PART 15

169 13 41
                                    

"Eh mana diorang ni.. Hilang dah?? "Kehairanan Jinyoung tatkala melihat Mingyu dan Jin hyun tiada di meja makan mereka l selepas dia  keluar dari  toilet. Tiba tiba dia dapat satu pesanan.

Mingyu hensem lagi macho
Last seen 10 pm

Mingyu:hei Jinyoung ahhh.. Mesti kau pelik kan kitaorang tak ade dekat meja makan lepas kau keluar dari toilet.. Sebenarnya kitaorang dah balik.. Sorry aku tak beritahu.. Tadi Jin hyun ada masalah.. So terpaksa balik tak beritahu kau dulu... Nanti aku balik rumah kau sesudah aku hantar Jin hyun dekat rumah dia.. Take care memandu ye.. 😄😄

"La dah balik... Kalau ye pun nak balik tunggu lah aku keluar toilet dulu...aduhai Gyu ni.."bebel Jinyoung keseorangan.. Selepas dia mendapat pesanan dari Gyu terus dia melangkah keluar dari restoran tersebut.. Dia berjalan ke tempat parking kereta.. Tiba tiba pandangan dia kabur.. Dia jatuh terduduk ke tanah..

"Eh encik!!! Encik okay tak ni??? "Seorang lelaki  perasaan yang Jinyoung jatuh terduduk di tanah. Jinyoung mengurut kepalanya.. Supaya kesan kabur dan kepeningan di kepalanya hilang..

"Saya okay je.. Terjatuh sebab saya pening.. "Kata Jinyoung.. lelaki  itu segera membantu Jinyoung untuk bangun.

"Encik dah malam ni Encik boleh memandu tak?? "Soal lelaki  itu  lagi kerana prihatin.

"Eh tak ape tak ape saya boleh drive.. Btw thanks tolong "ucap Jinyoung.

"Sama sama"balas lelaki  itu berlalu pergi..

"Aduhh asal dengan aku ni.
Selamat tak jadi apa apa kalau tadi aku terjatuh tiba tiba kereta datang langgar tak ke mampos aku"bebel  Jinyoung lalu dia membuka pintu  keretanya.. Dia menonkan telefonnya.. Dia melihat segala notification yang dia dapat.. Ada yang dari JB.. Mark ..Jackson... Dan juga dari Makne line tentang kerja.. Dan dia melihat sesuatu yang menangkap matanya.. Iaitu panggilan terlepas dari Hyemin..

"Kenapa dia call aku malam malam ni?? "Soal Jinyoung..

"Enthlah.. Esok la aku call dia balik.. "Ujar Jinyoung dan memakai seatbelt terus memandu pergi dari kawasan perkarangan restoran tersebut...

S
K
I
P


"JB!!!!!!!! "jerit Ha neun..selepas mendengar jeritan Ha neun pantas saja JB berlari naik ke tangga.. Yugyeom yang ditangga ditolaknya...Sesungguhnya pada malam ini Yugyeom tidur di rumah JB untuk membantu JB mengemas rumah 

"ADOIII HYUNG!! BUTA KE GYEOM YANG SEBESAR GAJAH NI HYUNG PERGI LANGGAR!! "marah Yugyeom menggosok punggungnya  yang sakit.Dengan tidak menghiraukan Yugyeom yang merana ditangga seperti kanak kanak riang.. Terus saja dia memecut ke bilik Ha neun.

"YAH HA NEUN SAYANG KENAPA??? BABY NAK BORN DAH KE?? JOM KITA PERGI HOSPITAL! "dengan cepat JB mendukung Ha neun dengan Bridal Style..

"EH BUKAN!!! BUKAN!!!!! "terus Ha neun memukul dada bidang JB ..

"Yah sayang sakitlah!! "Marah JB

[C]MY LOVELY  2Where stories live. Discover now