Bonusová kapitola 4 (Matúš)

333 30 8
                                    

Matúš mal jediné šťastie, že Rebeka nedokázala čítať myšlienky. Opieral sa o chladničku a hľadel na nadanú, ktorá mu opätovala pohľad.

Rebeka vyzerala v šatách nádherne. Pohľadom prechádzal po jej tele. Potom spočinul na jej červených perách a jemne pospletaných vlasoch, ktoré jej zakrývali odhalený chrbát a ramená, len pár prameňov jej padalo do tváre.

„Čo?" opýtala sa a Matúš si všimol, ako jemne vystrčila bradu a pozrela naňho vyzývavým pohľadom.

Do riti, toto bolo ešte horšie. Bola neuveriteľne sexi.

„Bol som zvedavý, ako si zvládla premenu," doberal si ju a stále od nej nevedel odtrhnúť zrak.

„Presne to potrebujem, tvoje zhodnotenie," povedala a otočila sa na odchod.

Matúš sa uškrnul. Pozoroval, ako odchádzala. Netušila, aká je príťažlivá. Vedel, ako na ňu budú muži na svadbe hľadieť, bude musieť vnímať všetky tie pocity. Problém však bol, že jeho nepriťahovala iba teraz.

Keď pár hodín dozadu vošiel do jej izby a vyrušil ju nedbalo oblečenú s mokrými a strapatými vlasmi, tiež od nej nevedel odtrhnúť pohľad. To ako jej voľná košeľa odhaľovala výstrih a kľúčne kosti, jej bosé nohy a to ako si rukou prechádzala cez vlasy. Vedel si dosť živo predstaviť, čo by urobil, keby mohol.

„Ako keby si potrebovala svoju schopnosť, keď takto vyzeráš," zamrmlal za ňou, ale Rebeka sa už neobzrela.

Matúš cítil jej zmätok. A podráždenie.


„Podarilo sa mi ho vystopovať. A do pár minút ma striasol. Paľo nás vie veľmi rýchlo vycítiť," hovoril Marek potichu.

„Ale ako to, že následne striasol aj tvojich chlapov? Nikto z nich nie je nadaný," opýtal sa Viliam a vyfúkol dym z cigarety smerom k stromom.

„Musí poznať všetkých členov mojej jednotky. To zase nie je také zložité dostať sa k takýmto informáciám."

„Keď hráš nefér," doplnil Matúš zamračene.

Stál s Marekom a Viliamom ďalej od svetiel a zábavy. Svadba bola v plnom prúde. Pozorovali, ako viac ako polovica hostí tancovala na otvorenom tanečnom parkete okolo Martina a Vandy, ktorí sa točili v strede.

„Ak začneme hrať nefér, o chvíľu som bez zbrane. Posledné podozrenia sa podarilo Magde a profesorovi na poslednú chvíľu vysvetliť. Mali sme riešiť zneužívanie schopností nejakého muža spojeného so Vzduchom na východe a my sme sledovali Paľa na druhej strane krajiny. Bol som na koberčeku u veliteľa."

„Sakra, čo ten Paľo vymýšľa," vzdychol Viliam a zahasil cigaretu.

„Podľa mňa to nie je vôbec Paľov plán. Zdá sa mi, že ho niekto iba využíva na vyhľadávanie nadaných a špinavú robotu," poznamenal Matúš.

„Myslíš?" opýtal sa Viliam zamračene. „Je pravda, že mi nikdy neprišiel nejaký bystrý." Starší nadaný si pamätal Paľa ešte z čias, keď ich zradil. „Marek, našli ste už niekoho, kto s Paľom spolupracuje?"

„Hmm?" opýtal sa Marek neprítomne a hľadel na tanečný parket.

Viliam s Matúšom sa uškrnuli.

„Ktorá?" opýtal sa prešedivený nadaný a pozrel tiež na tanečný parket.

„Čo ktorá?" strhol sa Marek.

„Ktorá sa ti páči?"

„Žiadna," odpovedal pohotovo.

Matúš si odfrkol. Viliam sa nahlas zasmial.

Výnimočná 2 ✔️Where stories live. Discover now