#1-I'm in Love!

28.4K 870 912
                                    

°|Πριν αρχισετε να διαβαζετε την ιστορια θα ηθελα να σας ενημερωσω πως η ιδεα...οι χαρακτηρες...και τα λοιπα τα εχω σκεφτει μονη μου...Τιποτα και κανενας χαρακτηρας δεν εχει εμπνευστει ή εχει "κλαπει" απο καποιο αλλα αλλη ιστορια...Και οποιαδηποτε ομοιτητα με καποιο βιβλιο ειναι συμπτωση επειδη δεν εχω διαβασει ποτε καποια ιστορια με παρωμοιο θεμα απο επιλογη....Η ιδεα αυτου του βιβλιου μου ηρθε τελειως ξαφνικα...

Χιλια ευχαριστω για οσους διαβασαν την μικρη αυτη πληροφορια...♡°|

"People say you can't live without love...I think oxygen is more important"


"Ξυπνααα Δαναηηη....Ξυπναα επιτελους θα αργησεις στο σχολειο"

Γκαριζε η μανα μου πανω απο το κεφαλι μου...Εγω της μουγκρισα εκνευρισμενη...

"ΔΕΕΝ θελω να παω στο Ηλιθιο ΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ..."

Ειπα μεσα απο τα σεντονακια με τα forever friends τα οποια καταβροχθιζαν κατι λαχταριστα πολθχρωμα καπκεϊκς...

Μιαμ...Ορεξεις που εχω πρωινιατικα...

Ετσι διχως να δινω σημασια στην εξαιρετικα φαλτσα φωνη της μανας μου αγκαλιασα σφιχτα το μαξιλαρι μου μυριζοντας το και καβαλοντας το...Ενω ενα αχνο χαμογελο χαραχτηκε στο προσωπο μου...

Ξαφνικα...Ενιωσα ενα εντονο φως να εισερχεται στο εσωτερικο του δωματιου μου απο το ,κλειστο μεχρι πριν λιγο,παραθυρο μου...

Γυρισα αποτομα νευριασμενη και κοιταξα τη μανα μου που με κοιτουσε χαμογελοντας αθωα...

"Σου ειπα να σηκωθεις κοριτσακι μου..Δεν υπηρχε αλλος τροπος"

Μου ειπε με εναν αθωο και καλα χαριτωμενο τροπο...Εγω απο την αλλη διχως να χαυω οτι μου ειπε την κοιταξα με στενεμενα ματια...

Το βλεμα μου θυμιζε αυτο τον ψυχοπαθη δολοφωνων...Που ειναι ετοιμοι να σε ξεκοιλιασουν στις ταινιες σαν το Sream...Κατι τετοιο...Αλλα εγω ειμαι πιο τρομακτικη απο τον τυπο με τη μασκα οταν σηκωνομαι απο το κρεβατι το πρωι...

Τοτε ευτυχως για εμενα με εβγαλε απο τον λυθραγο μου η φωνη της μητερουλας μου...

"Δαναη μου σηκω να ετοιμαστεις για να προλαβεις να φας και πρωινο"

Μου ειπε και αφου εβγαλα ενα δυνατο μουγκριτο αγανακτισης σηκωθηκα απο το κρεβατι...

Κατευθυνθηκα πρωτα προς το μπανιο του δωματιου μου και αφου επλυνα το προσωπο μου και τα δοντια μου...Χτενισα τα μαλλια μου και επειτα επεστρεψα στο δωματιο μου...

Teach meWhere stories live. Discover now