Chapter 2 - [ A Kiss from Vempire ]♠️

1.8K 195 10
                                    

⚠ Warning!! Kiss scene detected ⚠

"Kau..Kim Taehyung?" soalku sekali lagi. Aku tak bermimpi kan? Atau ada program hidden camera sekarang?

"Takde maknanya aku datang ke rumah kau semata-mata nak buat hidden camera entah apa-apa tu" tiba-tiba Taehyung membalas.

"Kau boleh dengar fikiran aku?" aku menyoalnya. Kalau menurut pengalaman aku dan fakta dari cerita Inggeris yang aku tengok sebelum ni vempire boleh baca fikiran orang. Takkanlah-

"Nae, memang saya vempire. Sebab tu saya boleh dengar apa yang nuna fikirkan"

Taehyung menjawab pertanyaan aku dengan tenang. Aku perasan dia tukar panggilan 'kau-aku' kepada 'awak-saya' bila dia mentionkan aku sebagai nuna. Rupanya vempire reti hormat orang? Cuma yang aku pelik kenapa dalam banyak-banyak rumah kat Korea, kenapa mesti rumah aku jugak yang dia nak singgah?

"Aku singgah kat sini pun bersebab" katanya sambil melangkah menghampiri aku. Disebabkan rasa takut aku melangkah ke belakang sehingga aku rasakan belakang badan aku terlanggar dinding bilik. Penyapu tadi aku pegang kemas sebagai senjata.

"Wae?" soalku. Dia nak makan aku ke? Bodoh Ji Hyo kan dah tengah malam mungkin dia nak 'supper' dengan makan daging manusia, mungkin? Tiba-tiba dia tersenyum sinis.

"Aku dengar tu. Vempire tak makan daging manusia" katanya dengan nada mengejek. Pish manalah aku tahu. Dahlah baca fikiran orang tak minta izin. Tak guna. Dia mendekatkan jarak mukanya ke telinga aku untuk berbisik sesuatu.

"Kami hisap darah manusia sampai ke titisan yang terakhir"

Bulu roma aku menegak. Jadi dia nak hisap- oh tidak lupakan. Aku mesti cari jalan untuk keluar sebelum dia hisap darah aku sampai kering. Omma tolong!! Ji Hyo tak nak mati dalam usia yang tak berapa nak muda ni. Ji Hyo tak kahwin lagi.

"Nuna jangan risau saya cuma akan hisap sikit je darah nuna hari ni, sebab saya nak jadikan nuna sebagai slave saya"

Daheck. Mimpi apa aku semalam sampai kena jadi slave ni.

"Slave? Kenapa aku kena jadi slave kau?" genggaman aku pada pengapu semakin ketat sehingga aku rasa nak patahkan penyapu ni sekarang jugak. Slave? ingat kegiatan pemerdagangan orang ke apa ni?

"Sebab saya dah pilih nuna sejak pengembaran tadi lagi" matanya yang berwarna merah gelap dan bercahaya itu yang merenung ke arah leher aku buatkan aku menelan air liur. Tekak aku terasa perit. Seluruh badan aku menggeletar. Tanpa disangka penyapu yang ada pada genggaman aku tadi terlepas berterbangan lalu terhempas ke lantai. Aku cuba nak lari tetapi kedua-dua tangan aku ditahan ke dinding dengan kuat.

"Jebal lepaskan aku, aku merayu ni. Apa salah aku dengan kau sampai kau nak hisap darah aku?" aku cuba untuk lepaskan tangan aku tetapi tak berjaya. Tanpa disangka ada cecair jernih yang jatuh ke pipi aku. Aku bukanlah jenis perempuan yang manja tapi kalau melibatkan hidup dan mati, sesiapa pasti takut.

"Saya dah hidu darah nuna sejak pengambaran di lokasi petang tadi. Bau darah nuna terlalu kuat sehinggakan saya rasa nak lari dari lokasi penggambaran tadi sebab tak tahan dengan kesedapan bau darah nuna" dia menjilat bibirnya sekilas. Nampaknya buadak ni betul-betul nakkan darah aku. Oh tolonglah sesiapa tolong aku sekarang ni jugak.

"Jangan risau saya cuma nak rasa sikit je darah nuna"

Taehyung merapatkan wajahnya dengan leher aku sehingga aku dapat rasa desahan nafas dia. Aku pejamkan mata sebab takut.
Beberapa seketika kemudian leher aku terasa seperti dicucuk dengan pisau.

Aku yakin itu pasti gigi taring vempirenya. Rasanya sangat sakit. Kaki aku terasa lemah seperti jelly. Aku rasa seperti darah dalam badan aku semakin berkurangan. Rasa sakit yang sangat dahsyat sehingga aku tak dapat nak terjemahkan. Dan rasa sakit ini buatkan aku hampir mencarut dalam bahasa 14 jenis bahasa.

[KTH] Nuna My Slave °🍁김태형°Where stories live. Discover now