Δυο ημέρες αργότερα
Δανάης PoV
«Δηλαδή εξαφανίστηκες δυο ημέρες και θες να μου πεις ότι ο μπαμπάς σου δεν σου είπε τίποτα»Διαπίστωσα όταν η μαμά μου έκλεισε την πόρτα του δωματίου μου όταν αυτός ήρθε για το συνηθισμένο μάθημα μας σαν να μην τρέχει τίποτα...
Σαν να μην είχε απορρίψει όλες τις κλήσεις και τα μηνύματα μου τις τελευταίες ημέρες...Σαν να μην είχε λειψει δυο ολόκληρες μέρες από το σχολείο!
«Σου είπα δεν μου είπε τίποτα το ιδιαίτερο!Δεν χάρηκε αλλά δεν ειπώθηκε και τίποτα το τραγικο!Ισα ίσα...Το πήρε σχετικά καλά!»
Είπε βγάζοντας τα βιβλία από την τσάντα του χαλαρός.
«Δηλαδή θες να μου πεις ότι έπαθες κανονικότατη κρίση πανικού μπροστά σε τόσα άτομα και δεν ειπώθηκε τίποτα;»
Ρώτησα γελωντας ειρωνικά μιας και η αλήθεια είναι ότι η στάση του είχε αρχίσει να με εκνευρίζει.
Πήρε μια βαθιά ανάσα και γύρισε να με κοιτάξει.
«Μπορούμε απλά να το ξεχάσουμε και να προχωρήσουμε;»
Ρώτησε κάπως απότομα ενώ για πρώτη φορά με κοίταξε στα μάτια τόση ώρα που είχε έρθει.
«Όλα είναι Καλά!Τωρα...Θα κάνουμε μάθημα ή θες να συνεχίσεις να μου κανείς γαμω ερωτήσεις για πράγματα που βλέπεις ότι δεν γουστάρω να αναλύσω;!»
Η φωνή του είχε αγριέψει...
«Δεν κάνω τις ερωτήσεις για να σε εκνευρίσω Αχιλλέα!Τις κάνω γιατί ΒΛΕΠΩ ότι κάτι δεν πάει καλά!Δεν είμαι ούτε κουτσομπόλα ούτε τίποτα τέτοιο!Απλα-
Ξεκίνησα και πήρε ακόμα μια βαθιά ανάσα κλείνοντας για μια στιγμή τα μάτια του σαν να προσπαθούσε να ηρεμήσει.
«ΔΕΝ σε αφορά!ΕΝΤΑΞΕΙ;»
Φώναξε δυνατά διακόπτοντας με καρφώνοντας με έντονα στα μάτια.Ο τρόπος που μίλησε με έκανε σχεδόν να βουρκώσω μιας και πάντα όταν μου φώναζε κάποιος είχα αυτή την αντίδραση.
«Όποτε σταμάτα να χώνεις τη μύτη σου παντού!Σου είπα ΟΛΑ είναι εντάξει!...Σταμάτα να κανείς σαν γαμω παιδί!»
Είπε αυστηρά ενώ άνοιξε ένα βοήθημα κανοντας με να γνεψω ελαφρως αρνητικά.
«Παιδί ε;Επειδή απλά νοιάζομαι για εσένα θεωρούμαι Γαμω παιδί!»
Συμπέρανα γελωντας ειρωνικά.
«Μπορείς να μου πεις τι στο καλό συμβαίνει και γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι;»
Ρώτησα και άφησε το στύλο του κάτω στο γραφείο κοπανώντας το.
YOU ARE READING
Teach me
Teen FictionΤι γινεται οταν στην θεση του στριφνου και γερου διευθυντη του σχολειου σου...Ερχεται ενας κουκλος καθηγητης Φυσικης που εχει μοναχα λιγα χρονια διαφορα με τα παιδια του σχολειου? Παιδια το ξερω ειμαι λιγο...Βασικα ΠΟΛΥ αχρηστη στις περιληψεις😂 "Pl...