Sneak Peak

1.7K 36 2
                                    

Seindah Cinta Ziyad

Inilah tajuk yang paling sesuai untuk diari jalan cerita hidupku. Penuh dengan liku cabaran dan drama. Aku tak tahu macam mana semua boleh berlaku tapi percayalah yang sebenarnya aku hanyalah manusia tidak bersalah.

Aku mencintai seorang wanita dan dia teramatlah istimewa dalam hidupku. Pada awalnya, kami hanya berkenalan dan menjadi sebagai kawan dan aku tersangatlah innocent sehinggakan tidak tahu apa itu cinta yang orang lain katakan.

Aku tidak mengetahui cinta yang sebenar. Setelah setahun aku bahagia bersama si dia. Muncul seorang insan yang bernama Hariz dalam coretan kehidupanku. Hidupku berubah seratus peratus.

Perasaan yang telah lama tidakku rasai bangkit semula dari tidur yang lama. Inilah cinta aku, Ziyad dengan Juliyana. Bersama mengambil hatiku jauh dari pemaisuri hatiku, Hariz. Aku sesat dalam duniaku sendiri.

Tidak lama kemudian, muncul seorang lagi insan yang menangkap perhatianku. Perempuan berambut pendek, sepertinya minah tomboi (gelaran yang poular di kalangan perempuan sendiri), pemakaian seperti lelaki dan mempunyai karakter yang menarik. Lagi sekali, hatiku berdegup kencang. Apakah akan terjadi jika hatiku mencintai tiga orang sekali gus? Bukankah ini namanya cinta empat segi? Bagaimana jika aku akan dapat gelaran playboy sekolah?

Peringatan;
Diari ini mengandungi unsur Heteroseksual, Homoseksual dan mungkin tidak bersesuaian dengan ke'innocent'an anda. Ada terkandung Gay dan juga lesbian. JANGAN CAKAP YASU TAK BAGI PERINGATAN.

Enjoy this story. Bye🙋

[C] Seindah Cinta Ziyad (LGB story)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang