Cara Makan

2K 164 9
                                    

Makan perlahan
Tidak pernah tergesa-gesa dalam sesuatu percaya pada kehidupan yang dijalani. Di tempat kerja, anda tidak terkejar-kejar untuk menyiapkan kerja dan anda percaya kerja yang berkualiti tak semestinya perlu disiapkan dengan segera. Namun begitu, anda agak degil dan suka melakukan sesuatu mengikut rutin.

Makan cepat
Anda sering menghabiskan makanan dengan cepat. Anda bagus dalam emnyiapkan sesuatu kerja dan ketua anda menyukai anda. Anda boleh melakukan multi-tasking. Anda sering berfikiran ke depan. Namun begitu, anda sukar menyediakan masa untuk diri sendiri.

Tidak suka orang lain menyentuh makanan anda
Anda seorang yang teratur. Anda sukakan keadaan yang kemas dan bersih jadi anda mencuba sehabis baik dalam mengelakkan barang bersepah. Di tempat kerja, anda mampu menyiapkan tugasan yang diberi.

Suka mencuba makanan baru
Anda seorang yang sukakan pengembaraan. Di tempat kerja anda senang memberikan idea-idea. Yang menariknya, sikap anda membuatkan oramg ingim berkawan dengan anda.

Suka makan satu jenis makanan pada satu-satu masa
Anda seorang yang terperinci dan berfikir sedalam-dalamnya sebelum membuat keputusan. Di tempat kerja, anda dihargai sebagai seorang yang berhati-hati. Namun, anda perlulah cuba menerima idea orang lain agar hubungan yang terjalin lebih erat.

Mencampurkan makanan
Anda suka membuat sesuatu secara sendiri. Ketua anda sukakan anda kerana anda sering mengambil tanggungjawab yang lebih. Keburukan anda ialah anda terlebih melakukan sesuatu sehingga menyusahkan diri sendiri.

Kecilkan makanan pada saiz yang lebih mudah dikunyah
Anda jenis cepar berfikir. Di tempat kerja, anda sangat konsisten untuk meningkatkan prestasi anda.

Memilih makanan
Anda berada di dalam zon selesa yang anda tidak mahu keluar. Anda lebih berminat dengan kerja yang anda ketahui luar dan dalamnya. Walau bagaimanapun, anda sering tertanya-tanya dan inginkan ilmu yang baru.

Berwaspada dengan makanan yang dipilih
Anda tidak terbuka untuk.mencuba sesuatu yang baru dan terlalu teratus sehingga dianggap degil.

Sukakan makanan manis
Anda seorang yang senang dan baik hatk. Anda sedia mendengar masalah orang lain. Pada masa yang sama, anda tidak terbuka untuk berkongsi isu yang anda hadapi.

Sukakan makanan masin
Anda seoramg yamg berterus terang. Anda tidak takut untuk berkongsi pendapat dan idea dengan semua orang.

Sukakan makanan pahit
First impression anda pada orang lain kebiasaany negatif. Anda keberatan dalam membuat rakan baru. Anda juga mudah terpengaruh dengan perkara buruk.

Sukakan makanan pedas
Orang begini agak "bahaya". Anda mudah bertukar dari seorang yang lemah lembut kepada seorang yang agak kejam. Namun, anda adalah yang pertama akan membantu orang lain sekiranya orang itu berada dalam kesusahan.

Sukakan makanan masam
Anda seorang yang lain daripada lain. Anda mudah mencari kegembiraan dalam setiap perkara. Orang seperti anda disukai orang lain.

PERSONALITYWhere stories live. Discover now