Tempat Duduk

1.2K 69 13
                                    

1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Seorang yang bercita-cita tinggi dan juga seorang yang optimis! Korang bukan jenis yang suka kenang masa lalu. Fikiran korang sentiasa ke depan. Seorang yang memiliki bakat untuk memimpin dan takde sorang pun boleh halang korang untuk capai apa yang korang nak dalam hidup ni. Walaupun ada banyak cabaran dalam hidup ni, korang tetap boleh handle jugak. Tak pernah terlintas untuk menjadi orang lain dan tetap dengan pendirian untuk sentiasa jadi diri sendiri. 

2. Seorang yang agak famous di antara kawan-kawan korang. Korang ada pemikiran yang sentiasa open minded. Ramai orang suka bergaul dengan korang sebab korang ni pandai ambek hati kawan-kawan. Tapi ada satu tahap korang rasa down sangat dengan hidup dan masa tu lah korang boleh tengok siapa kawan korang yang sebenarnya. Korang sebenarnya ada potential yang bagus dalam akademik tapi hati-hati dalam memilih kawan dan pandai arrange masa ya. 

3. Seorang yang memiliki pemikiran yang sangat terbuka! Dengan semua orang korang boleh bergaul. Senang masuk kepala la senang cerita. Hehe. Walaupun korang jenis yang happy go lucky tapi ada masa korang serius dan stay focus sebab korang pun ada cita-cita tinggi yang nak kena kejar jugak. Bagus! Keep it up. Sentiasa focus untuk kejar masa depan korang. 

4. Seorang yang akan settlekan benda yang korang mulakan. Korang takkan buat kerja separuh jalan dan kalau boleh benda tu nak perfect bila dah settle. Boleh dikatakan korang ni perfectionist. Seorang yang lebih gemar untuk kerja sendiri. Seorang yang ada bakat untuk buat bisnes. Dari luar korang ni nampak relax je. Nampak macam tak tau nak buat apa dengan hidup tapi kat dalam, korang je tahu betapa seriousnya korang nak jadi seorang yang success.

©Soulusi

PERSONALITYWhere stories live. Discover now