עונה 2 - כמו - פרק 44

1.5K 93 56
                                    

Alesso - falling

זה כמעט כמו ליהיות מאוהב,
אבל הכאב הוא לא בדיוק אותו כאב.

• • •

יסמין

החוב לא שולם...
ואנחנו אלה שצריכים לשלם. הרי המשפחה של דין לא יודעת שהוא היסתבך בדברים האלה והדבר האחרון שאני רוצה זה לרדת לשורש העיניין ולבדוק מה קרה שם. אני רוצה לשלם את החוב ולגמור עם זה וסהר צריך לדעת גם בכדיי לעזור לי לשלם ומי יודעת כמוני שהוא מסוגל לשלוף את פנקס הצ'קים שלו ולרשום סכום של מאה מיליון שקל על המקום.

"סהר...מאיפה אתה עדיין מרוויח את הכסף שלך?"

"סמים. אני מייבא אותם לארץ בספינות גדולות ובמצב מסווה ומוכר אותם לדילרים כאן בארץ במחירים גבוהים, אבל הם לא יודעים שזה לא המחיר המקורי ואני מרוויח מזה" הוא חייך בסיפוק והמשיך לנענע את מיכאלה בין ידיו, כל פעם מניח נשיקה רטובה וקטנה על שפתיה. סהר עדיין עושה את הדברים האלה?
אף פעם לא אהבתי שהוא התעסק בזה, מסכן את עצמו בשביל כסף וברגע שמשהו משתבש הוא זה שחוטף.
עברנו מספיק דברים בחיים ואני לא צריכה אותו שוב בכלא.



חשבתי שהוא יתבגר, יבין וירצה יותר מפשע וסמים אבל כנראה שאותו אי אפשר לשנות ואם מזה הוא מרוויח כסף כנראה שלא תיהיה דרך אחרת אם היא חושב שזו הדרך היחידה. סהר כל כך חכם ואינטליגנט וזה פשוט מכאיב לי כשהוא לא בוחר בדרכים נכונות לפעמים, או ברוב המקרים, הוא לא בוחר. ולפעמים הבחירות שלו מסכנות אנשים ופוגעות בהם אבל...אני רק מנסה להגן עליו במילים שלי ומעשים הם לא הצד החזק שאני ממלאה.

"צריך לשלם את החוב שדין השאיר. לא אכפת לי מתי, לא אכפת לי למי ולא אכפת לי כמה. הוא מת ואין אף אחד חוץ מלבדנו כי האנשים האלה מכירים אותו עוד כשהיינו ביחד, והם מכלילים אותך בעסקה"

"כמה ולאיפה?"

"50,000 ולמועדון של ג'אקו"

"אני מכיר אותו...הוא טיפוס פראייר אבל אחד שיוצא חזק. אני אלך לטפל בזה"

• • •

סהר

1:29

השומר החסון פתח את דלתות המועדון. אותו מראה נוצץ וממכר שנועד למשוך אנשים להישתמש במכונות המוות האלה קורא כמו תמיד. אבל לא היתפתתי, אף פעם...וזה לא כי ראיתי סרטים וראיתי לאן זה מוביל, וזה לא כי רציתי ליהיות כמו האנשים האלה שיושבים כאן בשתיים בלילה עם הכוס וויסקי ביד וחלומות שבורים עם אישה מרירה בבית שלא יודעת דבר. זה מהסיבה שמישהו שהיה קרוב אליי מת ככה, הוא היסתבך עם אנשים ומיד אחרי שגילה מהו הדדליין הוא הבין שאין לו את הכסף והם פשוט...הרגו אותו.

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now