Niall's point of vieuw ✧
Even weet ze niet wat zeggen en staart ze me aan. Langzaam en voorzichtig leunt ze dichter naar me toe. Haar blauwe kijkers haken zich vast in de mijne, een speelse twinkeling in haar ogen.
"Wat vind je sexy? Het kleedje.. of mij?" Ze laat een kleine stilte vallen tussen de laatste woorden en bijt voorzichtig op haar lip, mijn arm zachtjes strelend. Ik span mijn arm aan onder haar aanraking en lik mijn lippen. Ze is zo onschuldig en het brengt me in verwarring. Mijn ogen dwalen af naar haar lippen, en daarna flitsen ze terug naar haar ogen.
"Jij," zeg ik met hese stem.
Ze maakt zoveel gevoelens en emoties in me los die ik nog nooit gevoeld heb, iets dat alleen zij maar kan doen. Onze ademhaling is gejaagd, snel, net zoals mijn borstkast die hevig op en neer gaat.
Voorzichtig, maar ook een beetje ruw, duw ik haar tegen de muur van de badkamer. Mijn lichaam dicht tegen het hare, waardoor ze nergens heen kan. Ik druk mijn lippen verlangend op die van haar en ze kust me vrijwel meteen terug, haar handen verstrengeld in mijn haren, waar ze zacht aan trekt. Mijn handen dwalen af naar haar kont en ik geef haar een zetje. Ze sprint en ik vang haar op, haar rug tegen de muur duwend. Haar benen haakt ze rond mijn middel, om te voorkomen dat ze zou wegglijden.
"N-niall," hijgt ze als ik een zuigzoen in haar nek zet. Onbewust begin ik te grijnzen. Ik vind het leuk dat ik haar zo kan laten voelen, en kan laten zien dat ik echt van haar hou. Ze is het beste wat me ooit is overkomen, en dat moet ik haar laten weten.
Haar armen klemmen zich strakker rond mijn nek en haar hoofd rust tegen de koude tegels van de muur.
"Ik hou zo veel van jou," mompelt ze tegen mijn lippen.
"Ik ook van jou, baby," mompel ik terug, waarna ze kusjes onder mijn oor begint te zetten.
Ik huiver en een kreun verlaat mijn mond.
"Verdomme, wat doe je toch met me," vloek ik binnensmonds, waardoor ze trots begint te grijnzen en een kort kusje op mijn lippen drukt.
Voorzichtig laat ze haar zakken en haal ik mijn handen weg van haar onderrug en kont.
"Dus het kleedje dan maar?" Vraagt ze met een speelse blik als ze heupwiegend de kamer uitloopt.
Ik grom, waarna ik licht begin te lachen. Ze plaagt me en het lukt, dat weet ze zelf ook dondersgoed. Ik neem de randen van de lavabo vast en kijk in de spiegel, voordat ik diep uitblaas.
Ik haal een hand door mijn haar en loop nonchalant terug naar de slaapkamer, glimlachend over wat er daarnet gebeurd is. Als ik terug in de slaapkamer sta, is ze weg. Haar telefoon en haar tasje liggen er ook niet meer en ik begin me af te vragen waar ze is. Slenterend loop ik naar de kamer van Harry, die net naast de onze ligt.
Zonder te kloppen doe ik de deur open en stap ik naar binnen."Ja, anders kom je gewoon maar binnen zonder te kloppen. Waarvoor kom je?" Grinnikt Harry, opkijkend van zijn gsm.
Ik lach en leun tegen het deurgat.
"Weet je waar Alex is?"
"Ik heb haar net bij Lou zien binnenstappen, waarschijnlijk meidenzaken." Mompelt hij, rollend met zijn ogen.
Ik grinnik en zet me naast hem neer op het bed.
"Heeft die Tim nog iets van zichzelf laten horen?" Vraagt hij, mij aankijkend.
JE LEEST
History N.H. ❀
FanfictionAlex en Niall zijn beste vrienden, maar sinds Niall in One Direction zit hebben ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Tot op een dag dat Alex haar ouders en tweelingbroer Max een weekje vakantie naar Londen hebben gepland en backstage tickets heb...