פרק 4 אז דייט?

3.9K 104 0
                                    

~נקודת מבט לינס~
שכבתי עם הלבשה תחתונה כשהוא יצא הוא עצר והסתכל על גופי למשך דקה "וואו איך שאת עושה לי את זה" הוא עלה עליי כשהוא מנשק את הצוואר שלי ואני גונחת את השם שלו כי זה מחרמן "לאון.." צעקתי בקול החמוד שלי "פאק לינס את מחרמנת אותי עוד יותר" אמר כשהוא ממשיך לנשק את צווארי "מה אני יעשה שהרטבתה לי הכל שם למטה" אמרתי בקול רך "וואי לינס אני עכשיו יזיין אותך חזק תיהיהי בשקט" אמר כשהוא מצמיד את הזין שלו אל האיבר שלי "לאו..." גנחתי כשהוא הכניס מהר את האיבר שלו לתוך שלי "לאון.. יותר מהר" גנחתי והוא הגביר את קצב שלו...

-כעבור שעתיים-
~נקודת מבט לאון~
התעוררתי באמצע הלילה וישבתי ליד לינס כשאני מתמקד בפנים יפות שלה ובגוף המדהים שלה כשהיא לפתע התחילה לזוז היא הסתובבה לצד השני קמתי ונישקתי את השפתיים הלוהטות שלה כשהיא עונה לי ומנשקת אותי חזרה עליתי עליה והתנשקנו למשך כמה דקות "טוב אני נכנס להתקלח" אמרתי עוצר אותה "נוו דווקא עכשיו טוב תלך,תלך.." "טוב מה את עצבנית אני עוד יחזור" אמרתי "חח אני לא דואגת" היא ענתה לי מצחקקת בקול הרך והחמוד שלה כשיצא לי בליטה.

~נקודת מבט לינס~
ראיתי שעומד לו וצחקקתי כשהוא תפס אותי ונישק אותי חזק ואמר לי "חכי פה אני כבר חוזר" הוא נכנס להתקלח וחיכיתי לרגע זה בשביל להכנס בכוונה נכנסתי בשקט שלא ישמע אותי "לינס?" שאל כשהסתובב עם הפנים לוילון וראה את הצל שלי "אהה חח " שאלתי מצחקקת "מה את עושה פה" שאל כשהוא אומר "תסתובבי" ופתח את הוילון "א..אמ..אמרתי לך לחקו.." מגמגם כשראה אותי עם הגב אליו ערומה הוא עצר כשהסתובבתי אליו וראה אותי ערומה המים עדיין זרמו התקרבתי ונכנסתי למקלחת אליו "מה אתה מסתכל עלי ככה אין לי כוח לחכות עד שתצא" אמרתי מצחקקת עמד לו ופאק יש לו גדול "אממ אוקי יכולת פשו..ט.." עצרתי אותו כשנישקתי אותו נשיקה עדינה בשפתיים ונשכתי את השפתיים שלי ועשיתי לו מבט מחרמן "וואי למה את עושה לי את זה" אמר כשהוא הצמיד אותי חזק אליו מנשק אותי הסתובבתי אל הקיר כשהוא מצמיד את האיבר שלו בשלי "טוב.. אני יוצאת" עצרתי אותו כשהוא כמעט ולא הכניס את הזין שלו לתוכי "לינס נו..." צעק כשיצאתי מצחקקת.

~נקודת מבט לאון~
היא יצא בדיוק ברגע כשבאתי להיכנס אל תוך הכוס שלה "לינס נוו.." צעקתי כשאני יוצא מהמקלחת כשהיא עומדת ולבושה בחולצה עם הכפתורים שלי וכמה שזה חירמן אותי "מה אתה רוצה כבר הזדיינו מספיק" אומרת כשאני מתחיל לרוץ אחריה "חכי ,חכי אני בא" לבשתי את הבוקסר שלי והתחלתי לרוץ אחריה כשתפסתי אותה והצמדתי אותה לקיר כשהיא מצחקקת "לינס אל תעזי לברוח לי ככה ברור" אמרתי לה מצמיד את הזין שלי אל האיבר שלה "חחח לא , לא ברור". הכנסתי את האיבר שלי לתוך האיבר שלה שאני מתנדנד אותו קדימה החוצה "לאון ..אהה ברור ברור לי" היא גנחה כ"כ חזק שהגברתי את הקצב שלי עד שהיא דחפה אותי ו...

~נקודת מבט לינס ~
גנחתי כ"כ חזק שהוא הגביר את הקצב באתי לגמור אבל דחפתי אותו ברחתי וננעלתי בשירותים "לינס חכי חכי אני עכשיו יכנס" צעק "חחח אתה לא אתה לא" צחקתי כשלפתע אני שומעת שהוא פותח את הדלת עם המנעול מבחוץ הוא נכנס ותפס אותי הוא הרים אותי על ארון המגבות שבשירותים ונכנס אל תוכי חזק צרחתי את שמו כשהוא מגביר את הקצב "אני עומדת לגמור" הוא החליש את הקצב גנחתי עוד יותר חזק כי זה חירמן אותי עוד יותר "לא אל תאט" גנחתי הוא הגביר את הקצב ולאחר כמה דקות גמרתי וגם הוא.

-בוקר-
התעוררתי כשאני לבד במיטה שמעתי את המים זורמים במקלחת אז הבנתי שזה לאון נכנסתי "מתי אתה מסיים?" שאלתי "בוקר טוב לך גם" איזה בוקר הספקתי לישון רק שעתיים "חח מה לא נהנת" שאל כשהוא יוצר ערום "פאק לאון" אמרתי נושכת את שפתיי כשאני רואה שנעמד לו מהמילים שלי "פאק לינס למה את ככה" הורדתי את החולצה שלי כי לא היה לי כלום מתחת נכנסתי למקלחת כשהוא מפליק לי בתחת "נו דיי מספיק" אמרתי לו "לאן באלך שנלך אחרי שתתקלחי?" שאל "רק תסיעה אותי הביתה" אמרתי "מה זהו" שאל "כן " עניתי.

-לאחר 20 דקות-
התלבשתי ויצאנו לאחר עוד כמה דקות הגענו אלי הביתה והיינו באוטו כמה דקות כשאנחנו מסתכלים אחד על השני שאנחנו רק עכשיו קולטים מה היה בנינו בלילה "תביאי את הטלפון שלך שניה" אמר לי כשהוא רושם את מספר הטלפון שלו אצלי ואני אצלו "טוב אז בי" אמרתי כשאני מנשקת אותו נשיקה רכה בלחי "ביי" ענה לי.

נכנסתי הביתה כשאור יושב בסלון עם לירן "איפה היית??" שואל עצבני "לא ענינך" אמרתי עצבנית עליתי למעלה עצבנית וטרקתי את הדלת בחדר שלי שמעתי צלצול בטלפון וקיוויתי שזה יהיה לאון אבל זאת היתה ורד "הלו" עניתי עצבנית "הלו ...לינס את בסדר איפה את ?" בבית " אמרתי לה עצבנית "אני באה " אמרה ולאחר 10 דקות שמעתי שאור קורא לי כי ורד הגיעה (ורד גרה 10 דקות מהבית שלי) "תעלי" צעקתי כי לא רציתי לרדת "שכבת עם אור??" שאלתי עצבנית אחרי 5 דקות של שתיקה "אממ מה מאיפה לקחת את זה??" עונה משקרת "אל תשקרי אני יודעת הכל " אמרתי "טוב נו ... כן שכבנו כשהוא יתקשר אלי לדעת אם הכל בסדר נסעתי אליך הביתה להסביר לו אבל פשוט הכל הלך הפוך " הסבירה לי "איך זה היה" חייכתי אליה חיוך בישני וסולח "את יודעת .." "נו ספרי ספרי" אמרתי כשאני מחבקת אותה דיברנו ככה שעה שלמה גם סיפרתי לה מה היה עם לאון עד שאור נכנס "מה קורה בנות ?? אני רוצה לדבר איתך לינס " אמר "טוב שניה ורד " אמרתי כשאני רואה שהיא עושה לו מבט חרמני והייתה לו בליטה קטנה הסתובבתי צחקתי וקרצתי לה...

ההמשך מחר...
האם היא תסלח לאור?
האם היא תצא עם לאון? תקראו ותגלו...
תהנו

הוא שלי ורק שלי Where stories live. Discover now