2. 20--

3K 194 16
                                    

Lekker uit eten met mijn ouders en David.
Mijn zogenaamde ex vriend.
Hoera.

"Je weet dat ik moet doen alsof ik je haat omdat je mijn zogenaamde ex bent, toch?"
"Je woont niets voor niets in mijn huis, doen als vrienden kan toch wel?"

Ik rolde mijn ogen en duwde hem het appartement uit. We moesten gaan en ik wilde niet telaatkomen. "Ik zal aardig zijn, als je maar niet gaat flirten." Zei ik.

David grijnsde. "Ik zal het proberen."

Ik grinnikte even en drukte de liftknop in toen we bij de liften aankwamen. "Ik snap niet hoe ze ooit op het idee zijn gekomen om mijn ex mee uit eten te vragen met ze." Zei ik. De liftdeuren gingen open en we liepen de lift in.

"Tja, ik kon moeilijk nee zeggen."

"Smoesjes genoeg." Zei ik terwijl de liftdeuren dichtgingen.
"Je ouders zijn gewoon zo leuk,"
Ik lachte sarcastisch.
"Echt waar, ik kon gewoon geen nee zeggen!"

De liftdeuren gingen open en we liepen naar buiten.
"Sure, David. Sure."

+

Het 'diner' ging goed, ook al had ik mijn ouders op hun flikker gegeven voor het uitnodigen van mijn ex toen hij naar de wc was gegaan, waar ik hem op aangespoord had.
"Hoe kom je erop om mijn ex uit te nodigen?"
"We konden het niet maken om hem niet uit te nodigen!"
"Het was niet eens jullie plan om nu uit eten te gaan, jullie wilden lunchen!"
"Jullie lijken anders een hartstikke leuke tijd te hebben."
"Hij is mijn ex! Dit is ongemakkelijk!"
Toen David terug kwam lopen had ik mijn keel geschraapt en deed ik alsof er niks aan de hand was, net als mijn ouders, alhoewel David het heus wel wist, maar er niets van zei.
Sure. Sure. Keep lying.

Dat terzijde, het was gezellig en niet vreselijk (ook bleken mijn ouders nog steeds geobsedeerd met David te zijn en hij met hun waardoor ik het 3e(eigenlijk 4e) wiel was) en toen we terug naar de auto liepen was ik niet eens chagrijnig.

"Heb ik me goed gedragen?" Vroeg David.

Ik keek naar hem en grijnsde even. "Nou..,"
"Hou op, hoor." David gaf me een duw en ik lachte.

Toen we in de auto zaten werd de sfeer anders.
Niet op een slechte manier, maar meer naar een ongeduldige verlangende manier.
O god, ik had meer sex met David in 2 dagen dan met Andrew in 2 maanden.

We zwegen beide op de weg naar huis buiten een paar opmerkingen over het eten en mijn moeders(Tammy's) nieuwe haar.

Zodra de liftdeuren dichtgingen begon David me te zoenen, en ik moest grinniken en zoende hem terug, en toen de liftdeuren weer opengingen stopten we en liepen we naar het appartement, en eenmaal binnen begonnen we weer te zoenen.
Tja,

"Hoelang heb jij hierop zitten wachten?" Grinnikte ik toen ik onze zoen onderbrak.
"Eerlijk?" Onze gezichten waren zo dicht bij elkaar dat ik zijn warme adem op mijn huid kon voelen en mijn lichaam tintelde.
Ik knikte, en toen zei hij; "de hele avond," en ik grinnikte en David grijnsde sullig en zoende me toen weer en ik bleef hem maar onderbreken wat hem ongeduldig maakte.

Dat is leuk, David ongeduldig maken.

Toen David mijn shirt uit probeerde te trekken onderbrak ik onze zoen opnieuw en fronste ik naar hem. "Wat doe je?"
Puur om hem te plagen.

"Ik trek je shirt uit," antwoordde hij licht hijgend.
"Waarom?"

"Waarom?" Herhaalde hij fronsend.

Ik begon te grinniken en hij glimlachte kleintjes.
Toen ik uitgelachen was, zei hij; "lieve Rachel, kom je alsjeblieft mee naar de slaapkamer zodat ik je kan uitkleden zonder dat mensen door het raam kunnen kijken?"

"Uitkleden?"
Hij knikte en ik grinnikte, omdat hij me het liefst de kamer in wilde duwen.

"Ik dacht dat je dit shirt mooi vond!"

David rolde zijn ogen en wiebelde ongeduldig op zijn benen. "Kom je alsjeblieft?"
"En je zei dat deze broek me zo goed stond!"
"Je bent nog mooier zonder."
Ik grijnsde en zei; "oké, sure, daarna ga ik slapen."

"Na-ah ah,"
Ik fronste en hij zei; "daarna ga ik je nog wat kusjes geven, en daarna--," hij rolde zijn ogen hintelijk en ik grijnsde, waardoor hij lachte, zijn hoofd schudde en me de slaapkamer induwde. "Kom op! Gemenerd!" En ik lachte ook, en toen zoende hij me en duwde me op bed en klom bovenop me en kleedde me uit en, ja, je weet de rest wel.

OKE IK WEET NIET WAAROM MAAR DAT WAS ONGEMAKKELIJK WANT VOOR MIJN DOEN GING IK AL TE VER MAAR MEER GA IK NIET SCHRIJVEN DUS DOEI

V & C & follow.

Fuck, I know I'm in love. II (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu