Dumnezeule Mare...
Mark voia să mă sarute.....
Regret faptul ca nu l-am sărutat. Dacă nu ar fi intrat Ethan peste noi....
După ce au dispărut după ușă de lemn am plecat din nou în sufragerie de unde mi-am luat telefonul și am urcat la mine în camera. Ma așez în pat sub plapuma și le trimit fetelor un mesaj."Veniți pe la mine mâine , am sa vorbesc ceva cu voi?"
Răspunsul nu întârzie sa apare, primind confirmarea lor. Pun telefonul pe noptieră și ma cufunda în perna moale.
***-Nu știu cine e Ethan ăla, dar când îl prind o să-l las fără nepoți!
De aproximativ o ora fetele au venit foarte vesele sa imi asculte pledoaria . Odată ce le-am povestit de ziua de ieri, Cindy sa enervat destul de rau pe acel Ethan.
O privesc nedumerita pe Em care stătea sprijinită cu capul în palmă, privind pe geam. Pocnesc de doua ori din degete pana observ ca tresare și se uita la mine.-M-mhh, ce am pierdut?
-Ce se întâmplă cu tine, Em?
-M-am despărțit de Claire...
-O doamne de ce?
-Se pare ca m-a lăsat pentru un băiat..
-Nu cred, asta-i bună!!!
-Cindy!
Ii trag un bobarnac în umăr și icneste de durere. Ma uit înapoi la Em care era supărată. Tristețea ei ma face să-i iau mana intra mea și sa ii captez atenția. Își ridica privirea spre mine și zâmbesc ușor crispat.
Un zumzăit ma scoate din contactul vizual pe care l-am împărțit cu Emily. Scot din buzunar telefonul și observ ca am un mesaj nou. Deschid mesajul și observ ca am un mesaj de la Mark."Sâmbăta plecam în Rusia. Probleme de rezolvat. Poți sa îți aduce și prietenele."
Un mic zâmbet se infiripă pe față mea, dar la fel cum a apărut a a-și dispărut. Nu am cum sa merg de mâine încep cu munca. Nu exista nici o posibilitat....
-Alo?!
-Hei, Lisa.
-Cu ce te pot ajuta, Aria?
-Voiam sa îți spun că timp de doua săptămâni vei fi înlocuită.
-Poftim!
-Ne-a spus ca ai nevoie de odihna și de aceea a venit ea.
-O-oh ok, mersi Aria.
-La revedere.Blochez mobilul și îl așez înapoi în geacă. Fetele se uita la mine cu o sprânceană ridicata și zâmbesc zicându-le:
-Fetelor făceți-vă bagajele plecam în vacanță!
***-V-ați pus haine groase?
-Da.
-Eu mi-am pus și doua pături!
Chicotesc știind ca lui Cindy nu-i prea place frigul. Când i-am spus ca vom pleca în Rusia am văzut cum a tresărit de frig. Emily este fericit. A trecut foarte ușor peste despărțirea de Claire. Nu cred ca se va întâmpla nimic rău în "vacanta" asta.
Un clacson ma scoate din gânduri și îmi dau seama ca este Mark care s venit da ne ducă la aeroport. Îmi i-au singurul bagaj pe care l-am făcut și cobor scările. Ușă era deschisa și în prag stând chiar Mark. Îmbrăcat cu o pereche de blugi strâmți negri și un tricou alb, peste având o geacă de piele se apropie de mine și își dezvăluie dantura superb de alba în fața mea. Ia bagajul din mână mea și-l duce afara. Îl pune în portbagaj și apoi le pune și pe ale fetelor. Ma pun în locul pasagerului, fetele în spate iar Mark pe scaunul șoferului. Pornește motorul și porcin pe strada încă neaglomerata. Privirea mea era tot timpul pe geam. Gândurile mele erau întortocheate. De ce nu putea sa meargă singur? Cine e misterioasa care îmi ia tura? De ce chicotesc fetele? Mă întorc spre el și ridic o sprânceană. Îmi fac semn cu privirea spre piciorul meu. Ma întorc la locul meu și îmi cobor privirea dând de palma lui Mark așezată pe piciorul meu. Îmi întorc privirea fiindcă cu siguranță am roșit și îmi mușc buză sa nu observe ca zâmbesc. Nemaidând atenție mâini care trimitea licăriri electrice prin tot corpul, continui cu privitul pe geam.
Ajunși la aeroport ne-am întâlnit cu Cole și Ethan. Am cumpărat biletele și am urcat în avionul în care va urma sa ne petrecem următoarele douăsprezece ore. Logic fiind mi-am ales locul dintre Em și Cind. Băieții având locurile vis-a-vis adormirea deja.
CITEȘTI
Dangerous Play
ActionLisa Crawford numita și "Regina pistei" are parte de multa acțiune în viata ei când un bărbat înalt, brunet și desigur foarte frumos ii face o propunere.. *Cartea conține greșeli, care urmează sa fie remediate.* Locuri --> #9 în Acțiune • 15.02.2017...