Τα μάτια μου είχαν βουρκώσει κοιταζοντας τον Αλεξ να στέκεται μπροστά μας κλαίγοντας τόσο έντονα όσο δεν τον έχω ξαναδει...
Ενώ προσπαθούσα να καταλάβω ανάμεσα από τα αναφωνητα και τα μουρμουρητά του τι έλεγε μιας και μόλις είχαμε ξυπνήσει.
Έσφιξα το σεντόνι πάνω μου μιας και δεν φορούσα τίποτα νιώθοντας άβολα καθώς ο Αχιλλέας δίπλα μου έτριψε τα μάτια του προσπαθώντας να καταλάβει τι συνεβαινε καθώς έμοιαζε με παιδί.
Ενώ πήρα γρήγορα την πετάμε η μπλούζα του Αχιλλέα περνώντας την από πάνω μου καλύπτοντας το γυμνό σώμα μου και έτρεξα δίπλα στον Αλεξ προβληματισμένη αγκαλιάζοντας τον...λέγοντας του να ηρεμήσει και να μου εξηγήσει τι είχε συμβεί...
Και επειδή είμαι σίγουρη έχετε μπερδευτεί τι συμβαίνει...Ας πάμε λίγες ώρες πίσω...
2 ημέρες πριν
«ΑΥΤΟ είναι;»Ρώτησε έκπληκτος ο Axel τον Αλεξ που βρισκόταν δίπλα του δείχνοντας το τεραστιο σπίτι μπροστά μας.
«Έχεις χρήματα χρήματα!Οχι αηδίες»
Συμπλήρωσε ο Axel κανοντας τον να γελάσει.
Τελικά είχαμε αποφασίσει να πάμε για ένα Σαββατοκύριακο στο εξώδικο του Αλεξ στην Σαρωνίδα,το οποίο ήταν τεραστιο...Και ήταν η καλύτερη λύση μιας και δεν ήταν πάνω από μια ώρα μακριά.Αλλά αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ότι ο Αχιλλέας συμφώνησε...Σαν να είχε και εκείνος ανάγκη να ξεχαστεί για λίγες ημέρες.
Αφήσαμε τα πράγματα πρόχειρα μέσα στο σπίτι καθώς ο Αχιλλέας πάρκαρε το αμάξι σε μια από τις θέσεις πάρκινγκ μπροστά από το μεγάλο σπίτι.
Οι γονείς μου ήξεραν ότι θα περνούσα το Σαββατοκύριακο στου Αλεξ και οι γονείς του Αλεξ ούτε καν αναρωτήθηκαν για εκεινον μιας και συνέχεια λείπει από το σπίτι.
Ήταν γύρω στις 7 το απόγευμα Παρασκευής όταν φτάσαμε και κατευθείαν πήγαμε να φάμε σε ένα πολύ ωραίο εστιατόριο που απείχε μονάχα μερικά λεπτά από το σπίτι με τα πόδια.
Καθίσαμε και φάγαμε και οι 4 μαζί λέγοντας αστεία,σχολιάζοντας διάφορες καταστασεις και κουτσομπολεύοντας σαν να ήμασταν μια παρέα...
Και η ευτυχία του να βλέπω τον Αλεξ,ένα άτομο που ήταν εξίσου σημαντικό με την οικογένεια μου...να είναι πρώτα από όλα με κάποιον που τον νοιάζεται πραγματικά και τον κάνει ευυυχισμενο και ταυτόχρονα τον βλέπω να τα πάει καλά με τον Αχιλλέα ο οποίος είναι ένα δε καινούργιο κομμάτι της ζωης μου αλλά έχει αρχίσει να γίνεται κάτι πολύ ιδιαίτερο...
YOU ARE READING
Teach me
Teen FictionΤι γινεται οταν στην θεση του στριφνου και γερου διευθυντη του σχολειου σου...Ερχεται ενας κουκλος καθηγητης Φυσικης που εχει μοναχα λιγα χρονια διαφορα με τα παιδια του σχολειου? Παιδια το ξερω ειμαι λιγο...Βασικα ΠΟΛΥ αχρηστη στις περιληψεις😂 "Pl...