17.časť

322 18 5
                                    

Chcem sa ospravedlniť za to že časť dlho nebola. Dnes som celý deň doma, som totiž chorá a tak som sa rozpísala a tak tu máte takú dlhšiu časť. Bola by aj dlhšia, ale ja nemám moc rada dlhé časti a vás by to asi nebavilo, keby bola taká dlhá časť....Chcem sa tiež poďakovať niektorým ľuďom (oni vedia ktorým) za to, že ma povzbudili k písaniu....Táto časť je venovaná obom---> CuCaLea202 a LenkaMatušová...ďakujem, ste moje zlatíčka :)

Príjemné čítanie...

Z pohľadu Belly:

Stella a ja sme všetko vyrozprávali Annie. Tá len pozerala s otvorenou pusou. „Preboha! A ste v poriadku? Nestalo sa vám nič? A prečo ste nevolali políciu?“ vychrlila na nás otázky. „Počkaj! Nemohli sme predsa riskovať, že policajti vezmú aj Ryana a Justina. Navyše Maryini rodičia sú, ako sa ukázalo, veľmi skúsený mafiáni. Vykrútili by sa z toho a odniesli by sme si to my,“ povedala Stella. Len som si povzdychla a postavila som sa z postele. Zo skrine som si vybrala biele nohavičky, bielu podprsenku, ružovú sukňu, biele tričko a riflovú bundu. „Idem do sprchy,“ oznámila som babám a vybrala som sa do kúpeľne. Veci som si položila na skrinku a vyzliekla som zo seba veci od Ryana. Hodila som ich do koša na prádlo a nakoniec som zo seba vyzliekla aj spodné prádlo.

Vošla som do sprchy a pustila som vodu. Nechala som svoje telo relaxovať pod kvapkami vody. Po chvíli som zobrala sprchový gél a rozotrela som si ho po tele. Namočila som si vlasy a umyla ich šampónom. Všetky mydliny som zo seba spláchla a ešte hodnú chvíľu som stála v sprche a užívala si ten pocit voľnosti.

Nakoniec som zastavila vodu a vyšla som zo sprchy. Zobrala som si uterák a obmotala som si ho okolo tela. Zobrala som si druhý uterák a ako-tak som si s ním vysušila vlasy. Zo skrinky pod zrkadlom som vybrala fén a zapojila som ho do elektriky. Začala som si fénovať vlasy. Do chvíľky som ich mala suché. Zobrala som svoje spodné prádlo a obliekla som si ho. Následne som si obliekla aj sukňu, tričko a bundu (v multimédiách obrázok ako vyzerala).  Postavila som sa k zrkadlu a začala som sa maľovať. Na  oči som si dala čiernu ceruzku a riasy som zvýraznila riasenkou. Leskom som si pretrela pery a kefou som si prečesala vlasy. Nechala som ich spadnuté na ramenách a vyšla som z kúpeľne. V izbe som si obula čierne remienkové sandále a zobrala som si čiernu kabelku. Do kabelky som si dala mobil, peňaženku a kľúče.

„Annie, zoberiem si tvoje kľúče a idem si dať podľa nich vyrobiť nové. Svoje som stratila.“ Len prikývla a ja som vyšla z izby. Zabuchla som dvere a zišla som schody. Vyšla som z areálu a pešo som kráčala smerom do centra, kde sa nachádzala výrobňa kľúčov. Naschvál som si nezavolala taxík. Chcela som sa prejsť a porozmýšľať nad všetkým, čo sa v poslednej dobe stalo.

Po polhodinke som už bola na mieste. Vošla som do obchodu. „Poprosím, z tohto kľúča spraviť jednu kópiu.“ Podala som predavačovi kľúč a čakala som. Po piatich minútach mi podal dva kľúče. Kľúče som si schovala do kabelky a zaplatila som. Vyšla som z obchodu a ďalej som sa prechádzala.

Z pohľadu Justina:

S Jadenom a Ryanom sme sa dohadovali čo urobíme. Jaden ma prehováral, aby som šiel do toho s nimi, no rázne som to odmietol. „Bieber, nebuď srab!“ vravel Jaden. „Keď si ty potreboval pomôcť, neváhal som a spravil som to. Navyše to nebola najčistejšia práca.“ „Ale ja za to nemôžem, že si ho zabil!“ skríkol som po ňom. „Zabil si ho kvôli tomu, že ti uniesli dcéru. A o to som ťa už ja nežiadal. Máš to u mňa, ale ja nechcem byť zapletený do niečoho takéhoto. Fakt sorry, ale ja nemôžem. A Ryan, nechápem ako do toho môžeš ísť!“ povedal som a odišiel som do obývačky. Z baru som si vzal fľašu whisky a pohár. Nalial som si whisky do pohára a vypil som ho na jeden krát.

CHANGE MEWhere stories live. Discover now