi?"
Şaşkın bir bakışla sordu. Daniel'in uzun bir aradan sonra odasından ayrılmasının sihrin başarılı bir şekilde ortadan kaldırılmasının sonucu olduğunu düşünüyor gibiydi.
"Sadece bir hafta sürseydi, ilk başta zor bir görev olduğunu söyler miydim? Patrondan ihtiyacım olan bir şeyi istemek için buradayım."
Daniel yorgun yüzünü ovuşturdu ve başını salladı.
"Bir liste yazacaktım ama kendim gitsem daha iyi olacağını düşünüyorum. Patron, kullanabileceğim bir arabanız var mı?"
"Ben de şehre gitmeyi planlıyordum. Benimle gelebilirsin."
"O zaman hemen gidelim."
Hala merdivenlerde duran Vivian aceleyle aşağı indi.
"Sir Knight , bugün de mi şehre mi ineceksiniz?"
Roger ona doğru döndü.
"Evet. Seninle konuşmaya geliyordum. Bizimle gelmek ister misin?"
Bugün Batı halkını tanımayı ve köyü gezmeyi düşünüyor olmalıydı. Sadece çatlakları ve garip rüyalarını düşünen Vivian'ın aksine, kendisine verilecek olan bu toprak için mücadele ediyordu.
Vivian ne yapacağını merak ederek başını salladı.
"O zaman hazırlan ve aşağı gel. Dışarıda bekleyeceğim."
Roger, hafif giyinen Vivian'a baktı, ardından Daniel ile dışarıda kayboldu.
Yalnız kalan Vivian odasına çıktı. Öğle yemeğinden sonra havanın nasıl soğuduğunu düşünerek gardırobunu açtı. Gezileri için sıcak bir palto seçerken, aniden yeni bir anıyı hatırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vivian'ın Koşulları
RomanceVivian, imparatorluğun tek spiritüalistiydi . Üç yıl yurtdışında spiritüalizm sanatını okurken rüyalarında beliren adamla yakın bir ilişki sürdürüyordu. Eve döndükten sonra hayalindeki partnerine veda edeceğini düşünmüştü. Fakat.. ****** " Baba. Maj...