Part 17

3.3K 95 15
                                    

Alex's point of vieuw

"Dag, mam. Dag, pap." Mompel ik als ik mijn ouders één voor één een knuffel geef.

"Doei, liefje. We houden van je." Zegt mam met tranen in haar ogen.

"Ik hou ook van jullie." Zeg ik met een lieve glimlach.

Ik loop door naar Max, die naast mijn ouders staat. Het zal de eerste keer zijn dat we zolang gescheiden zullen zijn.

Hij neemt me in een stevige knuffel en ik druk mijn hoofd weg in zijn nek.
Voor hij me weer voorzichtig loslaat, drukt hij een kus op mijn voorhoofd en fluistert:"Ik ga je missen, zussie."
"Ik jou ook, Maxie." Grinnik ik.

Ik kijk even om naar Niall, die aan de deur van de hotelkamer staat.
Hij glimlacht lief naar me en ik glimlach zwakjes terug.

Ik kijk terug naar Max, voordat hij nog zegt:"We skypen zeer veel en geniet er van!"
"Zeker! En zal ik doen." Glimlach ik.

Ik geef iedereen nog vlug een knuffel en loop dan naar Niall, die zijn hand naar me uitstrekt.
Ik neem voorzichtig zijn hand vast en zwaai nog naar mijn familie, voordat we het hotel uitlopen en naar de tourbus stappen.

Voor de bus blijft Niall even staan, waarna hij me in een knuffel trekt.
Al mijn emoties komen er nu pas uit.
De tranen stromen over mijn wangen en Niall wrijft rustgevend over mijn rug.

"Ik ben zo slecht in afscheid nemen." Zeg ik gefrustreerd, waarna ik mijn tranen ruw wegveeg.

"Ik ken je wel, Alex. Daarom dat ik even wacht voor we de tourbus ingaan." Zegt hij als hij de nieuwe tranen voorzichtjes wegveegt met zijn duimen.

"Ik heb het er ook altijd moeilijk mee, maar.. Bekijk het zo, in deze tour moeten we een paar optredens doen in Ierland. Ik heb ook kunnen regelen dat we dan een week vrijaf krijgen en dan kunnen we naar jouw ouders, én mijn ouders." Zegt hij met een glimlach.

Ik knik zachtjes en kijk naar mijn vingers, waarna Niall mijn kin zachtjes optilt met zijn duim en wijsvinger.

"Ik hou van je." Zegt hij.
"Ik hou van je." Zeg ik zachtjes.

Ik kijk in zijn ogen en druk daarna voorzichtig mijn lippen op de zijne.
Hij kust meteen terug en hij legt zijn arm om mijn middel.

"Hé, komen jullie nog?" Roept Louis grinnikend terwijl hij uit de bus loopt.

We verbreken de kus en ik kijk geschrokken om naar Louis.

Niall zucht en kijkt Louis strak aan.
Ik leg mijn hand op zijn borst en glimlach zachtjes naar hem.

"We komen zo, Lou. Een minuutje. " Mompel ik.

Ik kijk naar Niall's gezicht als hij zijn tong lachend uitsteekt en grinnik.

Ik wrijf eerst in mijn ogen en geef Niall nog vlug een knuffel.
Hij schrikt er van, maar al snel legt hij zijn armen ook om me heen en verstopt hij zijn hoofd in mijn nek.
Ik druk een kusje op zijn schouder en haal een hand door zijn haar, terwijl ik tevreden mijn ogen sluit.
Ik trek voorzichtig terug en fluister: "Zullen we in de bus gaan?"
Hij knikt en neemt mijn hand vast, waarna hij me meetrekt in de bus.

Ik zie de rest van de jongens allemaal al zitten en Niall ploft neer in de zetel.
Ik zet me naast hem en hij legt zijn hand op mijn knie.

"Zo dat duurde lang." Grinnikt Louis.
"Sorry hoor, Louis.. Maar Alex heeft het moeilijk met afscheid nemen, het is de eerste keer dat ze zolang gescheiden is van Max, haar tweelingbroer." Zegt Niall.

Ik kijk verlegen naar de grond en Louis komt naast me zitten.

"Oh, sorry.. Dat wist ik niet." Zegt hij zachtjes.
"Het is niks." Zeg ik terwijl ik een zwakke glimlach laat zien.
Hij glimlacht terug en hij zakt dan achteruit in de leuning.

Ik neem Niall's hand van mijn knie en leg hem in mijn schoot.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en speel met zijn vingers.

"Is het leuk, babe?" Vraagt Niall lachend.
Ik kijk hem blozend aan en knik verlegen.
Hij drukt een kusje op mijn wang haalt voorzichtig een hand door mijn haar.

"Zal ik je onze slaapkamer laten zien." Vraagt hij grijnzend.
Ik schud lachend mijn hoofd en volg Niall.

We stappen een klein gangetje door en dan zie ik kleine hokjes met gordijntjes voor.

"Dat zijn de bedden van de jongens." Lacht Niall.
"En wij dan." Vraag ik verward.
"Wij, wij hebben een eigen kamertje. Omdat er niet genoeg bedden zijn anders." Grijnst Niall.
Hij doet een deurtje open en ik zie een heel klein kamertje, met een bed in.
Ik stap naar binnen en sluit de deur achter me, waarna ik glimlachend naar Niall kijk.
"Dit is wel leuk." Lach ik.
Hij komt voor me staan en legt zijn handen op mijn heupen, terwijl ik de mijne om zijn nek leg.

"Dit is anders ook leuk." Zegt hij hees, waarna hij zijn lippen op de mijne drukt en ze op hetzelfde ritme over elkaar bewegen.
Hij likt mijn lip en ik doe gewillig mijn mond open.
Als onze tongen elkaar vinden, draaien ze om elkaar heen en spelen ze een vurig spelletje.
Niall legt zijn hand op mijn rug, stapt een beetje vooruit en laat mijn rug zachtjes met de matras raken.
Onze lippen verlaten elkaar niet en hij komt over me heen hangen.
Ik leg mijn handen in zijn nek en ga met mijn ene hand door zijn haar, waar ik zachtjes aan trek, en met mijn andere hand streel ik zijn nek.
Hij kreunt zachtjes in mijn mond en knijpt zachtjes in mijn heup, waarna hij zijn lippen voorzichtig van de mijne haalt om te kunnen ademen.
Zijn borst gaat hevig op en neer, net zoals de mijne.
Hij laat zich voorzichtig naast me neerzakken en draait zich op zijn zij.
Ik doe tevreden mijn ogen toe als hij met zijn vinger over mijn arm streelt.

"Heb je dat graag?" Vraagt hij zachtjes.
Ik knik met een zucht en open mijn ogen.
Ik draai me ook op mijn zij en kijk in zijn helderblauwe ogen.
Ik heb nog nooit zulke mooie ogen gezien.

Ik streel met mijn vingers over zijn gezicht en ga zo door naar zijn nek, terwijl hij zijn hoofd naar achter strekt zodat ik er beter bij kan.
Hij laat nu ook een zucht horen en hij sluit zijn ogen.
"Dit moment mag eeuwig blijven duren." Mompel ik zachtjes.
"Ja, dit zou nooit mogen ophouden." Zegt Niall instemmend.
Ik teken met mijn vingers een hartje in zijn nek en hij grinnikt.
"Teken je een hartje?"
"Ja." Fluister ik blozend.
"Je bloost, prinses."
Als hij me zo noemt, beginnen mijn wangen nog roder te worden.
"Laat me niet zo blozen, gemenerik." Lach ik als ik mijn hoofd in zijn borst verstop.
"Je bent mooi als je bloost." Glimlacht hij.
"Dankje." Fluister ik.
Ik leg mijn hoofd beter op zijn borst en sluit genietend mijn ogen wanneer Niall door mijn haar streelt.
Ik hoor nog een 'slaapwel, prinses', waarna ik in slaap dommel.

History N.H. ❀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu