PART 22

169 11 52
                                    

"Saya.....saya...pilih..Hyemin...tolong selamatkan dia..."jawab Jinyoung lemah..darah yang menitik diseluruh badannya..tiada kudrat dia mahu lap..dia lemah..otak dan fizikalnya..terlalu letih...sehingga dia jatuh melutut..

"Baik Encik..sekali lagi saya bagi pihak hospital meminta maaf pada Encik...sebab tak dapat selamatkan anak Encik.." Doktor tersebut meminta maaf terlebih dahulu lalu masuk kembali ke bilik tersebut.JB yang tidak jauh dari Jinyoung  jatuh melutut datang mendekati Jinyoung..Dia menepuk nepuk bahu Jinyoung agar dia kembali tenang.

"Hyung....mesti Hyemin...tak boleh..terima semua ni....."ujar Jinyoung lemah.

"Hyung..Hyemin akan faham Hyung."balas Youngjae.Jinyoung menangis lebih teruk.

"Jae...jae tak faham..berapa lama Jinyoung hyung dengan Hyemin mahu anak. Dah ada..sekarang ni..Jinyoung   terpaksa biarkan Anak Hyung mati...Hyung tak kuat Jae..nak bersua muka dengan Hyemin..Hyung tak mampu..Hyung letih dengan semua benda nih..HYUNG...PENAT!!!!!HYUNG TAK GUNA!!!!"Jinyoung menyalahkan dirinya.

"Yah Park Jinyoung..bukan salah kau..ni semua takdir..Kau perlu terima..lagipun kami semua tahu siapa yang buat semua ni"ujar Jackson.dan itu membuatkan Jinyoung mendonggakkan kepalanya dan memandang Jackson dengan penuh ingin tahu.

"Siapa yang buat semua ni?!!!"soal Jinyoung berbaur seperti mahu bunuh orang.

"Orang upahan Jin hyun..Jin hyun yang suruh"balas Yugyeom.

"Jin hyun....."nama itu disebut Jinyoung perlahan..lagi sekali seakan ada batu beban di bahu Jinyoung..

"Dia yang buat kau macam ni Jinyoung"kata Jackson...

"Aniya....aniya...Hyung..please jangan masukkan dia dalam penjara hyung..Jinyoung tak nak!!!Jinyoung sayangkan dia..dia kawan baik Jinyoung hyung..please Jinyoung merayu.."rayu Jinyoung tiba tiba  kepada JB yang berada disisinya.

"Jinyoung ahh..setelah apa dia buat dekat kau.ni..kau boleh panggil dia kawan lagi??"marah JB kepada Jinyoung yang tidak serik itu

"Hyung..seorang kawan tak akan hancurkan kebahagian kawan dia sendiri..Hyung..dia bukan kawan Hyung.."pujuk Bambam jua cuba menyedarkan Jinyoung..

"No Bam..please..dia jadi macam tu sebab Jinyoung..please....jangan masukkan dia..Gyu ahh...dia kawan kita kan.."kali ni Jinyoung merayu simpati kepada Mingyu.

"Tapi...tapi..dia dah semakin bahaya Jinyoung ahh...dia dah terlalu obses dengan kau...tengok sekarang ni dia dah bunuh anak kau..silap hari bulan kau dengan Hyemin dia bunuh..ni baru sikit tau..dia kaya..dia boleh upah orang suruhan.."Mingyu juga turut memujuk Jinyoung agar mereka membawa Jin hyun masuk penjara...

"NO PLEASE...HYUNG PLEASE!!!!KORANG TAK FAHAMM!!!!!!!"Jinyoung memberontak dengan kasar walaupun keadaan dia parah dengan kepalanya yang sakit..JB yang disebelah terasa simpati dengan Jinyoung..lalu dia memeluk Jinyoung..supaya Jinyoung tenang  dalam pelukan tersebut..

"NO!!!PLEASE..!!JINYOUNG MERAYU SANGAT SANGAT....Hyung...please...Jangan..Jin hyun..tak ber.....ber..sa..salah.............. .........."semakin lama Suara Jinyoung kedengaran  semakin perlahan didalam dakapan JB.akhirnya tiada bunyi dari Jinyoung..

"Jinyoung??Jinyoung??"panggil JB..apabila mendapati dakapan dia oleh Jinyoung menjadi lemah..tidak sekuat pelukan tadi..

"Jinyoung??"panggil JB lagi..dia merenggangkan pelukannya..alangkah terkejut dia apabila Jinyoung tidak lagi sedarkan diri..darah banyak mengalir keluar dari mulutnya dan begitu kepalanya..mukanya menjadi pucat lesi..

[C]MY LOVELY  2Where stories live. Discover now