Part 65

1.4K 69 11
                                    

Alex' point of view

'Braaf zijn tegen oma en opa,' zeg ik tegen Mats en Olivia en allebei knikken ze braaf, terwijl mijn moeder ons glimlachend aankijkt.

Ze lopen naar de woonkamer en ik roep nog vlug dat ik van ze hou, voordat ik mijn ouders aankijk.

'Hier hun knuffeltjes,' grinnik ik en mijn vader lacht.

'Ze zouden niet zonder kunnen,' lacht mijn moeder en ik schud grinnikend mijn hoofd.

Nee, dan breekt de hel uit.

'Wel, dan ga ik maar naar huis,' glimlach ik als ik mijn ouders nog een knuffel geef en ze knikken.

'Veel plezier met Niall, liefje,' zegt mama nog als ik de oprit afloop en mijn auto open.

'Zeker, en jullie ook,' roep ik nog terug en ze glimlachen, waardoor ik hetzelfde terugdoe en zwaai.

Ik stap mijn auto in en rij dan terug naar huis, terwijl de radio zachtjes opstaat. Ik zing stilletjes mee met Things we lost in the fire van Bastille en stap uit de auto zodra ik hem in onze garage geparkeerd heb.

'I'm back home, sweetie,' roep ik als ik binnen ben en meteen komt Niall naar de hal, met een kleine grijns op zijn gezicht.

'Hm..,' mompelt hij als hij voor me komt staan en met zijn voorhoofd tegen het mijne leunt. 'Het paleis voor ons alleen.'

'Eindelijk even rust.' Ik ga met mijn hand door Niall's haren als hij knikt en me zachtjes begint te kussen.

'Wat wil je vandaag doen, liefje?' Vraagt hij zacht en ik kijk hem aan.

'Misschien gewoon een rustig dagje houden. Ik heb zin om te zwemmen,' lach ik en Niall grinnikt, voordat hij knikt.

'Hup, ga je maar gauw omkleden dan,' knipoogt hij en hij slaat even zachtjes tegen mijn kont, met weeral diezelfde grijns op zijn gezicht.

'Niall,' roep ik lachend uit en hij lacht trots, voordat hij naar boven loopt met mij achter hem aan.

Ik neem mijn zwarte bikini uit de kast en hij neemt ook zijn zwembroek, voordat hij begint met zich uit te kleden.

Ik bijt onschuldig en bijna onopmerkelijk op mijn lip als ik stiekem naar zijn biceps, rug en buik kijk. Hij ziet er nog steeds zo goed uit.

Hij kijkt naar me op en grijnst dan scheef, voordat hij me optilt, waardoor ik begin te giechelen. Hij lacht en vouwt zijn handen samen onder mijn kont, zodat ik niet kan vallen.

'Hey,' zeg ik met een gekke bek en hij schud lachend zijn hoofd, me nog steeds trots aankijkend.

'Hey,' zegt hij dan zacht en hij kijkt me glimlachend aan, waardoor ik bloos.

'Wat?' Vraag ik zachtjes en hij haalt zijn schouders op, met lieve, roze wangetjes.

'Je maakt me gewoon zo gelukkig,' geeft hij toe en ik glimlach, opnieuw blozend, terwijl ik met mijn handen over zijn schouders, armen en borst wrijf.

'Jij maakt me ook zo gelukkig.' Ik kijk hem nog even aan, voordat ik hem stevig knuffel en mijn hoofd in zijn nekholte verberg. Ik snuif zijn vertrouwde geur op en zucht genietend. Hm.

Hij drukt nog een kort, lief kusje op mijn lippen voordat hij me voorzichtig neerzet en twee grote handdoeken neemt. Daarna pakt hij mijn hand vast en lopen we naar beneden, daarna naar de tuin.

Hij legt de handdoeken alvast neer in het gras en ik zet me neer op de witte handdoek.

'Zal ik je insmeren, liefje?' Niall houdt met een grote glimlach de zonnecrème vast en ik knik grinnikend, voordat ik me op mijn rug leg.

Ik laat hem me insmeren, maar je kunt het tegelijkertijd ook masseren noemen.

'Leg je maar op je buik,' zegt hij zacht als hij klaar is aan de voorkant en ik doe wat hij zegt.

Hij begint de achterkant van mijn benen in te smeren en tikt opnieuw even tegen mijn kont, waardoor ik me op mijn ellebogen laat steunen en hem verbaasd en grinnikend aankijk.

'Je bent vandaag precies wel in je dagje, hè?' Hij grinnikt en haalt zijn schouders op, voordat hij mijn schouders ook naar beneden duwt, zodat ik weer lig.

Ik leg mijn hoofd op mijn armen en sluit mijn ogen weer, terwijl hij doorgaat met me in te wrijven en te masseren.

Hij komt voorzichtig op mijn middel en gaat verder met mijn schouders en mijn rug.

'Hm..' mompel ik en ik kijk even achterom, naar een trots glimlachend gezicht van Niall.

'Nu alleen je gezicht nog,' zegt hij zacht en ik draai me nog is om, waarna hij weer op mijn middel komt zitten.

Hij kijkt geconcentreerd naar mijn gezicht als hij het insmeert en ik glimlach, kijkend naar zijn gezichtje en wrijvend over zijn borst.

'Klaar,' zegt hij trots en ik grinnik eventjes als hij met zijn hoofd tegen het mijne leunt.

'Gaan we zwemmen, sunshine?' Vraag ik en hij knikt, voordat hij opstaat.

Ik wrijf hem vlug nog in en daarna springt hij al meteen het water in. Ach, ja... Ik kruip langzaam van het trapje en huiver even om het koude water, terwijl Niall naar me toe komt gezwommen onder water. Hij komt terug naar boven als hij bij me is en ik giechel als hij me optilt, waarna hij mijn benen om zijn middel haakt.

'Je bent echt prachtig,' zegt hij zacht, waardoor ik begin te blozen en verlegen de andere kant op kijk.

Zijn ogen flitsen van mijn ogen naar mijn lippen en ik bijt blozend op mijn lip, terwijl hij een plukje haar achter mijn oor steekt.

'Ga je me nu nog kussen of niet?' Fluister ik en ik leg mijn rechterhand in zijn nek, om hen dichter te trekken en om met zijn nekhaartjes te spelen, wat hem het teken geeft om me te kussen. Hij duwt me voorzichtig met mijn rug tegen de rand van het zwembad en ik grijns even.

'Hm.. Ik hou van je,' mompel ik zacht als hij me op de rand van het zwembad zet en tussen mijn benen komt staan, weer met een trotse glimlach op zijn gezicht.

'Ik hou ook van jou. Voor altijd.'

'Voor altijd.'

---

Die leerkrachten geven ons nu al veel te veel toetsen en huiswerk mee :( Maar om het even beter te maken: SHAWN KOMT NAAR BELGIE OMGGG OMGGG OMGG & CAMERON IS VANDAAG JARIG!!!!!!! ❤️❤️❤️❤️

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu