PART 7

180 15 38
                                    

"LEPASKAN AKU PARK JINYOUNG.. AKU  NI BUKAN SIAPA SIAPA LAGIKAN DALAM HIDUP KAU ?!! "Hati Hyemin telah hancur.. Bukan ini yang diharapkan dalam hidupnya.Jinyoung hanya mampu  terkilan dengan kata kata itu.. Tidak dia sangka Hyemin meminta untuk melepaskan dirinya.

" Kalau kau  rasa aku  ni dah tak berguna bagi kau ... Baik kau  lepaskan aku .. Tengok pintu dekat situ.. aku boleh pergi selepas kau  lepaskan aku .. Kalau kau sayangkan aku  lepaskan aku . Saya sayangkan kau ."pinta Hyemin dengan penuh simpati..

"Kau  sayangkan aku sebab tu kau nak aku  lepaskan kau ?? APA MASALAH KAU NI?!!! "marah Jinyoung.

"JINYOUNG CAKAP TU BAIK BAIK SIKIT!! "marah Mark yang menyaksikan mereka berdua dari tadi .

"JUST LET ME GO.. YOU KNOW I HAVE  TWO FEELING TO YOU...BIAR AKU CANTUMKN PERASAAN TU JADI SATU AYAT ..AYAT TU  I HATE YOU BUT I LOVE YOU PARK JINYOUNG.... DAN SEKARANG NI AKU TAK TAHU PERASAAN AKU SAMA ADA AKU BENCI KAU ATAU AKU MASIH SAYANGKAN ENGKAU! "Air mata Hyemin jatuh Berguguran.. Dia sudah keliru dengan perasaannya terhadap Jinyoung.

"Jangan seksa aku lagi"rayu Hyera agar Jinyoung dapat pertimbangkan permintaan dirinya

"Sebelum aku  lepaskan kau ... Aku   nak minta maaf.. aku  tahu aku  suami yang  tak  baik untuk kau .. aku tahu waktu aku  lafazkan yang  aku  mahu jadi suami kau .. aku  kena beri sepenuh perhatian dekat kau .. Tapi aku  gagal.. kau   kena tahu yang aku masih sayangkan kau ..aku  banyak  buat kau  derita.. Kalaulah aku  tahu semua ni akan berlaku BAIK AKU  MATI WAKTU DALAM PEMBEDAHAN DULU !! YOU KNOW.. AKU  SAKIT TENGOK KAU TERSEKSA DENGAN AKU ... HYEMIN SAKIT HIDUP DENGAN JINYOUNG KAN??!! SEKARANG NI JAWAB SOALAN JINYOUNG BUAT KALI TERAKHIR.. BAHAGIA KE HIDUP DENGAN AKU,KIM HYEMIN??KALAU NI PENGAKHIRAN JALAN HIDUP KITA BERSAMA?! "Soal Jinyoung.. Juga berat mahu melepaskan orang yang dia sayang dalam dunia ni . Satu satunya kawan.. Pembantu.. Suri hidupnya.. Hyemin hanya tunduk menggigit bibir dengan air mata membanjiri.

" Dengar sini elok elok Kim Hyemin..kau tak boleh jawab soalan aku.kan?jadi aku anggap memang kau tak boleh hidup bahagia dengan aku lagi ..btw terima kasihuntuk segalanya..baik kita akan berpisah seperti yang kau minta bersaksikan Mark..kita cerai...aku ceraikan kau..selebihnya..biar mahkamah uruskan.."akhirnya terkeluar jua kata putus dari bibir Jinyoung. Selepas mendengar dari  kata putus dari Jinyoung.. Hyemin jatuh terduduk menangis.. Mark simpati  melihat Hyemin.. Lalu pergi untuk memapah Hyemin.Mark memapah Hyemin yang lemah..

"Hyemin ...Ingat tak perjanjian kita.. Kalau kita berpisah lupakan semua memori kita bersama.. aku  harap kau tak akan mungkiri janji kita berdua.. "Pesan Jinyoung memandang sayu kepada Hyemin dengan air matanya bergelinang keluar .Mark dan Hyemin hanya berhenti seketika untuk mendengar pesanan tersebut.. Satu langkah dua langkah mereka ukir untuk keluar... Tiba tiba..

BUK!.

"JINYOUNG AHHH!!! "terkejut Mark.. Apabila mereka menoleh ke belakang Jinyoung jatuh tidak sedarkan  diri.. Terus Mark dan Hyemin lari ke arah Jinyoung semula .. Hyemin memangku kepala Jinyoung.. mereka berdua dapat melihat muka Jinyoung tiba tiba berubah pucat dan  tangannya kemerah merahan..

"Tolong Mark...bawa Jinyoung  masuk bilik.. Cepat. "Arah Mark.. Lalu memapah Jinyoung dn ditolongi Hyemin untuk sampai ke bilik tingkat 2..akhirnya mereka sampai dibilik tersebut.mereka membaringkan Jinyoung..

"Buka butang baju Jinyoung sikit.. Dia  berpeluh.."arah Mark. Lalu Hyemin membuka butang baju kemeja Jinyoung yang dari tadinya dikancing hingga ke atas..

"Jinyoung ahh.. Bangun.. Jinyoung ahh.. "Hyemin menepuk nepuk pipi Jinyoung yang sudah pucat..

"Kenapa Jinyoung  pucat? Mana darah dia? ".soal Hyemin yang  tertanya-tanya dimanakah Darah Jinyoung di dalam tubuh badannya.. Mark buntu...tiba tiba tangan Mark telah tersentuh tempat yang Jinyoung disuntik oleh Jin hyun.. Akibat sentuhan tersebut.. Jinyoung mengerutkan dahinya tanda dia sakit di tempat tersebut.. Setelah mendapati Jinyoung sakit dikawasan tersebut cepat cepat Hyemin menyelak lengan panjang kemeja Jinyoung hingga ke paras bahu.. Alangkah terkejutnya mereka berdua...tangan Jinyoung menjadi lembam dan bengkak yang amat hasil suntikan  oleh  Jin hyun malam tadi. Lembam dan bengkak tersebut telah menyekat pengedaran saluran darah Jinyoung...

[C]MY LOVELY  2Where stories live. Discover now