6.Rose Hill Place

6 1 0
                                    

Rose Hill Place

April 11

Rose Hill Place adalah tempat yang agak tak dpt ditentukan, semua perkara yang dipertimbangkan. Apa-apa mengenainya dibuat ia menonjol kepada orang yang lalu lalang, tiada apa di dewan untuk membuat ia merayu kepada mereka yang datang dan melawat. Ia adalah betul-betul apa yang muncul untuk menjadi: satu kompleks tingkat dengan lebih seratus bilik dan tiga dewan makan, cukup untuk memuatkan semua yang tinggal di sana dan tetamu sekalipun.

Empat daripada penduduk Rose Hill duduk di set TV, mengambil masa daripada petang mereka hanya berehat kalangan mereka sendiri. Di sofa duduk Rut dan Donna; Carey berehat kakinya pada kaki najis, mendengus kepuasan sakit cair dari lututnya. Lawrence tidak membayar banyak perhatian kepada Hari Nyawa kami, kerana beliau lebih bersemangat untuk melihat sisi salah satu kakitangan Rose Hill akan datang cara beliau. Beliau telah menjangkakan keluarga untuk datang dan melawat sejak pagi telah bermula, dan dia mula tertanya-tanya sekiranya mereka akan menunjukkan. Mereka telah berjanji kepadanya, walaupun, jadi mereka mesti bermakna ia.

Donna memberikan mengeluh sedikit genit kesedihan kerana dia menonton opera sabun, merenung Melamun sebagai pasangan muda menyertai dalam pelukan ghairah pada skrin. Setiap kali terdapat juga tanda-tanda bahawa romantisme, wanita itu tidak sering akan meleburkan diri ke dalam kenangan.

"Pemikiran Gary, Donna," kata Lawrence, perasan sayu tiba-tiba kawannya.

"Saya sentiasa lakukan," Donna menjawab hanya dengan mengambil seteguk teh dari kaca dia yang duduk di atas meja kopi. "Adalah sukar untuk tidak memikirkan apa-apa seorang lelaki yang baik apabila saya menonton sabun saya."

"Kenapa anda selalu menonton rancangan ini, jika ia membuatkan anda begitu sedih?" Katanya lagi.

"Kenapa, mereka tidak sentiasa kenangan sedih, Lawrence," dia menjawab. "Saya suka ingat perkara-perkara yang baik juga. Saya tidak hanya ingat bahawa dia pergi. "

"Saya masih ingat ketika Patrick dan saya bersama-sama," ujar Rose tiba-tiba. "Dia dan saya akan keluar ke teater drive-in, kita akan membayar untuk tiket kami dan hanya menikmati masa kita bersama-sama. Saya tidak boleh ingat filem tunggal kita benar-benar menonton! "Katanya sambil ketawa.

Bunyi Thump a! di atas permaidani menceroboh ke dalam perbualan mereka dan keluar dari biliknya datang Rourke, tiga kakinya terpincang-pincang Dia kepada sekumpulan penduduk. "Saya harap saya tidak menceroboh," katanya sopan, perlahan-lahan mengambil tempat duduk di atas kerusi bersebelahan dengan Rose dan Donna.

"Sudah tentu tidak, Rourke," Donna menjawab dengan ramah. "Kebaikan, anda berada di luar dan kira-kira agak lewat hari ini, kan?"

Rourke memberikan ketawa semput. "Saya mesti meminta maaf. Saya akhirnya digambarkan bagaimana untuk bekerja yang aneh membingungkan Jeremy berikan kepada saya, dan saya berjaya bercakap dengan dia untuk seketika. Dia dan bapanya lebih daripada gembira untuk berjumpa dengan saya, dan saya mesti telah kehilangan trek masa manakala Jeremy telah menunjukkan kepada saya koleksi haiwan itu disumbat. "

"Dan bagaimana Jeremy?" Rose bertanya. "Dan Clark dan Sloane?"

"Jeremy yang menarik, seperti biasa," Rourke menjawab terang, mengabaikan sakit berdenyut di kaki sebagai penyakit sendi beliau mula menendang dalam. "Dia teruja sekarang musim bunga yang ada di sini, kerana dia mahu mencuba untuk pasukan besbol tempatan beliau. Sloane sedang diri cemas dia di atasnya, tetapi Clark mungkin menjadi lebih teruja daripada Jeremy! Anda tahu dia tidak pernah membuat ia keluar dari bola kolej, dan dia ingin melihat Jeremy pergi lebih jauh daripada dia. "

"Itu yang hebat," Donna memberi sambutan mesra, "Adakah anda fikir mereka akan dapat untuk melawat tidak lama lagi?"

"Saya berharap begitu, ia telah seketika. Ia adalah yang pertama saya dengar daripada sesiapa sahaja pada masa ini, "Rourke menjawab.

Sister Pasta Where stories live. Discover now