Alex's point of vieuw ★
Na het ontbijt, zitten Niall en ik samen in de zetel.
Max is bij onze ouders in het hotel en heeft besloten om Londen wat te gaan verkennen met hun, Zayn is bij Perrie en de rest van de lads zitten op hun kamer.
We kijken samen naar Indiana Jones, net zoals vroeger.
Ik heb totaal geen concentratie om de film te kunnen kijken, want ik kijk alleen maar naar Niall.
Hij gaat voorzichtig met zijn vingers door mijn haren en kijkt aandachtig naar het scherm.
"Haha, hier was je altijd zo bang." Zegt hij lachend.
Ik draai me om en ik zie het stukje waar ik mijn ogen altijd bedekte en bescherming bij Niall kwam vragen.
"Kijk je eigenlijk wel naar de film?" Grinnikt hij.
"Niet echt. Ik keek liever naar jou." Geef ik blozend toe.
Zijn wangen beginnen voorzichtig te blozen en hij verstopt zijn gezicht in mijn nek.
"Ah, babe, je doet me blozen." Zegt hij geërgerd.
"Dat is de bedoeling, sweetie." Giechel ik.
Ik ga voorzichtig op zijn schoot zitten en leg mijn armen rond zijn nek.
Hij legt zijn hand op mijn heup, en stopt met zijn andere hand een verdwaald lokje achter mijn oor.
Zachtjes komen onze hoofden dichter bij elkaar en ik kus hem.
Hij kust terug en wrijft met zijn hand over mijn heup.
Ik voel zijn tong tegen mijn lip en trek zachtjes terug.
"Wil je het niet?" Vraagt hij teleurgesteld.
"Nee, nee! Ik wil het wel! I-ik heb alleen nog nooit écht gezoend." Zeg ik beschaamd.
Ik kijk naar mijn o zo interessante vingers en Niall neemt mijn handen vast.
"Dat is toch niet erg, prinses?
Ga gewoon op je gevoel af, het komt allemaal vanzelf." Glimlacht hij lief terwijl hij met zijn duimen over mijn handen streelt.
Ik knik verlegen en leg mijn armen terug om zijn nek.
"Ga op je gevoel af." Fluister hij nog lief, voor ik mijn lippen snel op de zijne druk.
Als zijn tong weer tegen mijn onderlip tikt, doe ik wat hij zei en ga ik gewoon op mijn gevoel af.
Ik doe voorzichtig mijn mond een stukje open, waarna onze tongen elkaar vinden en ze liefdevol om elkaar draaien.
Ik trek zachtjes terug en kijk blozend naar Niall.
Hij heeft ook een rode tint op zijn wangen en hij schenkt me een lieve glimlach.
"Je bent zo goed, babe." Zegt hij terwijl hij diep in mijn ogen kijkt.
"J-jij ook." Zeg ik verlegen terwijl ik met mijn wijsvinger over zijn vlekjes op zijn nek en gezicht ga.
Ik knuffel me tegen hem aan en ik geef hem een kusje op zijn wang.
"Ik hou van je." Zeg ik.
"Ik hou van je." Zegt hij terug.Niall's point of vieuw ★
Deze middag was super.
We hebben de hele tijd films gekeken. (Waarvan we stiekem meer dan de helft niet hebben gezien omdat we aan et zoenen waren *kuch kuch*)
Ze maakt me zo gelukkig!
Alleen ben ik minder enthousiast..
Over een week en half moeten de boys en ik terug gaan touren en dan zal ik haar niet zien. Voor heel lang niet.
Misschien kan ik aan haar ouders gaan vragen of ze mee mag gaan. En natuurlijk ook eerst aan het management.
Ik zou haar echt niet kunnen missen.
Mijn gedachten worden verstoord door Alex, die me kietelt aan mijn middel.
Ik proest het uit van het lachen, maar omdat ik sterker ben dan haar heb ik ons kunnen omdraaien zodat ik haar nu kietel.
"S-stop N-niall!" Lacht ze terwijl ze mijn handen probeert weg te slaan.
"Nope." Grinnik ik.
"Ik laat je niet gaan, tenzij je me een kusje geeft." Zeg ik met een grijns.
"Never." Roept ze,
"Ok, dan kietel ik verder." Lach ik.
"Maar één kusje." Zegt ze met een nep-boze blik, die mislukt door het lachen.
Ik stop met kietelen, waarna ze me zoent.
Ik kom voorzichtig boven haar hangen en ze legt haar armen rond mijn nek.
Ineens gaat de deur open en hoor ik Louis.
"Gadver, verkeerde kamer. Ik kwam gewoon zeggen dat we binnen een half uur uit eten gaan."
Ik rol me vlug naast Alex en ze kijkt verlegen naar Louis.
"We zullen er zijn." Bloos ik.
Alex verstop haar gezicht en Louis sluit lachend de deur terwijl hij nog roept: "Doe het veilig!"
"Dat was zeer gênant." Zegt Alex.
"Uhu." Zeg ik lachend.Alex's point of vieuw ★
"Ik ga me klaarmaken."
"Is goed." Zegt hij met een glimlach.
Ik loop naar mijn koffer en neem er bordeaux kleedje uit en een setje ondergoed.
Ik loop vlug naar de badkamer en stuur Niall nog een luchtkusje.
Hij doet alsof hij het vangt en plakt het op zijn wang.
Ik giechel en doe de deur zachtjes toe.
Douchen moet ik niet meer, want dat heb ik daarnet al gedaan.
Ik doe mijn kleren aan en strijk het kleedje met mijn handen glad.
Make up gebruik ik niet veel, dus doe ik alleen een klein laagje mascara op mijn wimpers.
Mijn haren laat ik los over mijn schouders hangen en ik loop terug naar de slaapkamer.
Ik zie dat Niall zich al heeft omgekleed en hij komt naar me toe, waarna hij me knuffelt.
"Je ziet er leuk uit." Zegt hij.
"Dankje, jij ook." Bloos ik.
"Kom, we gaan naar beneden." Zegt hij terwijl hij mijn hand vastneemt en me meetrekt naar beneden.
Alle jongens staan beneden te wachten en we lopen het huis uit.
Niall doet de deur op slot en Louis komt naast me lopen.
"Hebben jullie het veilig gedaan?" Fluistert hij lachend.
"Louis!" Sis ik, maar ik kan een lach niet onderdrukken.
"Yes, i'm Louis. The mastah from Doncastah." Zegt hij met een grijns.
"Shut up." Mompel ik lachend, terwijl ik hem een zacht mepje op tegen zijn arm geef.
We stappen allemaal de auto in, en ik ga net zoals de vorige keren op Niall's schoot zitten.
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...