19. chapter ♦ Get her

15.2K 713 23
                                    

Jeho oči zářily, když se díval hluboko do těch mích. Než jsem se nadála, jeho dech na mé tváři nahradila voda. Mé řasy se třepaly v moment, kdy naše hrudi narazily do sebe. Zůstala jsem zamrzlá, ovšem po chvíli jsem ho odstrčila pryč. Neměla jsem ponětí, kde se ve mně vzala ta síla.

Mé oči však zůstaly zavřené, cítila jsem jeho řasy kousek nad mým obočím a jeho horké rty na své tváři, předtím než se odtáhl. Ihned si stoupl a podíval se moje těžce dýchající tělo. Na tváři měl velký úšklebek, ale bylo na něm čistě vidět, že sám byl překvapený jeho činy.

Zmizel ze sprchy, nechal mě tam ležet na dlaždičkách. Slyšela jsem, jak se zavřely dveře, což signalizovalo, že jsem sama. Okamžitě jsem vstala, jednou rukou jsem se držela kohoutku a druhou si masírovala spánky, přičemž jsem měla zavřené oči.

„Bože.“ vydechla jsem, předtím, než jsem zavrtěla hlavou a vypnula vodu. Co byl sakra jeho problém?

Harryho pohled

Popadl jsem rukama záclonu, má čelist byla napjatá. Pot stékal po mém čele a nose, celkově byla má kůže lepkavá. I přesto, jak byla má pokožka horká, teplota mých citů, způsob chování, způsob pohybování, způsob dívání, způsob myšlení – to bylo všechno studené jako led.

Moje hlava následovala záclony nahoru, viděl jsem spoušť, kterou jsem způsobil před několika hodinami. Podíval jsem se na stěnu před sebou, kde byly dveře. Nad tím nepořádkem jsem si musel povzdychnout. Zavřel jsem oči.

Co by si ona tak myslela? Nebyla část mě, která by byla pyšná na to, čím jsem se stal a ta myšlenka mi zadrhla dech v krku.

Rukama jsem objal své tělo, čímž jsem se stáhnul zpátky do malého tvaru. Okamžitě jsem zavřel oči, sladká vůně těla jejího těla pálila díry do mého nosu. Mé srdce vynechalo úder, když její ruce přejely přes můj trup, kroužily kruhy, kreslily vzory, překvapovaly. Prudce jsem se nadechl, cítil jsem se silnější proti její postavě, ale když jsem ucítil dech na ramenech, moje tělo bylo okamžitě slabé. Srdce mi bylo někde až v krku. Její jemné kudrliny masírovala moje záda, předtím než byly zaměněny za její rty.

Zíral jsem ven z okna, černé tečky před mýma očima. Mezitím, se mě dotýkala takovým způsobem, jakým jsem miloval, milovala mě způsobem, kterým jsem potřeboval – nikdo se tomu nemohl vyrovnat. Brněly mi konečky prstů, když si položila hlavu na moje rameno, její dlouhé tělo bylo vždycky to, co jsem na ní miloval a miluju. Položila ruce na má ramena a poškrábala je, předtím než propletla naše prsty.

Cítil jsem slzy, jak se mi derou do očí, jako tisíce jehel. Sevřel se mi žaludek, když jsem si uvědomil, že se široce usmívám.

Povzdychl jsem si, naklonil jsem hlavu do strany, abych jí čelil, ovšem čelil jsem ničemu, jenom prázdnosti. Žádné živá duše nebyla na mém nahém rameni, žádné ruce nedržely ty mé, žádné rty darující mi polibky – všechno bylo pryč.

Znovu se mi zarazil dech v krku, když jsem se podíval horečně po pokoji. Nakrčil jsem obočí, když žádná živá duše nebyla v dosahu, kromě mé zmatené a ztraceně vypadající figury, kterou jsem mohl vidět v zrcadle.  Náhle jsem viděl, jak se stěny přibližují, načež se vzdalují, a zase znova.

Hluboký výkřik opustil mé rty, kdy jsem zatnul zuby. Chtěl jsem se zbavit toho vzteku, který jsem měl kvůli tomu, že jsem se stal, kým jsem se stal. Zatnul jsem pěsti. Nadechla jsem se a vydechl skrz zuby, moje tělo se zvětšovalo a zmenšovalo, jak jsem nepravidelně a rychle dýchal. Znova jsem se podíval přímo před sebe, zíral jsem z okna, načež jsem proti němu vymrštil ruku. Studené sklo zchladilo mou ruku.

Take My Body Downtown (Mature Punk Harry) - CZECH *Překlad ukončen/nedokončeno*Kde žijí příběhy. Začni objevovat