פרק 17: השיר שאהבתי

3.7K 222 60
                                    

לכול אחד יש משהו שמנחם אותו בשעת צרה יש כאלה שזה הדובי שלהם ,יש כאלה שזה הסיפור שלהם ,יש כאלה שזה האהוב שלהם ,ויש כאלה שעוזר להם להוציא עצבים ,אבל אותי מה שמנחם בשעת צרה זו מוזיקה .
מוזיקה זה רגש לא צליל אומן כותב את המחשבות, הרגשות ,החוית ,ההתמודדויות בשיר אחד וזה מה שאני אוהבת במוזיקה היכולת להביע את עצמך.
אתם בטוח מכירים את המשפט : אם אתה אוהב משהו אתה צריך ללמוד לשחרר .
אז אני חושבת שזה משפט כל כך לא נכון ולהפך אם אתה אוהב משהו את צריך להלחם עליו עד הסוף .

שוב הרעש חוזר עלי שוב הדיבורים חוזרים שוב הצלילים חוזרים הכול חוזר עלי ושוב הקול של זאק חוזר עלי ואני שומעת אותו בוכה ? הוא בוכה מחזיק בידי  ומדבר .
״את יודעת זואי אני מצטער שהכרת אותי רק בגלל שאת במצב הזה עכשיו אני פשוט אפס שלא מגיע לו אהבה אבא שלי צדק אני אדיוט אני מצטער על איך שדברתי עליך זה לא היה צריך להיות ככה בבקשה תתעוררי זואי כולם דואגים לך אני מרגיש חרא אני מרגיש כאב שבחיים לא חוויתי אני אני ...
חסר מילים
אני בובה על חוטים ללא מפעיל ,
אני מכונית ללא דוושת גז,
אני מצפן ללא צפון,
אני מטייל ללא מפה,
אני אבוד זואי!!
אני רוצה להגיד לך משהו את לא יודעת את זה כי אני אף פעם לא דברתי אתך ממש אבל כל פעם שאני עצוב אני שר לי את השיר שאמא שלי נהגה לשיר לי שהמצב היה קשה (ממליצה לשמוע את השיר grenade למרות שאני בטוחה שאתם מכירות אותו ) הוא התחיל לשיר (לא כותבת את המילים תשמעו זה יותר טוב ) ובסיום השיר פשוט נמסתי הוא שר כמו כמו הים וזה לא מוזר, אני יסביר לכם למה כמו שהים עמוק ״ושר״ לפי תחושותיו ככה הוא שר ופשוט בכיתי כמעט.
״את יודעת אולי זה מוזר שזה השיר האוהב עלי אבל זה שיר שאומר הרבה אם תסתכלי על זה בדרך שלי .הוא אומר :רגש שזה דבר ראשון, ראית פעם את הקליפ? הוא סחב את הפסנתר ולא התייעש למרות שהייתה לו אכזבה בסוף .
אני לא אוהב את הסוף כי הוא ״הרים ידיים כיוכול ״ אני לא ההיתי מרים ותאמיני לי עברתי הרבה דברים גרועים שכמעט גרמו לי להרים ידיים ולא ויתרתי אז את מוכנה להסביר לי במה לעזאזל את שונה!״ הוא סיים ושמעתי את קול הבכי שלו והרגשתי את הדמעות שלו על ידי היד שהוא החזיק
ופה התעוררתי ,
״בבקשה תפסיקי לבכות ״אמרתי ונגבתי את דמעותיו , בזמן שראשו מורם באופן שכמעט חששתי שיוצאי לו אותו מהמקום ,והוא מופתע ....
.........................................
מקווה שאהבתם את הפרק
פרק הבא יעלה שהיו
20הצבעות
ו10 תגובות לפחות
❤️ נ׳.
הפרק הזה מוקדש ל:
OBK100
Angel680
darksoul128
liel1234
lali714
eva_kitur
2004stories
NoamHacohen
maya25152
oria_123
coral1205
OsherAzaria
littledeer2010
הבנות המדהימות האלה שכול הזמן מדרגות ומצביעות ❤️❤❤️❤️❤️
וכמובן תודה לכול שאר הקראות המדהימות שלי אין כמותכם 😘😘😘😘😘😘😘😘

You teach me to loveWhere stories live. Discover now