7.Incubators

8 1 0
                                    

****

Saya adalah seorang jururawat segar daripada program saya dan tidak sabar-sabar untuk mula bekerja.

Selepas memohon untuk banyak hospital yang berbeza saya telah diterima oleh sebuah hospital swasta berprestij yang pakar dalam obstetrik dan penjagaan pranatal. Hospital ini terkenal dengan program ibu tumpang dan mempunyai reputasi global untuk menyampaikan bayi sihat dan genetik unggul.

Saya sudah tentu teruja dan tidak sabar untuk melihat hospital baru saya dan bertemu rakan-rakan baru saya.

Saya tiba di 'Hospital Wing Berbahagialah' yang terkenal di 09:00 tajam. Saya disambut oleh beberapa jururawat dan doktor ceria dan riang, dan menghadiri saya hanya sebagai indah. Ia tidak mengambil masa yang lama bagi saya untuk mencari teman dan kanan patut dengan rutin. Saya sudah tentu terhad dari akses penuh ke siar hospital kerana saya baru dan diperlukan untuk mendapatkan keistimewaan saya.

Satu-satunya perkara yang melanda saya sebagai ganjil adalah hakikat bahawa saya tidak pernah melihat mana-mana pesakit yang datang ke hospital atau meninggalkan. Apa yang saya tidak melihat banyak pasangan gembira yang tiba untuk menerima pakai bayi yang baru lahir mereka. Saya tidak pernah melihat pengganti, sebelum atau selepas bersalin.

Tugas saya adalah untuk cenderung kepada banyak bayi yang baru lahir dan memastikan bahawa setiap bayi itu dibawa pulang oleh ibu bapa yang sepatutnya mereka.

Ia adalah satu pekerjaan yang sangat memuaskan untuk bekerjasama dengan satu kecil, berkas yang tidak bersalah hidup. Setiap bayi adalah yang paling sihat dan tidak ada dua bayi kelihatan sama. Ia seolah-olah setiap bayi telah direka khas sebelum kelahiran.

Saya hanya mempunyai satu masalah dengan bekerja di hospital. Apabila saya berada di luar tapak semaian dan bilik menunggu saya boleh mendengar kuat, jeritan menyakitkan daripada wanita dalam tenaga kerja. Para doktor dan jururawat melakukan yang terbaik untuk meringankan wanita menyampaikan tetapi jeritan terus. Orang yang tidak dikenali masih jeritan seolah-olah kurang seperti jeritan kesakitan dan lebih seperti jeritan keganasan. Saya telah belajar untuk lagu daripada jeritan dan tumpuan kepada keajaiban yang diikuti, iaitu sehingga saya pergi seorang wanita menjerit sesuatu yang saya tidak akan lupa: "Mengapa kamu terus melakukan ini kepada saya? Tolong, saya mahu pergi! "

Selepas beberapa bulan bekerja saya berasa cukup yakin untuk memulakan bertanya tentang pesakit aneh hadir. soalan-soalan saya telah bertemu dengan senyap dan kelihatan tegas dari kedua-dua doktor dan jururawat. Akhirnya saya yang menghadiri menarik saya ke tepi dan memberitahu saya untuk berhenti bertanya dan hanya melakukan kerja saya. Ada apa-apa yang perlu dibimbangkan.

Jeritan kesakitan dan keganasan terus berdering melalui lorong hospital. Saya mendapat kedamaian di tapak semaian di mana saya boleh cenderung kepada bayi yang baru lahir, tetapi jeritan sentiasa akan mengikuti saya kerana saya berjalan di dewan.

tahun pertama saya berlalu tanpa kejadian dan saya tidak lagi ke atas akses yang terhad. Saya boleh bebas berkeliaran di seluruh hospital, tetapi tidak ada sebab bagi saya untuk bersiar-siar di luar nurseri atau lounge doktor.

rasa ingin tahu saya, bagaimanapun, mendapat yang lebih baik daripada saya. Tidak lama selepas ulang tahun ke 1 tahun saya, saya telah berkeliaran di dewan apabila saya mendengar jeritan seorang wanita yang lain yang sedang melahirkan. Tetapi apa yang menarik perhatian saya adalah ini adalah wanita yang sama saya dengar merayu dengan doktor sejurus selepas saya mula bekerja. Beliau telah menyampaikan bayi kedua dalam tempoh kurang daripada dua tahun, ini adalah sangat berisiko dan sebagai tumpang profesional dia akan tahu lebih baik daripada melakukan ini. Sekali lagi saya dengar dia menjerit ketakutan dan meminta-minta doktor untuk membiarkan dia pergi. Saya tidak faham. Lepaskan dia? Adakah dia dimasukkan ke hospital terhadap beliau?

Saya menunggu dua minggu lagi sebelum saya akhirnya mempunyai saraf untuk menyemak bilik belakang hospital. Saya pada syif malam dan dengan sedikit aktiviti bahawa adalah mudah bagi saya untuk tergelincir tanpa disedari. Saya mendapati diri saya berjalan di lorong yang panjang dengan tanda-tanda menunjuk ke arah pelbagai bilik bersalin serta lounge yang doktor kedua.

Ia kemudian saya mendengar seorang wanita berteriak kesakitan. Saya telah datang untuk menyedari bahawa teriakan kesakitan seperti perempuan yang mendalam yang sedang melahirkan. Perkara yang ganjil adalah seruan beliau datang dari belakang pintu dilabel 'Inkubator.

Saya tidak melihat seorang pun di sayap bersalin atau keluar dari bilik bersalin jadi saya pergi ke bilik untuk memeriksa ke atas beliau. Saya harap saya tidak mempunyai.

Apabila saya membuka pintu apa yang saya saw mengutus gelombang loya bahawa saya masih boleh rasa ke hari ini.

Ruang besar mempunyai dua katil dozen, setiap katil memegang seorang wanita di peringkat kehamilan. Wanita itu semua muda dan pelbagai kaum, dan setiap perempuan mempunyai kedua-dua tangan mereka dan kedua-dua kaki mereka dipotong.

Wanita itu tidak berdaya dan semata-mata. Tiub dan nutrien yang mengandungi I.V. dan cecair snaked seluruh badan cacat wanita sebagai satu-satunya cara untuk memastikan mereka hidup.

Seorang wanita berambut perang, perut beliau benar-benar besar berbanding dengan tubuh remuk beliau, ternampak saya dan meminta saya untuk membantu beliau.

"Tolong! Anda perlu membawa kita keluar dari sini! "

Saya tidak boleh bercakap. Saya tidak dapat bergerak. Saya hanya merenung mereka dengan tangan saya di atas mulut saya.

"Tolong!" Dia menjerit lagi. "Mereka tidak membenarkan kami meninggalkan! Mereka terus menggunakan kami, menggunakan badan kita! "

Saya berundur dari pandangan, ke arah pintu.

Wanita itu berseru kepada saya, air mata di matanya. "Kita tidak boleh bergerak! Kita tidak boleh melarikan diri, sila, anda perlu untuk membantu kami! "

Fear ditetapkan dalam dan saya diperketatkan dari bilik. Saya kembali ke nurseri hospital dan merenung dengan daya tarikan di bayi yang baru lahir yang tidak berdosa yang dibentangkan di hadapan saya. Ini tidak boleh menjadi hasil daripada apa-apa eksperimen ngeri, boleh ia?

peralihan saya berakhir saya tidak dapat keluar dari hospital dengan cukup pantas. Sebaik sahaja saya ditarik ke jalan masuk rumah depan saya, saya muntah di atas rumput dan mula menangis untuk wanita miskin saya telah terbengkalai.

Saya tidak tidur pada malam itu. Saya terus mendengar tangisan kesakitan dan pliding untuk kebebasan mereka.

Dua hari kemudian saya kembali ke hospital dan mula shift saya. Saya berjalan ke nurseri dan mata saya segera tertarik dengan bayi yang baru lahir dengan rambut blonde. Rambut sama wanita yang telah memohon bantuan saya.

Dan saya tahu apa yang saya lihat adalah benar.

Saya berbohong untuk menghadiri saya dan berkata saya akan pulang awal kerana saya berasa sakit. Sebaik sahaja saya berada di keselamatan rumah saya, saya menelefon polis dan memberitahu mereka apa yang saya telah melihat.

Polis tiba di hospital dan mendapati penglihatan mengerikan yang sama yang saya telah menemui.

Wanita itu dibawa ke sebuah hospital baru dan hospital saya telah ditutup. Saya menarik nafas lega dan menunggu untuk cerita untuk memecahkan di dalam berita. Tetapi ada cerita yang disiarkan. Terdapat tidak menyebut tentang inkubator manusia yang telah dibebaskan dari hospital.

Malah, tidak ada rekod wanita tiba di hospital baru untuk penjagaan yang betul ...

Sister Pasta Where stories live. Discover now