10.Black and white dogs

3 0 0
                                    

Kanak-kanak itu dikejutkan terjaga di tengah-tengah malam, jeritan hilang dalam kerongkong. Beliau telah dibincangkan dalam peluh sejuk dan menggeletar seluruh. lampu malam yang akan datang ke tempat tidurnya diterangi biliknya. Tidak ada raksasa. Dia hanya membayangkan segala-galanya dalam ringkas, menakutkan mimpi ngeri.

Tangannya mencapai melalui kegelapan dan ditarik kord lampu beliau. mentol pemimpin-pemimpin di dalam dan di biliknya telah dibebaskan dari kehitaman. Dia akan tidur dengan cahaya pada hanya dalam kes.

Beliau dilambung dan berpaling tetapi tidak mampu untuk pergi ke tidur. Masalahnya ialah bahawa dia benar-benar terpaksa kencing. Dia tidak mahu pergi agak jauh ke dalam keremangan negara lain di rumah, dia takut kepada binatang yang bersembunyi di sudut-sudut gelap yang sedang menunggu untuk merampas dia dan makan dia.

Beliau akhirnya menyedari bahawa dia tidak akan mampu untuk tidur sehingga dia lega sendiri. Yusuf mengumpulkan segala keberanian beliau dan biarkan satu sentuhan kaki tanah. Beliau diskrukan matanya, menunggu untuk tangan yang hijau burik untuk keluar dari bawah katil dan merebut pergelangan kaki. Tetapi ia tidak pernah datang. Dia membiarkan kakinya lain menyentuh tanah sebelum membuat perjalanan ke pintu dan membukanya perlahan-lahan.

Dia berlari secepat dia boleh keluar ke lorong sebelum tersandung atas kaki sendiri dan memukul tanah keras. Dia bergegas dan mendapat semula kedudukan beliau, beralih kepada menghadapi Ogres malam.

Mereka tidak kelihatan, mereka mesti telah dicampur masuk dengan kegelapan.

bilik airnya pada akhir dewan. Beliau adalah hampir di sana. Tiba-tiba, sesuatu yang berbulu bergesel dengan kakinya. Dia melompat dan megap-megap melarikan diri tekak, tetapi dia cepat tenang apabila dia sedar ia hanya Scruffy, anjing keluarga.

Budak lelaki itu tidak dapat melihat melontar anjing dalam shadiness dewan, tetapi boleh memberitahu ia adalah dia dari jalan yang kukunya dikikis terhadap lantai kayu keras.

Budak lelaki itu berhenti seketika sebelum menggaru anjing di belakang nipis, telinganya renyuk. Budak lelaki itu menyedari bahawa terdapat banyak scabs di belakang kepala anjing. Anjing itu gelisah dengan keseronokan dan menjilat tangan kanak-kanak itu. air liur tdk rapi adalah luar biasa tebal. Cahaya bulan bersinar melalui tingkap diterangi mata hijau kekuningan anjing. Anjing itu seolah-olah tempang sedikit, seolah-olah ia telah baru-baru ini mengalami kecederaan pada kaki mereka.

Membuat keputusan untuk cenderung untuk Scruffy pada waktu pagi, kanak-kanak itu terus di bilik mandi itu. Anjing itu menolak lalu dia dan membuat perjalanan ke dalam bilik tidur utama, dan budak mendengar melompat anjing itu ke atas katil daripada ibu dan bapanya.

Budak lelaki itu pada akhirnya membuat perjalanan ke bilik air dan akhirnya dapat melegakan dirinya. Dia kembali ke bilik sendiri dengan rasa puas hati setelah dipukul rasa takut.

Keesokan sesuatu yang akan datang yang luar biasa berlaku. ibu bapa kanak-kanak itu tidak terjaga dia. Pikirnya bahawa mereka mesti hanya telah tidur dalam, ia memutuskan untuk mengejutkan ibu dan bapanya.

Beliau menyelinap ke dalam bilik mereka seperti ninja dan hopped ke katil mereka dengan menjerit. Untuk rasa terkejut beliau, mereka tidak bangun. Ketulan di atas katil yang dia tahu adalah tubuh yang sedang tidur ibu bapanya masih bergerak-gerak.

Beliau mendapati bahawa katil itu dipenuhi dalam rambut anjing putih.

Tetapi tdk rapi mempunyai melontar hitam tengah malam.

Perasaan takut clutched di hatinya dan dia mengoyakkan belakang cadar katil.

A jeritan keganasan melarikan diri mulutnya. Ibu bapanya meletakkan di sana dengan mata mereka shut- kedua-dua leher mereka telah koyak dan tilam itu berlumuran darah.

Air mata kabur penglihatan dari anak itu, sehingga dia tersandung ke dapur dan mengangkat telefon untuk memanggil polis. Kemudian dia menyedari sesuatu dari tingkap di luar.

Tdk rapi berada di dalam pagar yang master kini mati-orangnya telah membina untuknya, dan dia menyalak bingung.

Tdk rapi telah di luar sepanjang malam.

Sebagai lelaki itu kelihatan sukar dia melihat bahawa Scruffy teruk dipotong dan pendarahan. Budak itu membuka pintu dan biarkan Scruffy dalam, dia menarik diri beberapa tuala kertas dan mula menyerap darah yang meliputi anjing. Beliau kemudian melihat bahawa Scruffy telah mengetap sesuatu dalam gigi. Budak lelaki itu pried rahang anjing selain dan perkara yang anjing memegang jatuh ke tanah. Sesuatu yang masam bangkit dari perut kanak-kanak lelaki dan datang ke belakang mulutnya.

Ia kelihatan seperti sebahagian daging dari kaki beberapa jenis binatang liar, dan rambut yang melekat pada tisu lembut adalah putih.

Sister Pasta Where stories live. Discover now