9.Fallen Angel

4 0 0
                                    

Saya tidak suka di sini ...

Bilik ini sejuk dan claustrophobic. Dinding seolah-olah menutup dalam pada saya jika saya melihat mereka terlalu lama - yang jenis keras, mengatakan bahawa semua yang terdiri dalam bilik saya adalah katil, meja dengan kerusi dan orang-orang terkutuk fucking empat dinding putih.

Tidak sesiapa yang pernah datang di sini. Sesiapa sahaja kecuali jururawat, memakai pakaian seragam mereka infuriatingly putih (Mereka benar-benar seperti warna yang tidak mereka? Ia mendorong saya mental, menyakitkan mata saya). Mereka merenung saya seolah-olah saya telah berkembang satu kepala tambahan dan tidak juga cuba di bermula perbualan. Apa yang mereka beritahu saya adalah bahawa saya berada di sini untuk seketika - sebulan, setahun mungkin. Ia bergantung kepada 'kemajuan' saya kerana mereka meletakkan ia. Saya tidak faham apa yang fuck mereka pada kira-kira tetapi mereka meyakinkan saya yang saya lakukan dengan baik. Apa-apa sahajalah...

Selepas beberapa minggu berada di sini dan mencuri dengar dalam perbualan saya tidak boleh mendengar, saya telah belajar tiga perkara:

- Saya dalam Ward 3, Bahagian A
- Saya perlu dipantau setiap dua jam oleh sekurang-kurangnya dua ahli yang layak kakitangan
- Dan saya memerlukan terapi elektro-kejutan sebagai sebahagian daripada rawatan psikologi

Bullshit!

Saya tahu saya bukan gila. Saya sudi. Saya tahu. Mereka kata, saya akan menjadi lebih baik dengan masa dan penjagaan tetapi ... Saya tidak perlu dijaga, adakah saya? Saya sihat. Betul-betul halus! Mereka tidak boleh membuang masa mereka pada seseorang yang yang waras. Ia adalah sia-sia!

Saya tidak mahu tinggal di sini lagi! Saya mahu pulang ke rumah!

Saya tidak tahu di mana saya atau apa yang saya lakukan untuk layak ini!

Tuhan fucking keparat! Tiada apa yang salah dengan saya, anda anak haram sakit!

Saya bukan gila!

Saya tidak membunuh adik fucking saya!

Jururawat berjalan masuk sekarang dengan orderlies. Oh fuck, jarum, tidak lagi. Badan saya writhes dan perjuangan daripada naluri dan saya menyerang di salah sebuah orderlies dan calar ke mukanya. Tetapi yang saya maksudkan, datang, yang akan menyalahkan saya. Ini tidak adil. Saya tidak perlu ini, saya denda.

Saya rasa diri saya terjerumus ke dalam tidak sedarkan diri sebagai dunia di sekeliling saya pudar ke dalam bayang-bayang. Saya menikmati ini sebahagian daripada pengsan. Ia selesa. kelalaian yang tidak berkesudahan, tanpa berat lengkap. Saya rasa kebas tetapi, hey, sekurang-kurangnya saya tidak perlu melihat mereka dinding lagi! Sampul surat gelap saya seolah-olah ia perisaiku jauh dari dunia. Tidur adalah masa yang saya boleh berehat. Sekurang-kurangnya sehingga saya mula bermimpi ...

Saya tidak pernah digunakan untuk mempunyai ketakutan malam seperti orang lain begitu banyak bagaimanapun, kini, mereka seolah-olah membuat untuk masa yang sudah hilang. malam lamanya, selepas hanyut off mendengar tangisan dan jeritan pesakit, wajah-wajah sentiasa akan muncul dan menyeksa minda penat saya yang kurang memuaskan. Mereka tidak pernah jelas jadi saya tidak dapat mengenal pasti angka dalam mimpi buruk saya tetapi, Tuhan saya, saya rasa seperti saya telah melihat mereka di suatu tempat sebelum ini. Saya tidak boleh meletakkan jari saya di atasnya.

visages menakutkan mereka akan berubah menjadi yang setan - mulut ripped terbuka luas dalam jeritan senyap, mata membonjol, titisan darah dari soket mereka. Saya tidak boleh bergerak di dalam mimpi saya. Ia seperti lumpuh tidur tetapi saya tidak terjaga, jauh dari itu. Saya meninggalkan cekap bersenjata kerana mereka merangkak semua atas saya, yang mengandungi ciri-ciri yang tidak berperikemanusiaan mereka dan mengheret mereka ke bawah kuku dada saya, mengoyakkan melalui kulit dan otot untuk mendedahkan tulang rusuk saya. Ia sentiasa impian yang sama juga. Saya diletakkan di atas katil, assumedly di dalam bilik saya, ia adalah waktu malam dan saya tidak dapat melihat apa-apa kecuali garisan berjerebu pintu. Saya rasa seperti saya akan jatuh ke dalam tidur apabila pintu dibuka. Saya mendengar suara yang sayu, feminin, memberitahu saya untuk datang dengan mereka. Badan saya taat dan saya mengikuti wanita aneh keluar dari bilik.

tetapan berubah kepada yang hutan. Tidak ada cahaya, tidak termasuk bulan tergantung tinggi di langit di atas kita. Ini adalah apabila saya menjadi lumpuh. Semua senyap sehingga ada snap secara tiba-tiba di belakang saya. Jelas sekali, saya tidak boleh pulih supaya deria saya yang lain pergi ke overdrive. Saya mendengar wisel angin di sekeliling saya, walaupun hati saya sendiri menewaskan pada kadar yang cepat tetapi selain daripada itu, ia senyap sekali lagi. Mata saya - kini biasa dengan gelap - menonjolkan bentuk dalam kehitaman. Hasil pemeriksaan lanjut, ia perempuan. Berdiri sekitar 5 '7 dengan berambut perang rambut panjang bahu. Dia hanya berdiri di sana merenung saya, ia melemahkan semangat fucking.

Selepas itu dia akan bergerak ke arah saya dan ini adalah apabila mukanya menjadi kabur dan bermula untuk mengubah. Dia akan merebut atas lengan saya dan memaksa saya ke lantai hutan, akar dan batu-batu jabbing ke dalam tulang belakang saya. Aku berseru minta tolong tetapi masih tidak boleh bergerak. Bergerak ke bawah ke tahap saya, dia akan merangkak naik tubuhku untuk bercelapak perut saya dan bergerak tangannya ke pipi saya. Hyperventilating sekarang, nafas saya mula berlaku lebih cepat dan banyak lagi dengan gemetar. Beliau berkata sesuatu yang saya tidak boleh membuat dan kemudian menyewakan ketawa kecil sedikit. Merebut tekak saya, dia drags kuku tajam beliau turun dari leher saya ke perut saya lebih rendah. Walaupun ia hanya mimpi, ia kesakitan. Ini muncul untuk menghiburkan attaccker saya dan dia mula ketawa tanpa kawalan. Saya menjerit dan cuba untuk bergerak tetapi tidak boleh. Fucking tidak boleh! Apa yang saya lihat adalah merah muncul dari badan saya dan tanda-tanda bahawa tulang rangka putih. Pada ketika ini wanita itu di atas saya adalah praktikal melolong dengan gelak ketawa dan dia terletak kepalanya di bahu saya. Apabila dia akhirnya bergerak kembali ke dalam kedudukan tegak, dia akan menyeringai dan mencapai jauh ke dalam rongga dada saya dan tarik keluar jantung masih menewaskan saya. Ini adalah masa yang saya biasanya akan bangun, berpeluh bocor keluar dari setiap liang, menjerit paru-paru saya keluar. Tetapi sekarang, kerana saya lingkaran yang lebih mendalam dan jauh ke dalam tidak sedarkan diri, impian saya terus. Aku berseru dalam penyeksaan mutlak sebagai seorang wanita di atas saya, mengeluh panjang dan berkata dengan suara lagi menimbulkan kemarahan yang tenang,

"Anda tahu, saya tidak pernah mengkhianati anda. Anda membawa ini pada diri sendiri, Hun. Sekarang ... mereka semua boleh menumpukan perhatian mereka kepada saya. Mengucapkan tahniah kepada saya. Dapatkan turun berlutut fucking mereka menyembah aku! "

Dia mengangkat bahu dan berjalan jari berdarah di bahagian tepi muka dan senyuman saya. badan yang patah perlahan-lahan mengalir apa baki hayat saya telah meninggalkan. Wawasan saya gelap.

"Ini bukan dgn hati-hati, malaikat-Ku, ini adalah keadilan. Ini adalah untuk kebaikan anda sendiri. Saya suka anda Jenny! "

Jenny. Saya tahu nama itu.

Jennifer Barat. Kakak saya. kakak fucking yang mati itu.

Bagaimana orang boleh melakukan ini ?! Jenny adalah dewi. Semua orang suka dia. Mereka akan sentiasa mengagumi beliau dan melakukan apa sahaja yang dia melihat patut. Segala-galanya tentang dia menakjubkan! dia ketawa, senyumannya, oh muka supaya malaikat itu. Tiada siapa yang akan mencederakannya. Tiada sesiapa.

Saya berjaga sekarang tetapi saya tidak menjerit seperti yang saya selalu lakukan. Malah, saya ketawa.

Saya bangun dan berjalan ke arah meja kecil saya ada dalam bilik saya. Hunching atasnya, ketawa saya hanya semakin hebat. Saya tidak boleh mengawal diri saya. seluruh badan saya bersalaman dan menggeletar kerana saya seret kuku saya ke bawah meja kayu. Saya berhenti ketawa untuk seketika untuk mengakui apa yang saya lakukan. Saya melihat ke bawah di kayu tercalar. incisions Long menandakan meja. Wow, saya tidak pernah tahu kuku saya yang cukup sukar untuk berbuat demikian!

Hanya selepas itu saya merenung kata-kata saya dan akhirnya memahami. Melihat ke bawah di kuku saya, saya melihat darah lapisan bahagian bawah permukaan keras. Bukan darah betul-betul segar tetapi darah semua yang sama. Pelik, saya tidak memotong diri aku? No.

Hm, lucu. Ia agak mengingatkan saya kepada impian saya. Tetapi saya tahu saya tidak boleh melakukan ini! Saya suka kakak saya dengan sepenuh hati saya! Dia adalah sempurna. Saya tidak pernah benar-benar berfikiran menjadi nombor dua dan sentiasa hidup dalam bayang-bayang itu kerana, baik, saya dipuja kakak saya. Dia berhak perhatian yang lebih daripada saya. Sama seperti orang lain, saya cemburu dia tetapi itu yang sama dengan semua adik-adik bukan? Persaingan. Sentiasa mahu menjadi lebih baik. Betul?

Betul?

Saya tidak membunuhnya. Saya tidak membunuh adik saya. Saya tidak dapat. Beliau adalah seorang malaikat.

Tetapi beberapa malaikat akan jatuh, tidak mereka?

**** The end

Sister Pasta Where stories live. Discover now