Merhabalar, bu bölümü kısacık(yalancıyım, biraz uzun:)) bir bilgilendirme ile başlatmak istedim.
Nasılsınız? :)
Ben kurgunun geldiği yerden oldukça memnunum. Güzel ilerlediğimizi düşünüyorum. Bu bölümle kitabın neredeyse yarılıyor olacağız. Geçen bölümlerde karakterleri tanıdınız(hala gizem perdeleri tam olarak aralanmadı), geçmişi ve geçen sürede olanları keşfettiniz. Aranızdan bazılarının seslenişlerine şahit oldum. Kim kimin nesi, Yalvaç'ta mı ajan, Isparmaça Yalvaç mı, iki kardeş nasıl birbirini hiç fark etmedi, Ali Cihan nasıl bir anda Balca'dan ayrılır :))), ayrılıkları çok hızlı ve yersiz gerçekleşmedi mi, her kitapta ayrılık olmak zorunda mı....
Sorular böyle uzar gider. Atladığım varsa buradan sorunuz 📬
Aslında geçen bölümlerde bu soruların tamamını cevapladım. Biri bile cevapsız kalmadı. Yine de hikayenin asıl olarak başladığı bu bölümde kafanızda soru işaretleri kalsın istemiyorum.
İlk olarak Yalvaç = Isparmaça. Nerede geçiyordu? Yalvaç'ın, Ali Cihan'ın gemisine gelip Göçebe'den bahsettiği ve orada Isparmaça olarak anıldığı bölüme bakınız.
Yalvaç'ta mı ajan? Deli değilse kendine takma ad taktırıp ortalarda dolaşmıyordur. Fakat kendileri henüz tam olarak ortaya çıkmadı.
İki kardeş nasıl oluyor da ajan olarak birbirini tanımıyor? Mit'in gizlilik ilkesine bağlı çalıştığını biliyor olmalısınız. Ancak tam olarak Milli İstihbaratı yazdığımı söyleyemem. Çünkü biraz araştırma yapan biri bile 17 yaşında bu kuruma girilemeyeceğini bilir. Fakat bu bilgi kamuoyuna sunulan kadardır. Bizim bilmediğimiz onlarca teşkilat yapılanması olduğuna eminim. İşte burada hayal gücü devreye giriyor. Yazdıklarım kurum ve kuruluşları aslında kısmen aktarıyor. Örneğin; Milli İstihbarattakilerin bir çoğu silah taşıyamaz ve bir memur gibi çalışır. Ama elbette silah taşıyanları, ülkelerarası operasyonlarda görev alanları, TSK ile işbirliği içerisinde çalışanları da mevcut. Bu yüzden bu kurgu da karakterleri de sizi şaşırtmaya devam edecek. Henüz açıklamamış olsam da Yalvaç karakteri kıdem konusunda en az Ali Cihan kadar eski. Hatta daha bile eski. Hepsini öğreneceksiniz.
Ali Cihan nasıl Balca'dan bir anda ayrılır? Vallahi bir sonraki bölümü beklemeden bu sorunun sorulduğunu düşünüyorum. Burada da bana Wattpad'te olduğumuzu hatırlatıyorsunuz. Elinizde normal bir kitabı tutuyor olsaydınız böyle düşünmek yerine merakla bir sonraki sayfayı çeviriyor olurdunuz. Ben kitabın en başından beri Mit'in yasaklarından bangır bangır bahsediyorum. Gök Kuzgun ve Kızıl Gerdan teşkilatlarının birleşecekleri de birkaç bölüm öncesinden belliydi. Öyle dan diye iki teşkilat birleşti, aramızdaki ilişki sarsıldı, ayrılmalıyız olmadı. Ali Cihan göreve giderken zaten benim bu konuda bir şey yapmam gerekiyor diyordu. En basitinden Balca'yı geri alacağım diyordu. E be, Ali Cihan. MİT bu :) Adamı çarpar, böler, toplar. :)))
Ayrılıkları çok hızlı ve yersiz gerçekleşmedi mi, her kitapta ayrılık olmak zorunda mı? Yine bir sonraki bölümü okumadan peşin hüküm verme durumu. Baştan söyleyeyim bu kitap ters köşelerin zirvesidir, nokta. Kurgulama bittiğinde Pınar sen ne yaptın, bu kadar ayrıntıyı hemen gördüğün her yere yaz yoksa içinden çıkamayacaksın dedim. Evim Milli İstihbarat Teşkilatı suçlu takip odası gibi😮💨 Konumuza devam edelim. Ayrılığın hızlı olmaması için on ayda toplasan on kere yapılmamış mesajlaşmaların yazılması gerekirdi. Sırf o mesajlaşmaları yazmak için de Balca'ya ve Ali Cihan'a olmadık, konu dışı, alakasız bölüm yazıp sizi sıkmak ya da kelime kotamı doldurmak istemedim. Çünkü yazılması gereken çok daha önemli anlar var. Her kitapta ayrılık olur mu sorusuna ise gerçek hayatta oluyor ama demek istiyorum. Ayrılığın, kavgaların olmadığı ilişki mi var? Toz pembe hikayeler bir yere kadar bizi götürür canlarım. Biraz gerçek yaşayalım mı? Klişe dediğiniz çoğu şey gerçek hayattan alınmasaydı bu fantastik bir kurgu olurdu 😂 Neyse ki biz ne fantastik ne de klişeyiz.(*^_^*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GERDAN (Tamamlandı)
RomanceÇevresi tarafından kaptan olarak tanınan Ali Cihan Gencer aslında kod adı Kavur olan bir Milli İstihbaratçıdır. Yedi yıldır Kod adı Çaykara olan Balca ile yazışmaktadır. Mesleklerinin gizlilik ilkesi yüzünden özel hayatlarına, fiziki görünüşlerine y...