T U J U H P U L U H S A T U ❁

829 56 29
                                    

BANGLO

Jungkook memarkingkan kereta di hadapan sebuah rumah atau lebih tepat dipanggil banglo . Sebaik sahaja turun Jungkook terus berlari menuju ke arah pintu utama banglo itu .

Niatnya terhenti bila dia ternampak beberapa titisan darah di atas lantai rumah itu sehinggalah di jalan dan akhirnya titisan itu hilang taktala menuju ke hutan . Jungkook semakin resah bila pintu banglo itu sudah dikuak besar sebaik sahaja dia tiba .

Otaknya ligat memikirkan tentang Hae In dan Yoongi  ..

Macam mana Yoongi boleh terlepas dari penjara ..

Dan bagaimana Jimin boleh menculik Hae In ..

Ini pasti ada yang tidak kene ..

“ OH HAE IN !! ” Jeritan Jungkook bergema sebaik sahaja dia melangkah masuk kedalam banglo itu . dia mula berasa tidak sedap hati dan gelisah bila lantai ruang tamu itu dipenuhi dengan titisan darah .

“ HAE IN YAH ! ” Jungkook tidak berhenti dari terus mengeledah rumah itu . Dari dapur sampailah ruang bawah tanah . Dari depan sehinggalah belakang . Jungkook tercunggap - cunggap mencari nafas bila terasa keletihan  . Dia mendongak secara tidak sengaja dia teringat dia masih belum memeriksa bahagian atas ..

Dia pasti ..

Jimin sedang sembunyikan Hae In sekarang ...

Tap . Tap . Tap .

Jungkook berjalan perlahan menaiki tangga itu . Matanya tidak berhenti melirik pada tompokan darah di tangga dan setiap pemegang tangga itu . Pandangan yang telah lama Jungkook tinggalkan seakan - akan muncul kembali dan menerpa diri Jungkook .

“ Ju ... Jungkook ah .. ”

Jungkook berhenti bila melepasi sebuah bilik . Seperti terdengar satu suara memanggil nama Jungkook membuatkan dia berpatah semua ke bilik tersebut . Pintu bilik itu belum dikuak namun apa yang membuat Jungkook berasa ingin tahu adalah ..

Tompokan dan titisan darah iru bermula dari dalam bilik ini ..

Dia pasti  ..

Tapi siapa yang berada di dalam bilik dan memanggil namanya ..

Ataupun itu hanya ilusi sahaja ?

“ Jeon Jung .. Jungkook .. ”

Okay ...

Ini macam suara ..

“ YOONGI HYUNG !! ” Jungkook terus berlari mendapatkan Yoongi yang sedang bersandar di tepi dinding dengan keadaan lemah , badanya berlumuran dengan darah . Tanganya yang putih mulus itu turut bertukar jadi merah akibat disaluti dengan darah miliknya yang tidak henti - henti keluar dari tikaman itu .

Yoongi mendongak lemah memandang Jungkook lalu senyuman nipis terukir di bibir Yoongi sebelum dia terjatuh lemah di pangkuan Jungkook . Jungkook memangkukan kepala Yoongi dengan air mata yang tidak henti - henti mengalir ..

Kenapa ...

Kenapa semua orang yang dia sayang seperti mahu pergi tinggalkan dia ..

© ▣ H & R [ PHYSCOPATH ! ] » 전정국 «Where stories live. Discover now