PART 4

172 16 42
                                    

"Jin hyun ahh! "Panggil Jinyoung tatkala melihat orang yang ditunggunya telah tiba. Orang yang dia amat merindui untuk berjumpa.. Selepas namanya dipanggil terus saja Jin hyun berjalan laju ke meja Jinyoung.. Jinyoung menghulurkan tangan untuk berjabat tangan. Tapi Jin hyun membalas dengan satu pelukan hangat untuk Jinyoung. Jinyoung juga turut membalas pelukan tersebut dengan mengusap rambut Jin hyun dengan lembut.

"Baby Apa khabar?? "Soal Jin hyun.

"Okay je.. jom  duduk kita order air. "Pelawa Jinyoung.Jinyoung mengangkat tangannya menandakan dia mahu mengambil pesanan.

"Ye cik dan encik berdua nak minum apa?? "Soal pengambil pesanan tersebut dengan sopan..

"Bagi saya vanilla ice.. Dengan Choclate ice..with low fat milk "Pesan Jin hyun.. Lalu pelayan itu  pun pergi..

"Wahh ingat lagi air fav aku "Terkejut Jinyoung.

"Well.. Tinggal dekat Amerika tu.. Sebenarnya hari hari fikir Baby. So tak boleh lupa setiap moments kita berdua .. Ingat tak waktu pertama kali kita jumpa.. Waktu tu Baby pegang Air Choclate ice sama dengan air yang  Jin hyun pegang  waktu tu.. Lepastu Jin hyun nak cepat sampai terlanggar baby.. Habis baju kita berdua tertumpah air.. Lepastu kita bergaduh teruk dekat situ. Semua dekat cafe tu tengok kita.. "Jin hyun menceritakan segala kembali kenangannya bersama Jinyoung.Jinyoung sedang mengingati segala peristiwa tersebut sudah tergelak menutup mulutnya..

"Wahh..  Tak sangka yang Jin hyun boleh ingat balik... Btw Jin hyun dah berpunya ke..makin cantik je ? "Soal Jinyoung.

"No.. Siapa yang nak kan Jin hyun ni.. Dah la hampir hampir masuk penjara.. "Jin hyun menundukkan kepalanya.. Jinyoung yang melihat Jin hyun sebegitu terus saja Jinyoung memegang tangan Jin hyun..

"Don't say like that.. Siapa cakap..aku  ada untuk Jin hyun.. kau  boleh luahkan segala yang terpendam dalam hati kau dekat  aku...aku setia mendengar.. "Tutur Jinyoung sambil memegang tangan Jin hyun.

"Tapi Baby dah kahwin.. Tak elok orang tengok Jin hyun dengan baby selalu"

"Aku ni kahwin, macam rupa orang tak berkahwin.. Setiap hari setiap malam ada je benda kitaorang nak bergaduh.. Dah macam langit dengan bumi."adu Jinyoung seperti dia tersilap membuat keputusan untuk dirinya. Tanpa buang masa Jin hyun mengambil kesempatan  memegang tangan Jinyoung.

"Baby jangan risau lah.. Jin hyun sentiasa ada dekat sisi baby.. You know.. I need u in my life."Jin hyun memegang lembut tangan Jinyoung dan tersenyum bermakna .. Jinyoung juga membalas senyuman tersebut..

S
K
I
P

"Puan Hyemin.. Sila masuk doktor sedang menunggu.. "Kata Jururawat tersebut.Hyemin hanya mengikuti Jururawat tersebut.  Sebenarnya dia tidak mahu memaklumkan Jinyoung yang dia mahu ke klinik... Selepas itu barulah dia ke rumah Su hee.

"Puan Hyemin silalah masuk.. "pelawa doktor tersebut tersenyum

"Terima kasih doktor... "Balas Hyemin..

"Mari kita mulakan pemeriksaan kita".

S
K
I
P

"Huwarghhhh..! Ngantoknya.. " kelihatan Mark mengeliat didapur.

"Ish boleh pula  Markeu ni menguap dekat dapur.. Terkejut Su hee.. "Ujar Su hee yang masih lagi memasak..

"Hihihi. Good morning Baby.. "Ucap Mark mengusap perut Su hee.

[C]MY LOVELY  2Where stories live. Discover now