עונה ‏2 ‏- ‏כוכבים ‏- ‏פרק ‏52 ‏- ‏סיום ‏חלק ‏5

1.7K 84 20
                                    

**תקראו את ההודעה בסוף זה ממש חשוב!**

השמיים היו מלאים בכוכבים, אבל הוא בכל זאת בהה בה.

• • •

סהר

16:21

"מושלם כאן" היא אמרה כשפתחתי את דלת הוילה ששכרנו. היא הייתה כולה מרוהטת וגדולה, עם סלון ענקי בצבעים עזים ודלת מזכוכית שמובילה לבריכה ענקית שהיא רק שלנו. נכנסנו יותר לעומק והנחתי את המזוודות על יד הספות, ממשיך את סיורי בכל הבית.
היו עוד ארבעה חדריי שינה למטה, מטבח ענקי שמצויד באוכל וסלסילת פירות טרופיים שיסמין התלהבה מהם.

עלינו במדרגות השקופות לקומה העליונה שמשם היה ניתן להשקיף על כל הבית.
הלכנו להיסתכל יותר ויותר על החדרים, מוצאים אחד שיש עליו שלט עם כתב מסולסל 'HAPPY bedroom'. חייכתי לעצמי מעט ופתחתי את הדלת למלואה. עיניי נפערו ופי נפתח לרווחה, מוחי מנסה לעכל את כל היופי שעומד מולי.
המיטה הייתה לבנה וענקית עם מוטות עץ בחום כהה ומעלייה היה בד לבן שכיסה הכל.

בסוף החדר הייתה מרפסת ענקית שממנה היה ניתן לראות את כל השוק שלהם ואת כל הגני פרחים וזה היה מראה שנעים לעיניים.
כל החדר היה בטפט עץ כהה, השטיח היה אפור עם מעט צבעים ושירותים היו קרובים לפינת החדר. "אתה מאמין שזה שלנו לשבוע?"

"ממש לא, זה כמו גן עדן"

יסמין

נכנסנו לחדר וסגרתי את הדלת מאחורינו, הולכת קדימה ומחבקת את סהר מאחורה, מניחה נשיקות על גבו הרחב והשרירי.
ראשו נמתח אחורה אליי וחיוך זחוח הופיע על שפתיו כשהוא תפס את ידיי מקידמת ביטנו והחליק אותן מטה ומטה באיטיות. אצבעותיי עברו על בטנו התחתונה והקשה, על קו התחתון שלו עד שהגיעו לאיברו והרגשתי אותו בולט ממכנסיו.

הוא הסיר את ידיי מגופו וסובב אותי אליו, מצמיד אותי לגופו ומטיח את שפתיו על שלי בתשוקה. הורדתי במהירות את חולצתי ואת נעליי הפשוטות, ממשיכה לנשק את שפתיו בטובעניות ללא הכרה.
חיבקתי את מותניו בזמן שהשחיל את ידיו מתחת לשורט שלי, גורם לי לחייך מעט בסיפוק שהוא דיי מפגר. שפתיו מתנתקות משלי והוא מביט בי מחוסר הכרה, פיו היה מעורבב באדום הטבעי על האודם שלי שמרוח על שפתיו וחייכתי מעט לעצמי כשאני רק ניסיתי לחשוב איך אני נראית.

ידיו יצאו ממכנסיי והוא משך אותך אותי ממותני לשבת על המיטה. ידו החזיקה בשלי בשקט וגרמה לי למעט לחץ, עיניו התחילו להיתבהר וזה אומר שמחשבותיו ניהיו יותר רגועות. "אני יודע שאני לא מראה הרבה אהבה כלפייך, וכל העיניין של הסקס ממש מעיק ורציתי לשאול...את בכלל חושבת שאני אוהב אותך?, כלומר, את לא חושבת שאנחנו שוכבים יותר מדיי עד שאי אפשר לשים לב אם אנחנו אוהבים אחת את השני?"

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now