Δαναη:Τουσ ΜΙΣΩ Αλεξ..Τους μισω...Τους μισω...
Ειπα νευριασμενη...
Και αυτος με πηρε αγκαλια...
Αλεξ:Ελα ρε μαλακισμενο..Μην τα λες αυτα...Οι δικοι σου νοιαζονται για εσενα...
Ειπε και κοιταξε καπως πονεμενα το πατωμα του δωματιου μου...
Ναι ο Αλεξ εχει ενα θεμα με τους δικους του...Οταν πηγαινε με την μια και την αλλη...Τον φωναζαν...Αλητη...Μαλακισμενο..
.Αχρηστο...Πως δεν κανει τιποτα...Και τον εβριζαν λεγοντας του πως δεν θα γινει τιποτα επειδη εβγαινε συνεχως...Μολις ομως αποφασισε να δοκιμασει κατι αλλο...Εκει αρχισαν να τον κοιτανε με αηδια πολλες φορες...Ο πατερας του τον εχει πει και "πουστη" μπροστα σε φιλους του...Οχι φιλους του αλεξ..Του πατερα του...
Δαναη:Ε...ελα τωρα μην τα σκεφτεσαι αυτα Αλεξ...Α..ας αλλαξουμε θεμα καλυτερα...
Ειπα και αυτος εγνεψε θετικα γελοντας...
Περασαν περιπου 2 λεπτα διχως να λεμε τιποτα ωσπου .ε κοιταξε με γουρλωμενα ματια λες και θυμηθηκε κατι...
Αλεξ:ΣΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ?
Με ρωτησε φωναζοντας και του εκανα νοημα να χαμηλωσει τον τονο του...
Αλεξ:ΣΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ?
Φωναξε ψιθυριζοντσς και εγνεψα θετικα γελωντας....
"Ναιπ"
Απαντησα και γελασε....
"ΡΕΕ...Πηρα καινουργιο σουτιεεεενν"
Ειπα ενθουσιασμενη και γουρλωσε τα ματια του...
"Αυτα τα λενε ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΩΡΗ....Δειξε"
Μου ειπε και ετρεξα ενθουσιασμενη στην ντουλαπα...
Ενιωθα πολυ περιεργα μιας και τωρα δεν φορουσα σουτιεν...Αλλα ο Αλεξ ειναι...Με εχει δει χιλιες φορες ετσι...Απλα δεν μου αρεσει να μην φοραω σουτιεν...
Τον κοιταξα πονηρα και σηκωνα εξισου πονηρα τα φρυδια μου...
"You got that you got tha...You got that milf money..."
Αρχισε να ακουγεται ο ηχος κλησης του...
Και ετσι οπως τον κοιτουσα πονηρα αρχισα να χορευω αθλια...
Kανοντας κατι τετοια...
YOU ARE READING
Teach me
Teen FictionΤι γινεται οταν στην θεση του στριφνου και γερου διευθυντη του σχολειου σου...Ερχεται ενας κουκλος καθηγητης Φυσικης που εχει μοναχα λιγα χρονια διαφορα με τα παιδια του σχολειου? Παιδια το ξερω ειμαι λιγο...Βασικα ΠΟΛΥ αχρηστη στις περιληψεις😂 "Pl...