Her ihanetin arkasında, bir şeytan vardır...
|GÜNÜMÜZ ASKERİYE|
Elindeki kalemi sabırsızca döndürdü Tuğrul. Saate bakıp duruyordu. Saatlerdir bekliyordu. Karşısında sabırsızca oturan Eşbah ise ilk defa sessizdi. Günlerdir üzerinde bir değişiklik vardı ama kimse çözemiyordu.
Tuğrul saate, Eşbah ise parmaklarına bakarken sonunda kapı açıldı. İkisi de hızla ayaklandı. İçeri ilk giren Rıza albaydı. Hemen arkasından ise boyundan dolayı kendini gizleyemeyen Kurtuluş girdi.
Kurtuluş içeride sadece Tuğrul'la Eşbah'ı görünce kapıdaki askere timin tamamını çağırmasını söyledi.
İçeri girip kapıyı kapatan Kurtuluş'un ardından ikisi de asker selamı verdi. Rıza albay yerine geçerken Kurtuluş ise Eşbah'ın yanına oturdu. Elindeki dosyayı masaya attı.
Tuğrul yutkunarak dosyaya bakarken albay, "Aç." diye emretti.
Kafasını iki yana sallayarak, "Tim gelmeden olmaz komutanım." dedi sakin tutmaya çalıştığı sesiyle. Eşbah ayakta parmaklarını sabırsızca kıtlatarak dosyaya kitlendi. Dakikaların ardından çalan kapıyla beraber içeri tim doluştu.
Hepsi sabırsızca içeri doluşunca Kurtuluş dosyayı alarak havaya kaldırdı. "Oturun." Tim hızla masaya doluştu.
Hepsi tedirgin bir şekilde birbirine bakmaya başladı. Kurtuluş dosyayı tekrar masaya bırakarak arkasına yaslandı.
Tuğrul dosyaya uzanarak ilk kapağı açtı. Ve ilk sayfadaki fotoğrafa baktı. Uzun sakalları ve kemikli burnuyla yandan çekilmiş bir adamdı. Omzuna attığı örtü ve giyim tarzıyla tuhaftı.
Kaşları çatılan Tuğrul'la beraber tüm tim meraklandı. Tuğrul'un kehribarları dosyanın alt kısmına kayınca durdu.
Yekbaş Örgütü Lideri Merih Sağvaş.
Diğer ismiyle El-Assar.
DT: 12.04.1969
Fotoğraf çekilme tarihi: 1 hafta önce
Yer: Irak / Naşiriyah
Tuğrul'un tüm bedeni kitlendi.
"Komutanım..." diyerek Tuğrul'un yanına kurulup dosyaya bakan Zevahir sertçe yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tata's Way
General Fiction"Han..." "Han'ım." "Benim her şeyim zaten senin olmuş..." dememle kalbimin üzerinde hareket eden parmakları duraksadı. Gözlerimi açmadan alnına bastırdım alnımı. Kasıklarındaki elimi kaldırarak yanağına sardım. "Canım canın, canın canım olmuş. Beni...