Öyle kolay aşık olmam - Canozan
Slay - Eternetxlkz
My Baby- XOXOBoynuma içinde kahve tonlarında bir taş bulunduran kolyemi taktım. Boynumun sağ tarafında hafif bir kızarıklık vardı ama saçlarımdan dolayı pek belli olmuyordu.
Üzerimdeki kırmızı elbiseye baktım göz ucuyla. Belimi tamamen saran, baldırlarımın hemen altında biten bir elbiseydi. Neden kırmızı giydiğim hakkında ise bir fikrim yoktu. Elime ilk bu gelmiş ben de bunu giymiştim.
Ben ikna oldum.
Ayağıma da dizlerime kadar bağlanan açık bir ayakkabı giymiştim. Ayakkabının uzun bağcıklarını bağlamayı bitirerek ayağa kalktım.
Ejder'le konuşmamızın ardından 1 saat geçmişti. Tüm her şeyi konuşacağımıza söz vermiştik. Hem de her şeyi. Ama ertelemek zorunda kalmıştık çünkü Ejder'in işlettiği DarkSmoke adlı kumarhanesine önemli isimler gelmişti. Bu yüzden oraya gitmesi gerekiyordu. Ejder gitmemek için zorlasa da telefondaki her kimse onu ikna edebilmeyi başarmıştı.
Benden defalarca özür dilese de kabul etmemiştim. Konuşacaklarımız onun yüzünden sonraya kalmıştı. Bu yüzden ben de ortaya harika bir öneri attım.
"Ben de geleyim?"
Gelmek istememe şaşırsa da hemen kabul etmişti.
"Bunu bir soru olarak değil de emir olarak aldım Koroleva."
Kısacası şu an ben de gidiyordum. Ama maalesef casino burada değil, Rusya'daydı. Ufak bir uçak yolculuğu gerekiyordu. Onu da Ejder halletmişti. Onun jetiyle gidecektik. Bana hava hoştu...
Elim aynanın önündeki parfümüme doğru uzandım. Elime alarak sıkacağım vakit durdum.
"Belki benim odamı seçersin, kokun yatağıma siner fena mı olur?"
"Şu kokun beni öldürecek moya Koroleva."
"En azından kokusuna hasret kaldığım ikinci kadın tarafından uğurlanacağım."
Kafamı iki yana sallayarak parfümü geri yerine bıraktım. Bugün parfüm sıkmak çok cazip gelmedi nedense. Öylesine.
Aynen.
Saçlarımı geriye doğru yatırarak odamdan çıktım. Ejder'e duş alması için bir oda ayarlamak zorunda kalmıştım. Çünkü kendisinin durumu malumdu.
İnmesi için epey uğraşması gerekiyordu.1 saat geçmesine rağmen hâlâ odadan çıkmayınca ona verdiğim odaya doğru ilerledim. Ne bok yiyordu 1 saattir duşta?!
Kapının önüne gelerek kapıyı tıklatmaya başladım. Ses gelmeyince daha sert tıklatmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tata's Way
General Fiction"Han..." "Han'ım." "Benim her şeyim zaten senin olmuş..." dememle kalbimin üzerinde hareket eden parmakları duraksadı. Gözlerimi açmadan alnına bastırdım alnımı. Kasıklarındaki elimi kaldırarak yanağına sardım. "Canım canın, canın canım olmuş. Beni...