Chapter 4 - [ Not Legally Married ] ♠️

1.6K 197 7
                                    

⚠️ Warning Byuntae Kim Taehyung Alert ⚠️

Taehyung P.O.V

"Kim—Kim Taehyung? Ouh shit" itu kata-kata yang aku dengar dari perempuan di hadapan aku. Dia tayangkan muka terkejut beruk lalu mencarut di telinga aku dengan syahdunya. Tak guna.

"Ya, kenapa? tak payahlah tayang muka macam tu dah macam beruk terencat dah aku tengok"

Selepas mendengar sindiran aku dia menayangkan muka tak puas hatinya dengan menjuihkan bibir. Pish! ingat comel sangat lah buat macam tu.

'Daheck! mentang-mentang lah dia idol sedap je cakap muka aku macam beruk terencat'

Cis! Ingat aku tak dengar ke? Aku tayangkan muka kosong bila dengar fikiran dia. Kalau aku cakap aku dengar nanti makin buruk pulak muka perempuan kat depan aku ni.

"kenapa awak ikut saya? Takkanlah awk nak—"

"Tak. Bukan sekarang"

"Habistu kenapa awak ikut saya? "

"Aku.."

Perlu ke aku cakap tentang tu kat sini, sekarang? Baik aku bawa dia ke tempat lain dulu.

"Heyy, awak tak jawab lagi soalan saya"

Cis! Banyak tanya lah pula perempuan ni. Sebelum mulut puaka dia tanya lagi banyak soalan lebih baik aku bawa dia teleport ke rumah dia dulu. Aku pegang tangan dia dan teleport ke apartment tempat dia tinggal.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ji Hyo P.O.V

Aku membuka mata perlahan-lahan sambil melihat persekitaran sekeliling. Ini adalah pertama kali dalam hidup aku teleport dari suatu tempat ke tempat yang lain. Macam tengag tengok pertunjukkan silap mata pun ada. Ehh pengalaman tu..

"Silap mata lah sangat"

Sekali lagi dia menyampuk. Aku tak faham kenapa semua kata-kata yang keluar dari mulut dia begitu menyakitkan hati. Aku melihat sekeliling. Baru aku sedar yang aku berada di rumah sendiri.

"Kenapa setiap kali, awak mesti menyampuk fikiran saya?"

"Sebab kau slave aku"

"Kenapa jadikan saya slave awak? Dah tak ada orang lain ke awak nak jadikan slave?!"

"Tak ada. Sebenarnya kau manusia  yang pertama jadi slave aku"

Aku terdiam dan berfikir. Manusia yang pertama jadi slave dia? Apa maksudnya aku tak faham?

"Pasal tadi..." dia menggaru-garu kepalanya yang tidak gatal.

"Aku nak cakap yang aku tersalah ritual memandangkan semalam adalah kali pertama aku hisap darah manusia setelah 10 tahun aku tak hisap darah?"

"Jadi sebelum ni awak?"

"Sebelum ni, aku hanya hisap darah haiwan yang aku bunuh. Memandangkan aku berdarah kacukan, tak hisap dalam tempoh yang lama tak menjadi masalah bagi aku"

Aku hanya mengangguk tanda faham selepas mendengar penerangan dia.

"Jadi, kesalahan ritual apa yang awak maksudkan tadi? "

"Aku sacara tak sengaja.. dah jadikan kau soulmate aku"

Aku kerutkan dahi dan pandang mukanya dengan pelik. Soul mate? Itu bermaksud—

"We are not legally married" tambahnya.

"What the f—"

Sebelum aku sempat mencarut dengan syahdunya dia terlebih dahulu mencium bibir aku pendek.

"Baik kau berhenti mencarut sebelum aku hisap darah kau sampai kering-kontang"

Aku menarik nafas dalam dan mengeluh panjang.

"Baiklah, tapi awak mesti hantar saya ke kedai tadi sebelum ada member yang perasan saya tak ada kat sana"

"Tak boleh!"

"Kenapa?"

"Sebab kau slave aku"

Oh sudahlah! Dia asyik bagi alasan yang aku slave dia untuk membuktikan bahawa aku tak boleh lawan cakap dia. Dahlah aku secara tak rasminya berkahwin dengan vempire yang jauh lebih muda dari umur aku. Omma help me! Sudahlah. Nampaknya lelaki— tak! Budak. Ye budak idol yang sebenarnya vempire ni betul-betul dah uji kesabaran aku.

"Hey budak!..aku akan adakan sidang media dan akan beritahu kepada seluruh dunia bahawa kau sebenarnya bukan manusia!!" aku memandang ke arahnya tajam berharap pandangan aku akan buatkan dia berasa lebih takut.Namun sungguh mengecewakan bila dia hanya tertawa halus.

"Haha..kelakarnya..so, nanti saya kena pecat dari Big Hit? Keluar dari BTS macam tu? nuna ingat mereka akan percaya ke? Vempire kan tak wujud. Mereka hanyalah watak dalam buku cerita kanak-kanak atau kisah dongeng je kan? Kalau nuna beritahu pun. Mereka tetap akan sangka nuna gila atau sedang mereka-reka cerita"

Lebih baik aku keluar dan pergi ke tempat shooting. Duduk di rumah sendiri dengan adanya budak vempire ni hanya membuatkan kepala aku berserabut, namun sebelum sempat aku melangkah keluar dari rumah dia terlebih dahulu menarik tangan aku dan menolak badan aku ke atas sofa. Oleh kerana terkejut dengan perbuatannya yang secara mengejut itu, aku hanya terbaring kaku.

Keadaan mula menjadi kekok bila aku sedar dia sedang menahan kedua-dua tangan aku sambil posisi badannya berada di atas badan aku. Aku cuba melepaskan tangan aku tetapi aku tak boleh tolak kenyataan bahawa dia adalah lelaki dan sudah tentu tenaganya lebih kuat dari aku memandangkan dia adalah vempire.

Dia merapatkan wajahnyaya dengan leher aku sehingga aku dapat rasakan desahan nafasnya. Sekali lagi gigi vempirenya menusuk ke leher aku. Tetapi berbeza dengan semalam rasa sakit semasa dia menghisap darah aku sudah berkurangan. Dia sempat mencium leher aku sekilas selepas selesai dengan 'kerja' nya. Dia mengangkat wajahnya.

"Since you've being stubborn, I'll give you a punishment"

Kenapa tiba-tiba pulak?

"What punishment?"

"This—"

Dia melekatkan bibirnya dengan bibirnya aku. Kini langsung tiada jarak di antara kami. Mata aku terbuntang luas. Tanpa aku jangka, ciumannya kali ini ternyata berbeza dari semalam. Ciumannya kali ini lebih lembut. Urutan bibirnya pada bibir aku yang lembut boleh buatkan aku jadi gila.

Serius vempire ni betul-betul pandai bercium!  Dia mendalamkan ciuman apabila dia sedar bahawa aku tak membalas ciumannya. Urutan bibirnya pada bibir aku yang semakin dalam buatkan aku menutup mata.

ps : As you always know, BTS always change their hair colour as they have to attend photoshoot, comeback stage or mv's record. So, comment to make sure they not change their hair colour that you like as fast as Digi data's connection.

⭐️Feel vote and comment~ I'm not forcing you ⭐️





[KTH] Nuna My Slave °🍁김태형°Where stories live. Discover now