PART 6

169 15 65
                                    

"Boleh.. Tapi sebagai teman atau kawan.. "Jawab Jinyoung. Jin hyun hanya tersenyum kelat.. Didalam hati dia.. Sudah membara.

"Susah sangat ke kau nak terima aku?? "Jin hyun memarahi Jinyoung dalam hatinya.tiba tiba akalnya tertimbul satu idea jahat.

"Baby.. Jin hyun tengok baby ni...macam tak sihat je... Nampak macam penat "kata Jin Hyun

"Yup .lately ni memang letih sikit..banyak kerja dekat office..nampak sangat ke?"

"Yea.nampak sangat..lagipun Jin Hyun ada satu ubat ni..berkesan sangat untuk orang yang cepat letih ni..Kejap Jin hyun pergi ambil ubat tu.. "Ujar Jin hyun lalu pergi ke beg pakaiannya yang dibawa dari  Amerika.. Beg itu dipenuhi pelbagai jenis pil dadah yang telah  dicurinya. Dia mengambil satu botol pil tersebut.sebelum dia pergi.. Jin hyun mengoyak label ubat tersebut agar Jinyoung tidak tahu itu ialah dadah.

"Nah ambil ni.. Ambil 5 biji.. "Arah Jin hyun.

"Ubat apa ni?? "Jinyoung seperti  was was dengan kandungan ubat tersebut.

"Ni vitamin.. Dia bagi badan kita sihat dan berstamina semula.. "Jin hyun membohongi Jinyoung. Jinyoung yang percaya Jin hyun terus mengambil pil sebanyak 5 biji yang diperkatakan .. Jinyoung tertipu lalu dia memakan ubat tersebut tanpa berfikir panjang. Sementara Jin hyun menunggu kesan tersebut Jin hyun terus menyambung makan makanannya..selang beberapa minit dia meminta izin ingin ke dapur .

"Baby duduk sini dulu.  Jin hyun nak kemas meja "arah Jin hyun dan mengangkat pinggan dan menghantar ke dapur .Jinyoung sekadar menganggukkan kepalanya tiba tiba  telefon  Jinyoung mendapat pesanan. Jinyoung menonkan telefonnya . Tetapi pandangnya  tiba tiba menjadi kabur yang amat sehingga  dia tidak  dapat membaca pesanan tersebut. Akibat pil tersebut.. Kepala Jinyoung diserang dan terasa sakit.. telefon yang ditangannya terlepas jatuh ke lantai. Jinyoung cuba untuk berdiri.. Dan berjalan.. Sebanyak dua langkah  terus dia  jatuh disitu tanpa mengetahui apa yang terjadi . Jin hyun yang didapur menyaksikan gelagat Jinyoung yang sedang menahan sakit.Jin hyun hanya tersenyum puas.lalu Jin hyun mencall seseorang.seperti dia mengarahkan seseorang datang ke rumahnya.. Jinyoung cuba untuk berdiri kembali.. Tetapi tetap jatuh semula .. Kepalanya rasa sangat sakit seperti dicengkam sekuat tenaga oleh seekor raksasa t. Dia tak dapat mengawal kesakitan itu lagi.. Akhirnya dia hanya berbaring lemah disitu.

"JINYOUNG !!!! KENAPA NI...WHAT 'S WRONG..?? "dengan lakonan mantap.. Seperti boleh dapat anugerah terbaik.. Jin Hyun segera menolong Jinyoung untuk bangun..

"A..aku Pening.. Lah.. aku  nak... Balik.. "Ujar Jinyoung yang mendapati matanya berpinar pinar..

"Jinyoung .. Dengar sini.. kau tak boleh drive dalam keadaan macam ni.. Pening pening  ni... Kalau exciden macam mana?? Hyemin juga yang susah.. So.. Tidur rumah Jin hyun je malam ni"Arah Jin hyun.. Jinyoung hanya akur.. Badan dia sangat  lemah untuk jalan.. Jin hyun memapah Jinyoung hinggalah ke bilik.. Akhirnya Jinyoung tidak sedarkan diri.

Ding dong ~

"Tempat pada masa.. "Jin hyun tersenyum puas tatkala mendengar loceng rumahnya berbunyi. Dan terlihat seorang jurukamera datang..

"Mangsa aku  ada dekat atas.. Sedang tak sedarkan diri.. aku  nak engkau  tangkap gambar aku tidur  dengan dia.. Kerja kau  senang.. Tangkap gambar.. Bagi dekat aku.. aku bagi upah.. Yang pasti mulut tutup.. Jangan pecah rahsia"arah Jin hyun.

"Baik boss"jurukamera itu hanya akur.. Akhirnya mereka berdua pergi ke bilik dimana Jinyoung tidak sedarkan diri.. Jin hyun menolak kepala Jinyoung ke kiri dan ke kanan.. Mahu memastikan  samaada Jinyoung betul betul tidak  sedarkan diri .

[C]MY LOVELY  2Where stories live. Discover now