Niall's point of vieuw ✧
Vlug kijk ik blozend weg en begin ik me ook om te kleden. Ik ben nog steeds een jongen, en ze is gewoon ook zo mooi. Mijn gedachten gaan terug naar het moment dat we onder de douche stonden en zoenden. Ik glimlach en leun tegen de deur aan, wachtend tot wanneer ze klaar is met zich aankleden.
Volgende week zijn we een maand samen en dat is de week dat we terug thuis zijn, in Ierland. Ik wil echt iets speciaal doen, iets dat nog niemand voor haar heeft gedaan, maar ik weet niet wat. Misschien moet ik de jongens om hulp vragen, ik zie nog wel..Ik word uit mijn gedachten getrokken als Alex grinnikend met haar hand voor mijn gezicht zit te zwaaien.
"Joehoe, aarde aan Niall?" Grinnikt ze, waardoor ik lach. Ze neemt mijn hand vast en ik voel het bekende kriebelende gevoel weer in mijn buik. Ze loopt huppelend door de kleine gang naar de woonkamer en ik loop grinnikend achter haar aan. We ploffen samen in de zetel en Louis, die net naar de keuken wilde gaan, vraagt wat we willen drinken.
"Ik zal wel helpen," Ik druk vlug een kus op Alex haar wang en loop dan achter Louis aan, die eerst raar kijkt, maar daarna zijn schouders ophaalt.
Als we in de keuken staan, neem ik de cola en Louis de glazen.
"Dus, what's wrong, Niall?" Komt hij meteen ter sprake.
"Ehm, niets.. Of nou ja, ik wil iets doen voor Alex volgende week, omdat we een maand samen zijn, maar ik weet niet wat."
"Aww," piept hij, mij in mijn wang knijpend.
Ik draai geïrriteerd mijn hoofd weg, maar kan een klein lachje toch niet onderdrukken.
"Misschien gewoon naar een plek gaan waar jullie vroeger veel waren? Of iets doen dat veel herinneringen heeft aan momenten waar jullie samen waren."
"Ik weet misschien al iets.." Mompel ik met een glimlach, voordat ik het hem vertel.
Alex' point of vieuw ✧
Ik voel mijn gsm trillen in mijn broekzak, en kijk wie me belt. Als ik zie dat het Max is, ben ik opgelucht en blij dat het niet Lola of Tim is. Ik neem met een glimlach op en hoor meteen Max zijn stem.
"Hey, zussie!" Zegt hij enthousiast.
"Hey, broertje." Lach ik.
"Hoe gaat het daar met jou, je lover, de jongens en de tour?"
Ik grinnik en vertel hem dat alles goed gaat hier."Hier ook, maar ik mis je wel, hoor. Tegen wie moet ik nu al mijn interessante weetjes vertellen?" Zucht hij. Max is net een wandelende Wikipedia: hij weet alles! Vraag hem iets en hij kan bijna altijd antwoorden, echt ongelooflijk.
"Ik mis jou ook," zeg ik zachtjes.
"Maar volgende week ben ik weer in Ierland met Niall! Zeg ik blij."Echt?!" Ik knik, maar bedenk me dan hij het niet kan zien.
"Ja, hoe is het met mama en papa?"
Louis en Niall komen de kamer weer inlopen met drinken en Niall kijkt me glimlachend aan.
"Goed, ze missen je wel, maar voor de rest alles goed. Is je lover daar ergens?" Ik hoor gewoon dat hij een grijns op zijn gezicht heeft staan.
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...