״5.נהדר לי ״

5.4K 262 20
                                    

אחרי היום שבלתי איתם אני ממש התחברתי אליהם טוב לחלקם, זאק כול ארוחת הבוקר לא הפסיק להסתכל עלי והיה לו מבט של רוצח כול פעם שדברתי עם תומר אבל נסיתי לא להתייחס אל זה ואני ישקר עם אני יגיד שזה היה קל זה היה קשה ממש תדמינו לכם אתם אוכלים או מדברים או שותים ואפילו סתם קמים ולא !מפסיקים ! להסתכל ! עליכם ! מה עשיתי לו כבר שהוא עד כדי כך שונא אותי טוב מה זה אכפת לי הרי אני לא סובלת אותו
ואני צריכה לחשוב על הצד החיובי פעם ראשונה  בחיים אני מרגישה שאני יכולה לשוב לחייך אחרי כול מה שקרה לי בעבר אני שמחה שיש לי סוף סוף שקט ורגעים של שמחה.
הגעתי הביתה רק בשעה 23:44 בערב צליל ומייקל ישנו אז עליתי להתקלח ואחר כך הלכתי לבדוק במחשב מה היה היום בבית הספר עם זכור לכם די הברזתי היום ,אז נכנסתי לאתר בית הספר והלכתי לשעורי בית ,לא היה הרבה רק עבודה שהיה בשיעור ספרות:
שלום תלמידים ,
יש פרויקט שמשרד החינוך התחיל הוא נקרא
״חבר חדש ״ ,הוא אמור לחבר אותכם לאנשים אחרים בבית הספר אבל אתם לא תדעו מי הם . בעיקרון זה אמור לגרום לכם לפתוח את המעגל החברתי שלכם ולנתק אותכם מהמעגל המוכר לכם כדי שתוכלו להכיר עוד חברים .
כמובן שזה חלק מהציון ,זה עבודה לכול דבר כי בסוף אתם תפגשו אחד את השני ותגידו מה למדתם מהחוויה ותכינו עבודה בנושא .
וגם בית הספר שיצליח לגרום לכול זוג להצליח להבחין את המטרה של העבודה יזכה בבפרס כספי, אנחנו סומכים עליכם שתצלחו להראות מה בית הספר שלנו שווה,
בהצלחה לכולם צוות בית הספר .
אוחח זה נשמע מפגר למה צריך את החרא ,הזה אני בטוחה שאמרו שזה עם ציון כדי שנשתתף ובית הספר יזכה בפרס הכספי על חשבון התלמידים פשוט נהדר . טוב בואו פשוט נסיים עם זה החלטתי נכנסתי לקישור של העבודה וראיתי שכבר מלא התחילו להרשים לחצתי על ההרשמה וכול כך קיותי בליבי שאני לא יתקע עם איזה ערס שהחליט לעשות את העבודה ברגע האחרון.
נ.ב צליל -
כול הלילה לא נרדמתי לא ידעתי עם לספר לזואי מה קרה לי עם אור או לא ,אני לא רוצה שהיא תכנס ללחץ הרי מה הוא כבר עשה כולה ניסה לגעת בי שוב ושוב ושוב ואיים עלי, אבל אני יודעת מה הוא ואח שלו מסוגלים אני באמת רוצה שזואי תכנס לזה ,לא לא אני שוללת את האפשרות הזאות, בכלל זואי חשובה לי יותר אני לא מתכוונת להלחיץ אותה אני יתמודד, לפחות מקווה.
קמתי בבוקר מהצעקות של מייקל שאמר לי לקום אני תשושה ישנתי רק 20 דקות מכול הלילה.
עשיתי את ארגוני הבוקר התלבשתי וירדתי למטה
לאכול, זואי ומייקל דיברו על בית הספר ואני בנתיים הקשבתי ״אז צליל למייקל הולך טוב בבית הספר ולך ?״ זואי שאלה
״מעולה ״שקרתי ״למה את נשמעת כאילו לא ישנת כול הלילה ״, ״אני לא יודעת על מה את מדברת איך אמור להישמע מישהו שלא ישין כול הלילה״ זואי צחקה ואמרה ״ לא יודעת את פשוט נראת ונשמעת ממש עייפה ״ ״כן את באמת נשמעת ככה ״ מייקל אמר. שתוק כבר חמור על תתערב ״ עניתי לו       ״אני לא יודעת על מה את מדברת זואי היא
נשמעת לי במיטב ״ חח מממש מצחיק״ ״
טוב יאללה יש בית ספר למכונית ״ זואי אמרה.
אחרי שירדנו מהאוטו זואי עשתה לנו את אותה שיחה תשמרו על עצמך כול דבר שקורה תתקשרו אוהבת וכולי .....הגענו לשער בית הספר ומייקל ישר הלך לחברים שלו ותנחשו מי היה חייב לבוא להציק לי עם לא אור עם החברים שלו, ״ בוקר טוב יפיפייה מה עם נשיקת בוקר טוב ״ הוא אמר וכיווץ את השפתיים והחברים שלו כרגיל עומדים וצוחקים ״לך תזדיין ״ ״סבבה את באה״ הוא אמר לפני שבאתי להגיב מייקל בא ,״ הכול טוב פה ״ ,״הכול מצוין״ אור ענה ״ לא שאלתי אותך ״ מייקל אמר בטון מאיים ,באמת שרציתי לספר לו אבל אז אור יקיים את מה שהוא אמר שזה לגרום לי ולמשפחה שלי לסבל ואני יודעת שהוא מסוגל לזה.
״הכול דבש ״ ״בטוח ״ ״ בטוח ״ ״אוקי אז ניפגש כבר בסוף היום בי אחותי ״ ״ ביי אחי שנהיה ,ערס ״ ״שקט ״ הוא זרק לעברי והלך ואני נשארתי מצחקקת לעצמי עד שאור התקרב לאוזן שלי ולחש ״ כול הכבוד לך ככה לשקר לאח שלך שיחקת אותה ביבי״ ,״שחרר״ אמרתי ״בסדר פרינססה רק על תרביצי לי״ הוא אמר בציניות מוחלטת והלך לצחוק עלי  עם החברים שלו פשוט ״נהדר לי״.
נ.ב זואי
הגעתי לבית הספר באיחור בגלל הפקקים שהיו , נכנסתי לכיתה  לשיעור ביולוגיה והמורה קיבלה אותי  ב״נחמדות״ ממש  ״זואי רוצה לספר לי למה אחרת ״ ״פקקים ״ עניתי בלי חשק להתווכח איתה היא שונאת איתי בלי סיבה אבל אני שונאת אותך גם אז כול עוד זה הדדי שתמות מצידי, ״בסדר תכנסי ותשבי במקום החדש שלך ליד זאק ,״עצרתי לרגע והייתי בטוחה שלא שמעתי נכון ״ליד מי״ ״ זאק״ היא ענתה ״נו קדימה יש לי שיעור להמשיך ״.
הלכתי והתיישבתי ליד זאק המחויך ״ אז זואי כנראה הגורל ממש אוהב שאנחנו נפגשים אהה״ ״שתוק ״ אמרתי ולפני שיכלתי לעצור בעצמי היכיתי אותו בזרעו ״תיזהרי ״ הוא אמר בקול נמוך ״עוד יחשבו שאנחנו מפלרטטים״ ,התחשק לי לבעוט בעצמי מפני שזה באמת נראה ככה ,״פשוט תשתוק גם ככה אני סובלת כי אני יושבת לידך ״ ,״זואי!" המורה פנתה עלי ״לא מספיק שאחרת את גם מדברת ״ ,״למה לצעוק אבל עשית לי כאב ראש״ ״ואת גם מתחצפת למנהלת עכשיו ״טוב טוב בסדר רק על תעשי לעצמך עוד קמטים ״ אמרתי ״חוצפנית היא מלמלה ואני יצאתי מהכיתה וחשבתי פשוט ״נהדר לי״.
...............................................
סליחה שלקח לי זמן מקווה שאהבתם.
ואני רוצה להודות ל eva_kitur  על הטיפים שנתנה לי ואני באמת ממליצה לקראו את הסיפורים שלה .
ואני גם מאוד אשמח עם תביעו את דעתכם.
ושוב תודה לכול הקראות שלי ❤️❤️.

You teach me to loveWhere stories live. Discover now