PART 2

202 20 62
                                    

KRINGGGG KRINGGGGGG

Bunyi jam Hyemin berbunyi untuk menandakan waktunya untuk membuat sarapan untuk Jinyoung sebelum pergi ke tempat kerjanya.. Hyemin memberhentikan bunyi tersebut lalu dia bangun dari katilnya.. Sesungguhnya dia betul betul malas untuk tinggalkan katilnya.. Tapi untuk suami tercinta dia sanggup tinggalkan katilnya.. Dengan malas dia menuruni anak tangga dan pergi ke dapur.. Tiba tiba dia terlihat.. Satu pinggan roti Bakar dan segelas susu choclate kegemarannya  di atas meja makan tersebut.

"Siapa yang buat breakfast ni?. Suami aku ada ambil orang gaji ke?? "Soal Hyemin kehairanan melihat sarapan tersebut.. Hyemin berjalan dekat kearah meja tersebut.. Dan terlihat satu sticky note tertampal Diatas meja tersebut yang tertulis..

Hyemin ahhh..Good morning..

"Nehh.. Ucap selamat pagi konon.. Macam tak ade apa berlaku malam tadi.. Meluat aku dengan dia ni"ujar Hyemin yang baru saja membaca satu baris ayat.. Lalu dia menyambung perbacaan dia..

I m sorry.. aku  tahu aku  tak patut marah kau .. kau  tahukan aku  sayangkan kau.. aku  tak tahu sejak dua menjak ni...aku  mudah naik angin.. Sedangkan benda kecil pon aku nak marah.. Hyemin.. Tentang anak tu.. aku  tak kisah bila kita akan dapat.. Yang penting.. kau  mesti sentiasa disisi aku .  Aku sedar yang aku  banyak buat kau  derita hidup dengan aku .. Lepasni aku janji aku akan luang masa dengan kau..Macam ni lah.. aku  janji hari ni akun akan balik tengah hari makan dengan kau ok? .. Masak kan oppa sedap sedap.. aku  janji aku tak akan mungkiri...... Tak tahu nak tulis  apa lagi dah untuk kau .. Sampai sini je.. I just wanna to say I LOVE U KIM HYEMIN.makan tau sarapan tu.. Sorry keluar pergi kerja tak bagitahi  sebab ada urgent meeting penting pagi ni. tunggu aku  balik tengahhari ni. Hihi I LOVE U..

FROM YOUR BELOVED HUSBAND

PARK JINYOUNG.. ♡

"Serious lah  dia ni nak balik makan.. Berapa kali janji.. Semuanya hmm batang hidung tak nampak"ujar Hyemin.. Yang sudah tahu benar  Jinyoung punya janji akhirnya  tak jadi..

"Hushh lantak lah.. Baik aku pergi pasar.. Beli barang masakan.. Lepas makan ni bersiap.. Suami kau nak makan Kim Hyemin.. "Hyemin malas ambil pusing dan ikutkan saja seperti yang tertulis itu

S
K
I
P

"Jinyoung ahh"panggil Mark. Yang turut bekerja  dengan Jinyoung...

"Ye Hyung.. "Jawab Jinyoung matanya masih fokus pada kertas kerja dihadapannya..

"Hyung tengah bercakap depan ni..boleh tak berhenti tengok kertas kertas tu.. "Marah Mark..

"Tak boleh Hyung.. Ni projek besar hyung..kalau tersilap tengok.. Nanti rugi.. Hyung nak cakap.. Cakap je lah Jinyoung dengar.. "Balas Jinyoung..

"Pasal Hyemin...."

"Kenapa dengan dia?? "

"Jinyoung boleh tanya kenapa dengan dia?? Jinyoung sedar tak yang dia isteri Jinyoung.. Jinyoung dia bukannya kawan Jinyoung mahupun boneka duduk dekat rumah seorang seorang.. Dia isteri Jinyoung.. Hyung selalu dengar Jinyoung suka marah dia tentang benda yang remeh temeh.. Jinyoung ni kenapa.. Kalau stress kerja jangan la lepas dekat Hyemin.. Kesian la dekat dia.. Baru baru ni Hyung dapat dengar yang Jinyoung dan Hyemin tak tidur sebilik..  "Nasihat Mark dengan penuh serious..

"Hyung.. Dia yang buat Jinyoung nampak diri Jinyoung ni sebagai suami yang teruk.. Hari hari dia tunggu Jinyoung sampai tertidur dekat ruang tamu.. Sampai Jinyoung rasakan yang Jinyoung ni suami yang teruk.. Banyak kali Jinyoung mungkiri janji dengan Hyemin untuk lunch dekat rumah.. Tapi semuanya Jinyoung mungkiri sebab kerja banyak Hyung.. Dia kena faham keadaan Jinyoung dan dia kena tahu yang Jinyoung ni bukan robot.. Untuk diaktifkan 24 jam.Jinyoung sendiri pun tak tahu apa yang dia nak dari Jinyoung."Balas Jinyoung..

[C]MY LOVELY  2Where stories live. Discover now