BAB 4 - ⚠18+⚠

8.4K 127 66
                                    

sambungan daripada bab 3

"hehh , ni yang kau nak sangat kan ali."

"ahhhhh emmmhhhhh please rudy aaaa stopppp"

"nope"

⚠⚠⚠⚠

WARNING ⚠
BAB NI KHAS UNTUK FUJOSHI DAN  FUDANSHI SAHAJA. TAK SUKA ? SKIP . DAH KASI WARNING NI !!

⚠⚠⚠⚠

"kau dah goda aku , takkan aku nak stop macam tu je 😏" -Rudy

"pleasee rudy , aku mintak maaf , aku tak cari pasal dengan kau lagi dahh ahhhhh stop rudy emhhhh" -Ali

Tangan rudy giat main dengan puting Ali sebelah dipilin²(?) sebelah lagi di hisap dan dijilat dengan ganas. sambil bermain dengan puting Ali , tangan kanan rudy berusaha untuk membuka butang seluar Ali , apabila dapat dibuka , dia terpaksa melepaskan hisapan pada puting Ali dan melucutkan seluar Ali dengan kedua-dua tangannya.

Membuntang mata Ali bila Rudy bukak seluar dia , walaupun seluar dalam nya tak buka lagi tapi Ali sudah terlebih blush . Rudy hanya smirk melihat muka Ali yang blush itu. Kemudian Rudy bangun menuju ke almari miliknya untuk mengambil tali yang sudah dibawa awal² untuk mengenakan Ali. Kedua tangan Ali diikat dengan kemas pada besi kepala katil itu bagi mengelakkan Ali melepaskan diri atau mengganggu perbuatannya 😏

"Ru..rudyy.. kenapa sampai kena ikat tangan aku ni ? huhuhu 😨"

"hehh , aku nak kau merasai setiap sentuhan daripada aku 😏"

"ti..tidakk.. jangannn .. pleasee"

Rudy mengendahkan suara Ali itu kemudian meneruskan kerjanya dengan mencium mulut Ali supaya senyap , sambil itu , tangannya merayap ke peha Ali , dia mengusap² lembut peha itu.

"ummppphhhh ahhhh ummpphhhhh " Ali tak dapat berkata² bila tangan Rudy hampir menyentuh dicknya yang sedang mengeras. Akibat daripada tangannya diikat kemas , dia hanya mampu meronta² sahaja tapi diendahkan oleh Rudy.

Tangan Rudy perlahan mengusap dick ali dengan lapisan seluar dalam Ali. semakin lama semakin laju , tak lama lepas itu , Rudy melepaskan ciuman daripada Ali dan membuka seluar dalam Ali dan melihat dick Ali yang sudah mengeras dan basah sikit. Rudy kemudiannya bangun lagi sekali untuk mengambil vibrator yang berbentuk bulat dan mempunyai wayar yang disambungkan dengan remotenya didalam laci dan sex toy berbentuk dick bersaiz besar. (amboii , banyak toy dia 😏)

Kemudian dengan perlahan² dan penuh berhati-hati dia memasukkan vibrator itu ke dalam hole pink Ali ,

"ahhh sa..sakit rudy ! jangan ! keluarkan benda tu rudy .. shhhh ahhh sakitttt !!!"

[C] Psiko Ejen Ali VersionWhere stories live. Discover now