10

4.1K 304 7
                                    


Jina POV

Aku mengundur setapak apabila dia mula bangun daripada sofa. Dia berjalan ke arah aku dengan matanya yang tajam. Aku mengundur ke belakang sehingga belakang aku terlanggar sesuatu yang tinggi.

Ianya pembantu Jimin. Lelaki itu segera memegang kedua bahuku erat. Bukan, dia mencengkam bahu aku.

Aku menelan air liur. Apa yang ada dalam otak aku hanyalah kekesalan.

"Ikat dia dalam bilik."

Kaki aku menggeletar.

Jimin memberi arahan pada pembantunya iaitu lelaki yang 'menumpangkan aku ke rumahnya' tadi. Aku tak sepatutnya percayakan dia tadi. Sumpah aku dah tak nak percaya lelaki yang aku tak kenal lepasni.

Tubuh aku dicempung oleh lelaki berbadan tegap itu. Aku cuba meronta dilepaskan tetapi tubuhnya setia megah mendukung aku.

Aku mula tersedu-sedan. Kini, kami berdua berhenti di salah satu pintu di tingkat atas.

Lelaki tadi menendang pintu bilik itu lalu meletakkan aku ke atas katil. Dia mula menghempap tubuh aku membuatkan aku terkejut.

"Ehh!! Apa kau buat ni??!"

"Shuhh!" Dia menekup mulutku dengan kedua belah tangannya. Aku tidak mampu menjerit lagi. Nafas aku yang laju cuba aku kawal.

"Aku..nak kau diam. Ikut cakap aku, okey?" Katanya dengan nada lembut membuatkan ketakutan dalam diri aku sebentar tadi makin berkurangan. Aku hanya melihat dia mengikat kedua belah tanganku ke kepala katil. Aku seperti dipukau membuatkan aku tidak melawan langsung.

Butang blouse aku dibuka satu persatu. Aku hanya melihat dengan pandangan yang kosong. Langsung tiada pergerakan daripada aku untuk melawan.

Akhirnya, blouse aku berjaya meninggalkan tubuh badan aku yang hanya dibaluti dengan baju dalam.

Aku hanya merenung matanya. Matanya seperti aku pernah lihat sebelum ini. Ianya sepasang mata yang agak comel.

Dia tersenyum senget memandangku sebelum meninggalkan aku di dalam bilik itu tidak berpakaian. Aku tergamam. Apa motif mereka mengikat aku dengan tidak berpakaian? Gila!

Selepas sahaja lelaki tadi berlalu pergi, satu figura mula mendekati katil yang sedang aku baring. Badanku berpeluh kedinginan apabila aku dapat menangkap figura itu adalah milik Jimin.

'Ya Tuhan, selamatkanlah aku.' Tak putus-putus aku berdoa dalam hati.

"This is gonna be fun."

Katanya sebelum mengeluarkan satu alat yg sedari tadi bersembunyi dibelakang badannya. Nafas aku mula tersekat apabila mengetahui ianya adalah sebilah scapel.

"Apa awak nak buat?!!"

Badan aku dipusing. Kini aku meniarap di atas katil,menghadapkan belakang badanku padanya.

"Shuhh." Dia menyarung sarung tangan sebelum mengusap lengan aku.

Sesuatu yang sejuk disapu pada lengan aku sebelum lelaki itu menyuntik lengan milik aku.

"JIMIN!! SAKITT!!!"

Air mata aku mengalir sebelum pandangan aku menjadi gelap.

Aku pengsan.

♡♡

Aku mencelikkan mata aku. Pandangan aku kabur sedikit.

'Apa yang dah jadi ni? Kenapa belakang badan aku sakit sangat?'

Aku cuba bangun namun tangan aku masih diikat di kepala katil. Aku hanya mampu berdiam diri. Kepala aku cuba mengingati apa yang berlaku semalam. Namun apa yang aku ingat hanyalah setakat dia menyuntik sesuatu dalam lengan aku.

"Good morning."

Dada aku berombak apabila dia datang mendekati katil yang aku duduki. Aku cuba meronta dan merapatkan diri aku pada kepala katil.

Jimin mendekatkan mukanya pada muka aku. Aku memandang tempat lain apabila matanya cuba merenung mata milik aku. Jantung aku berdegup dengan kencang apabila dia merapatkan badannya dengan badan aku. Bau maskulinnya membuatkan aku sedikit terangsang.

"Good morning."

Katanya lagi sebelum mengucup bibir milik aku. Aku tergamam.

"Gg-good morning." Suara aku terketar-ketar mahu membalas ucapan selamat paginya itu. Haba daripada kucupannya masih melekat pada bibir aku.

"Lepas ni..kau tak boleh nak lari dah."

Katanya sebelum menindih badan aku. Aku cuba meloloskan tangan aku daripada ikatan yg ketat itu untuk menolak dadanya, namun tidak berjaya.

"Kkk-kenapa?" Payah aku nak keluarkan suara apabila kena hempap  dengan tubuhnya.

"Ada dua sebab. Satu, sebab aku nak ikatan perkahwinan kita diiktirafkan so..."

Bibir aku dicium rakus sebelum dia sempat membisikkan sesuatu ke dalam telinga aku.

"Aku nak anak."

-TBC-

624 words

Psycho Love ✔Where stories live. Discover now