Humusáčka....Humusáčka....
Humusáčka...
Špina....
"Kde je? Tak kde je..?"
Krik.
Trhajúci uši.
"Odpovedz!"
„Klameš, špinavá humusáčka, ja to viem! Bola si v mojom trezore v Gringottbanke! Povedz mi pravdu, povedz mi pravdu!"
Ďalší hrozivý výkrik.
„Čo ste si ešte vzali? Čo ešte máte? Povedz mi pravdu alebo, prisahám, že ťa prebodnem týmto nožom!"
Krik, ostrá pálčivá bolesť v mojom tele.
"To už stačí, Bella!"
"Drž sa ďalej, Cissy!"
Krik...
Krv...
Bolesť.
"Lara? Lara!"
Oči som otvorila s obrovskou námahou. Všetko bolelo. Pár krát som zažmurkala, kým som si zvykla na svetlo, keď som nad sebou uvidela Hermiononu tvár.
"Chvalabohu, si hore!"
Otvorila som ústa, snažiac sa vydať akýkoľvek zvuk, ale cez suché pery sa mi vydralo len tiché zasípanie.
"Kde..."
"Nehovor," prerušila ma okamžite. "Sme v Lastúrovej chalúpke, s Billom a Fleur. Spala si tri dni. Ehm...Griphook je tu s nami. A Dobby..."
Zľahka som kývla hlavou, keď som videla slzy v jej očiach. Bolesť mi tým krátkym pohybom vystrelila do pravej ruky a ja som zasyčala.
"Kurva... "
"Lež," prikázala mi. "Zavolám Harryho."
Odbehla, ale o pár sekúnd na to už boli v izbe ďalšie štyri osoby - Harry, Ron, Bill aj Fleur. Zhŕkli sa okolo mojej postele a prezerali si ma ustarostenými pohľadmi.
"Ako sa cítiš, Lara?"
"No," zachrapčala som. "Žijem."
Hermiona sa pohoršene zamračila ale Ron sa ticho zasmial. Sálalo z neho vzrušenie a únava zároveň. A smútok, hoc ten najmä z Harryho. Bol ním obklopený. Smútil kvôli Dobbymu, bolo mi to jasné.
"Ospravedlňujem sa," zašepkala som. Bolelo to...v mojom vnútri...ako oheň.
"Za čo?" nerozumeli mi.
"Dobby....on mohol žiť. Mohla som ho zachrániť..." ťažko to mohli pochopiť, ale...
"Nie!" vyhŕkla Hermiona. "Samozrejme že si nemohla! Veď si..."
Oheň...
"Mohla som...stačilo trocha mágie...prepáčte mi..."
Drahý čitateľ, ťažko sa opisovali moje pocity. Učili ma, že mám ochraňovať druhých. Za každú cenu. Že nemám brať ohľad na seba, že mám dať zo seba každú kvapku krvi, ak to bude potreba. Ale Dobby zomrel...a bola to moja chyba. Bola som príliš slabá. Nedokázala som ho ochrániť. Zlyhala som.
Nechali ma samú. Ležala som na posteli, v tichu, ktoré mi tlačilo na hruď a uvažovala som, čo teraz. Po našom vlámaní do Grinngott banky to už pôjde rýchlo ... veľmi rýchlo. Musela som ich zavolať....bola najvhodnejšia doba. Vraveli, že pán dní dopredu bude stačiť...
YOU ARE READING
Dlhá cesta domov (HP, FF) ✔(prebieha úprava)
Fanfiction"Prečo by som mala byť niekým, kým nechcem byť, len preto, že niekto, koho som dovtedy nepoznala, chcel, aby som sa tým niekým stala? Prečo by som mala zachrániť čarodejnícky svet? Čo pre mňa kedy urobil? Prečo by som mala premrhať celý svoj život...