15. chapter ♦ Go away, Fayla

15K 695 30
                                    

Harry se posadil na pohovku a promnul si obličej rukama předtím, než se opřel. Taška, kterou si přinesl, ležela zavřená gauči, přičemž se z ní ozývaly zvuky, jakoby rachotila umělá hmota, což mě donutilo poslouchat ještě víc.

„Jsi v pohodě, chlape?“ zeptal se Zayn vedle mě a já sledovala Harryho, který přikývl, ovšem oči měl pořád zavřené, předtím než si povzdychl a otevřel je.

„Jo.“

„A?“

Harryho pohled se konečně střetl s tím Zaynovo, úšklebek se objevil na jeho tváři. „Udělali kontrolu, předtím než to začalo a bylo to negativní.“ slova byly vysloveny velice pokorně, ale pak zavrtěl hlavou. „Ale teď, mám nové a silnější než předtím.“ byla jsem ztracená, ohledně konverzace, nevěděla jsem, o čem mluví, proto jsem zůstala radši potichu. Navíc Harry nevypadal moc šťastný potom, co se vrátil a já nechtěla jeho náladu ještě zhoršit.

Zayn si povzdychl. „Cigaretu?“ natáhl ruku k Harrymu s cigaretami Pall Mall. Ovšem Harry zavrtěl hlavou v odpovědi a potom, když husky, Jack, se otřel o jeho nohu, tak si opět povzdychl a nahl se dopředu, aby mohl podrbat hlavu psa.

„Pojď na chodbu.“ pronesl Zayn, bez jakéhokoliv mluvení si Harry stoupl a následoval ho, přičemž jsem ho sledovala. Náhle se Harry otočil a jeho oči směřovaly na mě, vlna chladu omyla mé tělo. Jeho oči byly maličké a neukazovaly nic, jenom zlobu. Byl to jen jediný pohled, předtím než šel za Zaynem jako kdybych ani neexistovala; nejspíš chtěli mluvit o něčem, co nesmím slyšet.

Jack byl teď vedle mé levé nohy a po chvíli přiběhl i Bustler, který si položil hlavu na mé pravé koleno. Oba mě sledovali jejich velkýma očima. Věděla jsem, že psi se chovají podle atmosféry, a v tichu, kromě tichých hlasů z chodby, to byla děsivá atmosféra.

Kousala jsem si ret a sledovala je, natáhla jsem jednu ruku vpřed k huskymu, vlčáka jsem se pořád ještě trochu bála. Zalapala jsem po dechu, když jsem se skoro dotkla jeho hlavy a on jí zvedl. Naštěstí jen popotáhl a olízl jí, což mě donutilo usmát se a podrbat ho.

„Ššš, bude to v pořádku, dobře?“ řekla jsem, předtím než se vlčák otřel o mojí nohu a lehl si na moje chodidlo, čímž odstrčil huskyho. „Harry má jenom špatnou náladu, uklidní se.“

A přesně v ten moment nás donutil hlasitý křik otočit se směrem k chodbě.

„Ona je pořád ve mně, Zayne. Pořád tam je!“

Hned potom se ozývaly hlasité kroky někoho, kdo šel po schodech. Psi se postavili do bojové polohy, poslouchali, jak ostatní kroky míří ke dveřím, které se po chvíli otevřely. Ve dveřích se objevil Zayn, vypadal frustrovaný, když měl ruku ve svých vlasech, předtím než mi naznačil, ať jdu za ním. Opatrně, kvůli psům, jsem vstala a šla za ním.

Když jsme byli na chodbě, zavřel dveře, předtím než nás psi mohli následovat. Pak mě přitáhl blízko k němu.

„Poslouchej, dobře. Tohle je pro tvoje vlastní dobro.“ řekl, přičemž nakrčil obočí. „Prosím, hlavně nezklam Harryho nebo se ho neptej, co se děje…jenom, nemluv s ním, dobře?“ promluvil a trochu přitom zatřepal s mými rameny. Myšlenka na to, co se stalo mezi námi na gauči předtím, teď bylo vytlačeno pryč protože jsem viděla jeho ustaraný a frustrovaný pohled.

„Takže mám sedět tady dole a čekat, než se…uklidní?“ položila jsem otázku a jeho oči se zúžily.

„Ne.“

„Ale co-“

„Radši ho uklidni sama.“ řekl mi, jako kdyby to byla ta nejserióznější a nejpředpokládanější věc na světě.

Take My Body Downtown (Mature Punk Harry) - CZECH *Překlad ukončen/nedokončeno*Kde žijí příběhy. Začni objevovat