Explanation ^

6K 115 3
                                    

Ok first mesti sume cam eh pe bende budak cite merepek and pendek gile bab awal" tu. Ok nak cakap cite ini dipublish pada tahun 2014 iaitu time first time saya tau pebende wattpad tu and yela xde pengalaman tulis story main tulis je la maklum lah baru darjah 5 time tu *miss zaman tu *.

And now im thirteen babe ! Lame kan ??😏 hahahahah.

And dah diperjelaskan dah nape cite ni pendek bab awal tu and gune shortform terlalu banyak . Sorry la bebanyak kalau yang menunggu saya untuk mengupdate story ni . Yang rase bosan dipersilakan buang dari library anda tak kisah pun . And walaupun dh thirtheen xdelah pro mne pasal wattpad ni mohon ajar *mata bulat*.

And ni baru habis final exam baru je habis arini paper last tadi Sejarah 😧
Ha ni nak bagitau maybe cite ni akan ditulis semula bab" yang awal tu yang pendek" tu akan dipanjangkan insyallah kalau free sangat dan idea mencurah 🎈🐙(kenapa sotong?sebab saya suke lah haha)

Ok ni je yang mampu diperjelaskan dan kepada sape yang menyurport karya ini amatlah berterima kasih sebab sanggup surport story yang agak merapu merepek kerepek ikan kerapu sume ni . *gelak skitt* ha.ha.ha.(hambar k)

Segala typo amatlah dimaafkan dan doakan saya dapat straight A final exam ni Amin.. 💕

Salam sparkle,

Unicorn 👅

kawan ke kahwin?Where stories live. Discover now