Pomalu jsem šla k Harryho ložnici, přičemž mi v hlavě vířily otázky; Bude tam ta holka? Uvidím je oba dva nahé? Povzdychla jsem si a zastavila se, ovšem došlo mi, že potřebuju oblečení. Proto jsem zaklepala na dveře a čekala na odpověď.
Žádná odezva.
Nakrčila jsem obočí a zaklepala znovu. „Harry?“ řekla jsem, opět žádná odpověď. Chytla jsem kliku a zatlačila, čímž jsem trochu otevřela dveře a tím získala pohled do místnosti, která byla prázdná. Hned jsem otevřela dveře úplně a rozhlédla se okolo, žádná živá bytost v jeho ložnici. Udělala jsem pár kroků k šatníku a vyndala z něho pár kusů oblečení.
Když jsem šla dolů ze schodů, neslyšela jsem nic, kromě nějakých zvuků připomínající pečení. On vaří. Ovšem když jsem došla dolů, všimla jsem si, že tu nejsou ani psi. Nejspíš šel s nimi ven.
V kuchyni mě uhodila do nosu vůně vajec, začaly se mi sbíhat sliny, když jsem podívala na vajíčka, která se pomalu pekla. Teprve po chvíli jsem si všimla vzkazu.
Faylo,
prosím pokračuj ve vaření. Nemám rád připálené jídlo.
Slyšel jsem tě chodit nahoře, tak jsem šel vyvenčit psy.
Harry, x.
S povzdechem jsem vzala dva talíře, které byly položené hned vedle, předtím než jsem otočila vejce, aby byly propečené z obou stan. Rozhodla jsem se, že se Harrymu pomstím za to, jak mě zradil. Tak jsem vajíčka rozdělila na dvě poloviny, ušklíbla jsem se. Jednu část jsem dala na talíř a druhou nechala ještě na pánvičce. Po chvíli jsem tam dala i tu druhou a podívala se na hodiny, tohle všechno mi zabralo jenom 3 minuty.
Měla bych?
Tahle myšlenka mi proběhla hlavou a já na chvíli zamrzla, předtím než jsem se rozeběhla k oknu a podívala se z něho ven. Viděla jsem les a příjezdovou cestu, na které nikdo nebyl. Ani Harry.
Měla bych?
Zajela jsem si rukama do vlasů, bylo by to chytré? Vzpomínka toho, co se stalo včera, mi připomněla, že nemám žádnou jinou možnost, než zůstat tady. Už nebudu utíkat pryč, protože nevím cestu ven z lesa.
Náhle jsem uslyšela blízko u mě hlasité zaštěkání, otočila jsem se a spatřila oba psy, jak ke mně běží. Vykřikla jsem. Hned začali otírat hlavy o moje nohy zakryté v teplácích. Bála jsem se jich, proto jsem ihned vyskočila na kuchyňskou linku a přitáhla si nohy k bradě.
Potom, když jsem uslyšela krok, vzhlédla jsem a uviděla Harryho, jak si sundává šálu. Jediný pohled na něho mi stačil, abych cítila, jak jsem na něho naštvaná. Podívala jsem se jinam.
„Bustler, Jack.“ zavolal Harry a psi okamžitě otočili hlavy jeho směrem. „Místo.“ řekl jim a oni poslechli a odešli, se svěšenými hlavami, na chodbu.
„Přečetla sis můj vzkaz, jak tak koukám?“ zeptal se Harry, když si přehodil kabát přes opěradlo židle. Seskočila jsem dolů a vzala talíře, ten se spáleným jídlem jsem dala Harrymu, předtím než jsem se posadila na protější židli.
„Dneska nejsi moc výmluvná.“ řekl Harry nepříjemně, předtím než si sedl a vzal nůž s vidličkou. Zvědavě jsem se dívala na Harryho, jak ukrojil kousek jídla, předtím, než si ho dal do pusy. Ihned jsem sklopila pohled, věděla jsem, že se na mě podívá. Hned na to, jsem cítila jeho pohled, koutky rtů mi zaškubaly, jak jsem se snažila smát.
„Co to je?“ řekl Harry.
Nevinně jsem vzhlédla. „Co?“ zeptala jsem se ho a povytáhla obočí, předtím než jsem si dala další kousek vajíček do pusy a začala žkývat.
ČTEŠ
Take My Body Downtown (Mature Punk Harry) - CZECH *Překlad ukončen/nedokončeno*
FanfictionWARNING: SEXUAL THEME, LANGUAGE „Koukej, taková je dohoda." řekl chraplavým hlasem a přistoupil o krok blíž. „Můžeš získat peníze a žít sama místo toho, aby ses vrátila domů. Ale na oplátku mi dáš to, co chci." foukl jeho horký dech na mé ucho, což...