פרק 52 - אהבה קיטשית

935 51 2
                                    

~ נקודת מבט לינס ~
התעוררתי מוקדם עם מצב רוח טוב.. מיהרתי לעשות את סידורי הבוקר שלי וירדתי להכין ארוחת בוקר כשלפתע הרגשתי את ידיו של לאון מלופפות סביב מותניי "איזה אהבה קיטשית יש לנו" אמרתי מצחקקת "אבל אני אוהב את זה " הוא אמר גורם לי לצחוק יותר "גם אני" אמרתי ממשיכה לערוך את השולחן בארוחת הבוקר שהכנתי "מממ אז טעים" לאון אמר חוטף פנקייק מהצלחת "לאון עוד לא סיימתי לערוך" התבכיינתי קצת "לא נורא" הוא אמר ובא לעזור לי.

אחרי שאכלנו וניקינו הכל ראיתי את לאון מתלבש "לאן זה??" שאלתי "את לא רוצה לגלות??" הוא שאל מצחקק יודע את התשובה "בטח שאני רוצה אני כבר מחכה כל הבוקר" אמרתי "למה מתי קמת??" הוא צחקק "ב 4 וחצי בבוקר" אמרתי צוחקת "כמה אנרגיות משוגעת" הוא צחק "אבל אני המשוגעת שלך" אמרתי מנשקת אותו.

לאחר 15 דקות שלאון התארגן יצאנו והתחלנו לנסוע.. הנסיעה הייתה לא מובנת אבל לאחר 15 - 20 דקות הגענו לים ויצאתי מהאוטו מבולבלת "אוקיי..." אמרתי מבולבלת "תירגעי עוד לא הגענו" הוא אמר צוחק "אני מכסה לך את העיניים" הוא אמר והנהנתי בהתרגשות. הוא החזיק אותי מאחור לא ממהר ללכת, ואחרי בערך אני חושבת 10 דקות הליכה על החול הגענו לשביל כשיח ונעצרנו "את מוכנה??" הוא שאל "כן" אמרתי והוא הוסיר לי את הכיסוי עיניים ומולי התגלה וילה ענקית פארתי פה והסתובבתי בחיוך אל לאון מחבקת אותו "נוו למה את מחכה תפתחי עם מפתח אחד" הוא אמר ומיהרתי לעשות זאת.

פתחתי את הדלת הענקית ונחשף לעיניי בית מפואר ויפיפה אני ולאון אהבנו את הבית וגם ממש אהבתי את הנוף לים עם הבריכה הענקית "נו מה את אומרת" הוא שאל "יפה מאוד והנוף ביכלל איך שהבנתי יש עוד בית??" "כן 5 דקות מפה שנלך??" "כן" אמרתי ואחזתי בידו כשהוא משלב את האצבעות שלו בשלי.

לאחר 5 דקות כמו שאמר הגענו לוילה אפילו יותר יפה שזה מפתח מספר שתיים "וואו..." פארתי פה כשפתחתי את הדלת הענקית והיפה, זה פשוט מדהים "אהבת??" הוא שאל מחייך "מאוד!!" אמרתי בהתרגשות קופצת אליו לנשיקה מושלמת "אז החלטנו" הוא אמר "אתה מדהים" אמרתי לו "מה את רוצה שנינו באים ממשפחה עשירה וחשובה, מה חשבת שלא יהיה לך את זה??" הוא שאל מצחקק "צודק, אבל לא חשבתי שזה יבוא לי ככה מהר ועוד שאתאהב במישהו כמוך בכלל" אמרתי שמחה כמו ילדה קטנה שקיבלה ארמון והיא נסיכה חחח זה כזה נכון.

אחרי זה המשכנו לעשות סידורים לגבי החתונה בדקנו את המקום שלנו והם כבר כמעט מסיימים עם כל הסידור אז זה אומר שבעוד שבוע בארך אני מתחתנת לאהובי "בעוד שבוע תוכלי כבר לקרוא לי 'בעלי' " לאון אמר מחייך "בהחלט ואתה תיקרא לי 'אשתך'" חייכתי בחזרה "זה לא שאני כבר לא קורה לך ככה" הוא אמר וצחקתי.

הגענו הביתה והחלטנו לחגוג אז קראנו לכל החברה צחקנו אכלנו נהנינו והכל ואז ישבנו בסלון והיה קצת פטפוטים אחד בין השני כשלפתע אור נעמד מולינו וכל המבטים הופנו אליו "אני וורד רצינו להודיע משהו משמח" הוא אמר וכבר הרגשתי מעוניינת "נוו.." חלקנו אמרנו בלי סבלנות ואז צחקנו "ורד אולי תראי מה שיש לך??" הוא אמר והיא ישר הרימה את ידה עם תבעת מושלמת ומנצנצת "יואווו מזל טוב יפים שלי" קמתי ישר מנשקת ומחבקת אותם "אני כ"כ שמחה בישבילכם" צעקתי בהתרגשות אני כזאת משוגעת, אבל בזמן האחרון הכל בא לי יותר מדי טוב אפילו מה שקרה לי פעם שניה עם ההריון לפחות אני יודעת שיש לי הזדמנות להיכנס כי עשינו בדיקות שוב זה המזל שלי ואני הכי שמרוצה מהחיים לשי אני לא יכולה לבקש יותר טוב מזה כי פשוט זה לא אפשרי "אני אוהבת אותכם" אמרתי וכולנו התחבקנו בחיבוק קבוצתי.

לאחר עוד פטפוטים רבים הלכתי למטבח לשתות מים "היי..." ראיתי את מייק מתקרב אלי "היי מייק מה קורה??" שאלתי "כרגיל... ליי יש לי לספר לך משהו שרציתי מזמן אבל לא סיפרתי כי לא ראיתי את זה לנכון אבל עכשיו זה לא משנה אז החלטתי לספר לך שפשוט תדעי" הוא אמר ונלחצתי "אוקיי..." אמרתי נשענת על השייש "זוכרת כשהיית עם איתי?..." והנהנתי שימשיך "ובגדת בו איתי?" הוא שאל והנהנתי שוב "אז נכנסת להריון ממני לא ממנו גיליתי שהקונדום היה חור" הוא אמר והייתי קצת בשוק כי ליפני זה עברנו הרבה ולא ציפיתי לזה כי זה קצת מוזר שאני והוא חברים כ"כ טובים והיינו יותר מזה ליפני "א... אני... אוקי אני מבינה זה בסדר אבל למה לא סיפרת לי ליפני כשגילת על זה " שאלתי מבולבלת "בי ידעתי שאהבת את איתי וחשבתי שזה לנכון" "אבל אם כל הסיפור עם ההפלה עצמית לא היה קורה הייתי מגלה בסופו של דבר בדרך נוראית אבל תודה שהתחשבתה למרות שכן הרגשתי אליך משהו ליפני אבל פחות מאשר אל איתי הייתי מבולבלת אבל אנחנו כמו אחים עכשיו והעיקר שהכל בסדר ואנחנו בסדר עם זה?!" שאלתי ואמרתי "כן את האמת גם אני הרגשתי אליך משהו ליפני אבל אני גם שמח עכשיו ואני מקווה שנמשיך בקשר כזה טוב" הוא אמר וחייכתי ואז משכתי אותו לחיבוק אחים "טוב אז שנחזור לחברה או שכבר נפרדים מכולם??" "לא אני פשוט הולכת לישון אני ממש מוטשת אבל אתם תמשיכו בכיף שלכם אוהבת לילה טוב" אמרתי ונישקתי אותו בלחי והלכתי להיפרד מכולם ובמיוחד מלאון "בייב אני פרשתי לישון תבוא כשתסיימו אני מחכה" אמרתי חוטפת כמה נשיקות טובות מהשפתיים המתוקות שלו "ביי אהובתי" הוא החזיר וחטף לי גם כן כמה נשיקות.

עליתי למעלה ונישכבתי ואחרי 10 דקות שמעתי צעקות מלמטה לא הססתי וישר קמתי ירדתי למטה במהירות וראיתי ש....

פרק סבבה אני מחר יעלה שתי פרקים מקווה שאהבתם תגיבו והצביעו אוהבת😍😛😘
לילה טוב
E.B ❤

הוא שלי ורק שלי Where stories live. Discover now