EP: 143

539 27 16
                                    

Next day

DAY- 2

Ajj dono finally ghumne jayega. Jiske liye yn kafi excited hain..subha woh jaldi uth gyi or use itne excited dekh tahir bhi uth gya...

Yn fresh ho rhi thi ki usi time pe Tahir ne dono ke liye breakfast bana di..jab yn niche Ati hai dekhti hain Tahir already breakfast ready kar diya..or kiya ab yn ki toh tahir sunega nhi phir dono ne breakfast ki or ready hone lagi..

Tahir living room main betha tha yn ke liye wait kar rha hain...or kych check Kar rha tha phone main...tabhi yn ki payel ki awaj ati hai or woh phone ko rakh ke upar dekhta hain..

Or yn jaldi jaldi niche Ati hain excitement main..or Tahir chuckled karke couch se uth jata hain..

Tahir: Ready chale phir..

Yn: Haan..

Tahir yn ka hath pakad leta hain then both went out...Ghar ki bahar ek car khada tha...yn ys car ko suspicious eyes se dekhti hain..

Tahir: Chalo..

Yn: Yea car...

Tahir: Haan...

Yn: Yes toh Kal Wali car nhi hain...

Tahir: Kiyuki nhi hain..abhi chalo..

Tahir door khole yn ko front sit main betha deta hain...phir woh jke driving sit pe beth jata hain...yn or jyda surprise ho jati hain jab dekhti hain car ki front pe Tahir or yn ki picture thi..

Yn: Yea car apki hain?

Tahir: Haan..

Woh car ko start karte huye kehta hain..

Yn: Huh!! Yea gadi apne lo Kab? Apne pehle Kashmir aye the..

Tahir chuckled karte huye..

Tahir: humeri honeymoon ke liye li hain..

Yn: Accha sirf ghumne ke liye..

Tahir: Humsha ke liye..

Yn: 😮Huh!!...k..Kiya? Kiyu?

Tahir yn ki reaction dekh has deta hain..

Tahir: yea car meri hi hain ane se oehle Maine kharida tha...Taki hum aram se ghum sake or jab badme aye humri family ke sath toh ghum sake..yk..

Yn : 🫢

Yn kuch nhi kehti bas surprise hai ki tahir ne toh pehle ghar li abhi yea car kuch jyda nhi ho gya...

Tahir: Kiya ho gya hmm..

Woh usje hath pakadta hain..or yn gulp..

Yn: Gadi ki jarurat nhi thi..hum wese bhi ja sakte the..

Tahir: Do you think ki main tumhe Ase hi ghumne dunga..

Yn: 🫠

Yn look away cantroling smile..as well he chuckled..

Yn: Abhi kaha ja rhe hain..

Tahir: Dekh Lena bas agya kuch Der aur..

Yn: Kiya ap pehle kabhi aye kashmir..

Tahir: Nhi..

Yn: Toh apko direction kese pata ..

Tahir: Yk...kuch nyi shuro karne se pehle prepared hona padta hain right..*smirk*

Tahir yn ko smirk deta hain...or yn blink karti hain..

Yn: O.. oh a..accha.

Yn look away understanding him..

❝𝐆𝐄𝐇𝐑𝐀𝐈𝐘𝐀𝐀𝐍 ❞Where stories live. Discover now